dinsdag 16 juni 2015
Haakwerkje
Ik dacht een bierflesje op tafel? Als vaasje? Niet zo gezellig, dus een haakwerkje eromheen gemaakt.
Groetjes, Ageeth
dinsdag 12 mei 2015
Lief poesje
Hallo, heb vandaag dit kaartje gemaakt. De tekst vul ik altijd later in want je kan deze ook weer voor allerlei gelegenheden gebruiken. Ik was weg van het plaatje omdat ik gek ben op poezen, we hebben zelf een Ragdoll die er wel anders uitziet maar het gaat om de uitstraling.
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige post, altijd fijn als je reacties krijg.
Fijne avond allemaal, groetjes van Ageeth
donderdag 30 april 2015
Meisje in het roze .....
Hallo allemaal. Het was voor mij alweer even geleden dat ik in mijn hobbykamer zat. Vandaag heb ik dit mierenzoete kaartje gemaakt.
Gestempeld en 3D geplakt. Onze Cherry-Lou is groter en groter aan het groeien
Groetjes en een fijne avond, Ageeth
donderdag 16 april 2015
Knutseldagje met moeders .....
Hallo, gisteren hadden moeders en ik weer eens een ouderwetse knutseldag. Het leverde deze twee kaartjes op.
Wat vinden jullie ervan?
Fijne avond allemaal, Ageeth
maandag 13 april 2015
Rozen.......
Hallo allemaal, vandaag op de valreep wil ik dit kaartje aan jullie laten zien. Gemaakt met mijn nieuwe stans. Ik had er twee besteld maar ja ik heb nou eenmaal de pech dat iets nooit in 1x goed gaat dus kreeg ik maar 1 toegestuurd. De andere duurt nog even. Ik zal er verder maar geen woorden aan vuil maken.
Het frame is wat groter dan ik had verwacht maar ik ben er wel blij mee.
Bedankt voor jullie leuke reacties op de vorige post en ik ben uiteraard benieuwd wat jullie van deze vinden.
Groetjes en een fijne avond, Ageeth
zondag 5 april 2015
donderdag 26 maart 2015
52 weeks to christmas challenge
Tis een poos geleden dat ik mee gedaan heb. Ik zag vandaag de challenge en had de vaart erin. Ik doe met dit hartenkaartje mee aan de 52 weeks to christmas challenge.
Fijne avond, Ageeth
Nieuw kaartje, Cherry-Lou en voorjaar.......
Goedemorgen allemaal, vandaag laat ik dit kaartje zien.
Gewoon een eenvoudig kaartje voor verschillende gelegenheden te gebruiken. Ik heb inmiddels 2 Nestabilities besteld die al lange tijd op mijn verlanglijstje stonden, kan niet wachten tot ze bezorgd worden. Moest een keuze maken maar dat valt echt niet mee wat een mooie mallen tegenwoordig zeg.
Dan een foto van onze jawel .... Cherry-Lou die groeit als kool mag ik wel zeggen en eentje van voorjaarsbloemen die nu gezellig bij ons in de vaas staan. Dinsdag in de knop gekocht en nu al helemaal open.
Cherry-Lou laat ze redelijk met rust gelukkig.
Een fijne dag allemaal en nog bedankt voor jullie leuke reacties op de vorige blogpost!
Groetjes van Ageeth
donderdag 12 maart 2015
Nog maar eentje, ben toch lekker bezig .....
Bedankt voor de leuke reacties op mijn kaartje van gisteren en vandaag nog maar een eenvoudige gemaakt. Ik heb de smaak te pakken hoor.
Heb meteen maar de moeite genomen een goede foto te nemen van de kaart. Je bent er tenslotte een tijd mee bezig, wil dan snel snel een foto maken maar als je die dan post blijkt dat je er beter iets meer werk van had kunnen maken.
Dan komt je kaart ook beter tot zijn recht. Dat heb ik dus ook met die van gisteren gedaan. Nu is tie scherp en mooier van kleur.
Ben weer benieuwd wat jullie van deze vinden.
Fijne avond !! Ageeth
woensdag 11 maart 2015
Vintage kerst
Goedemiddag, ik heb vorige week verteld dat ik zulk mooi kerstpapier had gekocht bij gerda's hobbyshop. Vandaag heb ik dit kaartje ervan gemaakt. Heel gek, ik had van alles in mijn hoofd over hoe het moest worden enzo, toch is het eindresultaat net weer wat anders geworden. Maar ik ben tevreden hoor.
