Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

woensdag 19 maart 2014

Iets heel anders ......

Goedemorgen, gisteren toch nog wat in elkaar gezet.
Een hele tijd geleden had ik een vriendin een paar van deze kaarten laten maken. Ik had nog 1 blauwe over, voor een jongetje dus. Nu heb ik er 1 nodig voor ... ja een meisje duzzzzzzz ...... de stoute schoenen aangetrokken. Dit is het resultaat en ik vind ze zo leuk om te maken dat ik vandaag wat babysokjes ga inslaan. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, Fijne dag en groetjes van Ageeth PS tip: kijk eens op http://art-dorota.blogspot.com/ dit is zo'n mooi blog met prachtige kaarten!!!

dinsdag 18 maart 2014

Kerstsfeer

Goedemiddag! Ik wil jullie graag deze kaart laten zien. Heb hem weer in etappes gemaakt het gaat de laatste tijd niet zo makkelijk. Maar de voorraad kerstkaarten groeit toch wel. Fijne dag nog en de groetjes van Ageeth

dinsdag 4 maart 2014

Yvonnes 52 weken en Hazel Challenge

Goedemorgen allemaal! Na een tijdje even niks eindelijk weer eens een kaartje gemaakt waar ik elke dag wel iets aan freubelde, het ging erg moeizaam. Ik doe met deze kaart weer mee bij Yvonne en Hazel en hoop morgen weer wat te posten. Morgen komt moeders knutselen, gezellig! Fijne dag allemaal en graag tot ziens, Groetjes van Ageeth

vrijdag 21 februari 2014

Bos Rozen

Wat hebben we toch een toffe Olympische Spelen met zoveel medailles. Ook vandaag waren de schaatsers weer niet te verslaan. Super hoor. Dit kaartje lag nog klaar dus laat ik het even zien. Het plaatje blijft lief en inkleuren is altijd leuk. Ingekleurd met waterstiften en Derwents. De laatste hebben, gezien de mooie intense kleuren, toch mijn voorkeur. Ik wens iedereen een heel fijn weekend met nog een spannende Olympische dag morgen. Groetjes van Ageeth

woensdag 19 februari 2014

Yvonnes 52 weken Christmas en Hazels Challenge nr 164

Een hele goede morgen allemaal, tis weer even geleden dat ik iets heb gepost maar ik kan jullie verzekeren dat ik jullie wel heb bezocht. Hier dan weer een kerstkaartje voor de 2 leuke kerstchallenges. Misschien wat aan de late kant maar ik ben ondertussen weer met nieuwe kaartjes bezig die hoop ik dan weer op tijd te posten. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en laten we hopen dat onze Ireen vanmiddag de gouden plak kan binnenhalen.
Groetjes van Ageeth

donderdag 6 februari 2014

Yvonnes 52 weeks : Christmas!

Hallo allemaal en bedankt weer voor jullie reacties. Het is altijd leuk te lezen wat jullie vinden van het resultaat. Maar wat ik leuk vind hoeft een ander niet te vinden dus wel graag eerlijk blijven hoor. Daar kunnen we alleen maar van leren. Deze kaart heb ik afgelopen maandag met moeders gemaakt. Ik zag deze kaart in een andere versie voorbij komen en vond hem erg leuk. Dus yes weer een kaartje erbij. Zo gaat het goed. In dit tempo heb ik dit jaar weer genoeg kaarten om te versturen. Ik wens jullie allen een fijne dag, we moeten er maar wat van maken niet dan?
Liefs van Ageeth

dinsdag 4 februari 2014

55 jaar getrouwd

Hallo, de kaart voor mijn ouders
55 jarig huwelijk is ontvangen dus ik kan hem laten zien. Bij deze dus. Bedankt allemaal voor de lieve reacties op mijn vorige kaart. Groetjes van Ageeth

Knutseldagje

Hallo, gisteren weer een knutseldagje met moeders gehad. Met de kerstkaarten gaat het vooralsnog goed. O.a. deze gemaakt en van de week laat ik er nog een zien. Deze kaart zag ik bij de kaarten van ons mam en heb hem als voorbeeld gebruikt. Ik vond hem zo leuk. Vandaag zijn mijn ouders 55 !! jaar getrouwd. Natuurlijk heb ik daar ook een kaart voor gemaakt maar omdat moeders regelmatig op mijn blog kijkt zet ik hem er morgen pas op.
Ik wil Plony bedanken dat zij volger is geworden, heel erg leuk! Tot ziens en een hele fijne dag vandaag! Groetjes van Ageeth

zondag 2 februari 2014

Kerstkrans

Hallo allemaal, zo af en toe zie je de kerstkransen gemaakt met de bekende takjes voorbij komen. Dan word ik aangestoken door tja ik weet niet wat dat is maar dan moet ik er ook gewoon even eentje maken. Dit is hem geworden. Een eenvoudige kaart verder maar daar houd ik ook wel van. Bedankt weer voor de leuke reacties op mijn vorige post en wens jullie een f
ijne zondag verder en graag tot ziens! Groetjes van Ageeth

vrijdag 31 januari 2014

Yvonnes 52 weeks nr 5 en CHNC 161

Hallo allemaal en welkom aan mijn nieuwe volgers. Leuk zeg dat jullie mijn blog de moeite vinden en bedankt voor jullie leuke reacties.
Met dit kaartje wil ik meedoen aan twee challenges: Yvonnes 52 weeks nummer 5 en aan CHNC nummer 161. Ik krijg helaas niet de linkjes naar de blogs erbij gekopieerd. Dit kaartje heb ik gemaakt naar een idee wat ik eerder deze week op de blogs voorbij zag komen. Ik kon het alleen niet meer terug vinden anders had ik de bron vermeld. Maar misschien is er iemand die iets herkend?? Dan houd ik me aanbevolen. Ik wens jullie alvast een fijn weekend en natuurlijk zie ik weer uit naar jullie reacties. Groetjes van Ageeth