Groetjes en een fijne avond allemaal, Ageeth
vrijdag 6 maart 2015
Grote meid
1 januari 2015 mochten we ons kitten Cherry-lou verwelkomen, ze is inmiddels gegroeid tot dit formaat. Wekelijks zien we haar veranderen. Tis ons schetekind en ik wilde haar weer even in de schijnwerper zetten.
Allemaal een heel fijn weekend, groetjes van Ageeth
dinsdag 3 maart 2015
de vaart erin
Ik had vandaag de vaart erin, deze keer een lang smal kaartje met natuurlijk een nieuw plaatje en het nieuwe mooie papier gebruikt.
Groetjes .....
Kerst
Goedemiddag allemaal, het blijft het hele jaar door kerst in mijn hobbykamer. Ik krijg het alleen niet voor elkaar er iedere week een af te leveren. Dus dat laten we maar los, niets moet alles mag.
Ik ben afgelopen weekend bij Gerda's Hobbyshop in Putten geweest tjee wat is dat een gave winkel zeg. Zoveel papier en plaatjes en bloemetjes en en en, niet te geloven en alles zo netjes gesorteerd. Geweldig.
Ik weet niet hoe het in de rest van ons land is maar hier in Dordt hebben we net een behoorlijke hagelbui gehad. Tis wat met het weer. Van mij mag langzaam de lente komen........
Groetjes en een fijne dag, Ageeth
woensdag 18 februari 2015
Yes, weer drie kaartjes ........
Goedemiddag blogvriendinnen, wat een prachtig weer hebben we nu al een paar dagen op rij. De zon is echt al warm, nog even en we kunnen heerlijk voor bruinen.
Ik heb afgelopen week nog een drietal kaartjes kunnen maken. Ik ben tevreden met het resultaat. Ik duik zo meteen mijn knutselkamertje in en ga eens kijken of er iets uitrolt.
Een fijne middag nog en weer graag tot de volgende post.
Groetjes van Ageeth
woensdag 11 februari 2015
56 jaar getrouwd, kerst en verjaardagskaartje
Goedemorgen, vandaag wil ik drie kaartjes laten zien. Vorige week woensdag waren mijn ouders 56 jaar getrouwd. Daar had ik deze kaart voor gemaakt.
Gisteren nog even aan de knutsel geweest en deze vrij eenvoudige kaartjes gemaakt. Wel lekker voor de voorraad want die is aardig geslonken.
Bedankt voor jullie lieve en attente berichtjes op de vorige post en ik wens jullie een hele fijne dag!
Groetjes van Ageeth
woensdag 4 februari 2015
2 kaartjes gemaakt
Hallo, ik heb een lange tijd niets of niet veel gedaan op hobbygebied. Maar ik zit niet stil nee ik verveel me in het geheel niet hoor. Ons nieuwe poezenkind houdt me lekker bezig en verder moet het huishouden toch ook gedaan worden. Een helpende hand bieden zo hier en daar, solliciteren waar toch ook serieus de brieven voor moeten worden gemaakt, enz. enz.
Ik heb vandaag wel weer eens een kaartje gemaakt en wil deze dan ook laten zien. De stickers had ik al zo lang liggen eigenlijk zonde om er niets mee te doen.
Ik wens jullie een fijne avond en graag tot de volgende post.
Groetjes van Ageeth
zondag 18 januari 2015
Kijk mij nou
De foto spreekt voor zich toch? Ons lieffie mag veel, te veel😄 maar dat vindt ze zelf niet hoor.
Fijne zondag !
Groetjes Ageeth
woensdag 7 januari 2015
13 weken en onweerstaanbaar!
Onze dappere dodo vandaag 13 weken, ze doet het goed en voelt zich helemaal thuis
Groetjes en een fijne dag!
Ageeth
vrijdag 2 januari 2015
Gelukkig Nieuwjaar en ....... EINDELIJK
Hallo allemaal en iedereen een goed en gezond 2015 toegewenst.
Na 8 lange weken, na 8 ontzettend lange weken, kregen we op nieuwjaarsdag een verrassend mailtje. Als we wilden maar alleen als we wilden natuurlijk, mochten we ons kind ophalen. Nah dat wilden we wel natuurlijk. Na een korte nacht, maar dat hebben we er wel voor over, werden we vanmorgen zo lief en hartelijk begroet door onze eigenste eigenwijze lieve Cherry-Lou.
Ze is ons huis aardig aan het verkennen en ze heeft het erg naar d'r zin.
Ja wel een hele grote krabzuil voor zo'n klein beestje maar als ze over een jaar of drie is uitgegroeid spreken we elkaar weer.
Zo leuk dat we haar nu al hebben.
Ik wens iedereen een hele fijne dag.
Groetjes van Ageeth
Abonneren op:
Posts (Atom)