dinsdag 21 januari 2014

Kerstkaart voor Yvonne's 52 weeks of Christmas

Hallo, hier mijn bijdrage voor de kerstkaarten actie. Ik doe met deze kaart mee aan Yvonne's 52 weeks of Christmas. Fijne dag nog allemaal, Ageeth

zondag 19 januari 2014

Merci doosje

Hallo allemaal, vorige week was moeders hier en we hebben een paar merci doosjes gemaakt. Het was zo leuk deze weer eens te maken. Ik kreeg meteen een idee dus dit doosje heb ik van de week nog gemaakt en er zullen er nog een aantal volgen. Ik kom er later op terug anders is de verrassing weg. Ik wens iedereen een hele fijne zondag verder! Groetjes van Ageeth

zaterdag 11 januari 2014

Nog maar een kerstkaartje

Goedemiddag allemaal, nog bedankt voor alle leuke berichtjes op mijn vorige post! Ik ben afgelopen week goed bezig geweest en heb o.a. dit kaartje nog gemaakt. Het stempel had ik nog liggen en had het ook al gekleurd maar dan de rest he? Ik ben uiteindelijk tevreden met het resultaat. Beetje sneeuw, strikje, wat takjes en een bloem en de kaart is wat mij betreft klaar. Hoe vinden jullie hem? Tot de volgende post
en een heel fijn weekend allemaal! Groetjes van Ageeth

dinsdag 7 januari 2014

Eerste kaart 2014

Hallo! Gisteren bij mijn "oude" buuf langs geweest en een kaartje gelegd. Het kwam er elke keer maar niet van om samen weer eens iets te knutselen en gisteren was het dan zover. Eerst een bakkie gedaan en wat bij gekletst natuurlijk. Toen op naar de hobbykamer waar we gezellig een kaartje gelegd hebben.
Afgelopen jaar was het er voor mij niet echt van gekomen om de kerstkaarten voorraad op peil te houden dus de eerste kaart in 2014 is een kerstkaart! Dit nu vol zien te houden en met een beetje inspiratie van jullie blogs moet het lukken meer kerstkaarten te maken dan vorig jaar. Ik wens iedereen een goed, gezond en creatief 2014! Groetjes van Ageeth

vrijdag 25 oktober 2013

Hoe later op de avond ......

Goedenavond, ik moest gistermiddag even het verstand op nul zetten en heb me heerlijk uit kunnen leven in mijn knutselkamer. Ook deze keer weer het mooie papier van Rachelle gebruikt voor deze 2 kaartjes en ben helemaal tevreden met het resultaat. Bedankt voor jullie reacties op mijn laatste post en ik kijk weer uit naar jullie reacties. Fijn weekend en heel veel knutselplezier!! Groetjes van Ageeth.

dinsdag 15 oktober 2013

Onverwachts ...

Hallo allemaal, geheel onverwachts was ik vanmiddag vrij en ben ervoor gaan zitten. Deze 2 kerstkaartjes gemaakt. Niet bijzonder moeilijk of uitgebreid maar wel weer leuk voor de kerstvoorraad. De eerste is gemaakt met het papier van Rachelle (ik had het beloofd!). Fijne avond allemaal! Groetjes van Ageeth

vrijdag 27 september 2013

Snoesje

En zoals beloofd laat ik deze kaart nog even zien. Ik had de ingekleurde afbeelding nog op voorraad liggen en had nog een blokje in precies de goede kleuren in de la. Toch handig als de kasten uitpuilen van het papier, het komt altijd wel een keer van pas ahum. (Rachelle: de volgende wordt er weer eentje met jouw papier!) Snoesje is met Derwent potlood ingekleurd. Ik hou van de mooie intense kleuren van de Derwents maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. Groetjes en een heel fijn weekend iedereen! Liefs van Ageeth

Kaartje gemaakt

Goedemorgen iedereen, ben gistermiddag mijn knutselkamer ingedoken en heb o.a. dit kaartje gemaakt. Eenvoudig maar ik ben tevreden. De voorraad kerstkaarten moet nodig worden aangevuld en dit is er tenminste weer eentje. Ik heb nog een kaartje klaarliggen die zal ik in de loop van de dag posten. Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie van deze vinden. Ik vond het wel erg moeilijk na zoveel weken weer te beginnen. Het lijkt wel of je niets meer leuk vindt en het steeds moeilijker wordt iets te bedenken wat niet zo op de standaard kaartjes lijkt. Nou ja het zal wel aan mij liggen......? Iedereen een fijne dag toegewenst! en ik
zie jullie reacties heel graag. Groetjes van Ageeth

zondag 23 juni 2013

Borduurtje

Ben voor de verandering aan de borduur geweest....
Fijne zondag, Groetjes van Ageeth

woensdag 3 april 2013

Kerstkaart

Hallo allemaal, deze kerstkaart heb ik in het paasweekend gemaakt van het gewonnen papier van Rachelle. De kaart is een variant op de kaart die Rachelle bij het pakket had gedaan. Ik vond haar kaart zo mooi en het papier zat in het pakket, dat ik er ook een kaart van heb gemaakt. Hoe vinden jullie hem zo naast het paaskonijntje? Ik ben ook benieuwd wat Rachelle van de kaart vindt. Groetjes en graag weer tot blogs, Ageeth