Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

woensdag 1 juli 2015

Bloemengroet

Op deze tropische dag heb ik het voor elkaar gekregen een kaart te maken. Een kerstkaart lukte niet maar een mooie rozenkaart wel. De deuren en ramen dicht, zonnescherm omlaag, wit wijntje erbij dan is het wel uit te houden. Ik houd best van de zomer maar deze temperaturen ....... ik weet het niet. Groetjes en een fijne avond allemaal, Ageeth

dinsdag 16 juni 2015

Haakwerkje

Ik dacht een bierflesje op tafel? Als vaasje? Niet zo gezellig, dus een haakwerkje eromheen gemaakt.
Groetjes, Ageeth

dinsdag 12 mei 2015

Lief poesje

Hallo, heb vandaag dit kaartje gemaakt. De tekst vul ik altijd later in want je kan deze ook weer voor allerlei gelegenheden gebruiken. Ik was weg van het plaatje omdat ik gek ben op poezen, we hebben zelf een Ragdoll die er wel anders uitziet maar het gaat om de uitstraling. Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige post, altijd fijn als je reacties krijg. Fijne avond allemaal, groetjes van Ageeth

donderdag 30 april 2015

Meisje in het roze .....

Hallo allemaal. Het was voor mij alweer even geleden dat ik in mijn hobbykamer zat. Vandaag heb ik dit mierenzoete kaartje gemaakt.
Gestempeld en 3D geplakt. Onze Cherry-Lou is groter en groter aan het groeien
Groetjes en een fijne avond, Ageeth

donderdag 16 april 2015

Knutseldagje met moeders .....

Hallo, gisteren hadden moeders en ik weer eens een ouderwetse knutseldag. Het leverde deze twee kaartjes op. Wat vinden jullie ervan? Fijne avond allemaal, Ageeth

maandag 13 april 2015

Rozen.......

Hallo allemaal, vandaag op de valreep wil ik dit kaartje aan jullie laten zien. Gemaakt met mijn nieuwe stans. Ik had er twee besteld maar ja ik heb nou eenmaal de pech dat iets nooit in 1x goed gaat dus kreeg ik maar 1 toegestuurd. De andere duurt nog even. Ik zal er verder maar geen woorden aan vuil maken. Het frame is wat groter dan ik had verwacht maar ik ben er wel blij mee. Bedankt voor jullie leuke reacties op de vorige post en ik ben uiteraard benieuwd wat jullie van deze vinden. Groetjes en een fijne avond, Ageeth

zondag 5 april 2015

Vrolijk Pasen ...

......wensen wij jullie allemaal

donderdag 26 maart 2015

52 weeks to christmas challenge

Tis een poos geleden dat ik
mee gedaan heb. Ik zag vandaag de challenge en had de vaart erin. Ik doe met dit hartenkaartje mee aan de 52 weeks to christmas challenge. Fijne avond, Ageeth

Kerst in maart

Toen ik eenmaal weer in mijn knutselkamertje zat .....
Groetjes allemaal

Nieuw kaartje, Cherry-Lou en voorjaar.......

Goedemorgen allemaal, vandaag laat ik dit kaartje zien.
Gewoon een eenvoudig kaartje voor verschillende gelegenheden te gebruiken. Ik heb inmiddels 2 Nestabilities besteld die al lange tijd op mijn verlanglijstje stonden, kan niet wachten tot ze bezorgd worden. Moest een keuze maken maar dat valt echt niet mee wat een mooie mallen tegenwoordig zeg. Dan een foto van onze jawel .... Cherry-Lou
die groeit als kool mag ik wel zeggen en eentje van voorjaarsbloemen die nu gezellig bij ons in de vaas staan. Dinsdag in de knop gekocht en nu al helemaal open.
Cherry-Lou laat ze redelijk met rust gelukkig. Een fijne dag allemaal en nog bedankt voor jullie leuke reacties op de vorige blogpost! Groetjes van Ageeth

donderdag 12 maart 2015

Nog maar eentje, ben toch lekker bezig .....

Bedankt voor de leuke reacties op mijn kaartje van gisteren en vandaag nog maar een eenvoudige gemaakt. Ik heb de smaak te pakken hoor. Heb meteen maar de moeite genomen een goede foto te nemen van de kaart. Je bent er tenslotte een tijd mee bezig, wil dan snel snel een foto maken maar als je die dan post blijkt dat je er beter iets meer werk van had kunnen maken.
Dan komt je kaart ook beter tot zijn recht. Dat heb ik dus ook met die van gisteren gedaan. Nu is tie scherp en mooier van kleur. Ben weer benieuwd wat jullie van deze vinden. Fijne avond !! Ageeth

woensdag 11 maart 2015

Vintage kerst

Goedemiddag, ik heb vorige week verteld dat ik zulk mooi kerstpapier had gekocht bij gerda's hobbyshop. Vandaag heb ik dit kaartje ervan gemaakt. Heel gek, ik had van alles in mijn hoofd over hoe het moest worden enzo, toch is het eindresultaat net weer wat anders geworden. Maar ik ben tevreden hoor. Groetjes en een fijne avond allemaal, Ageeth

vrijdag 6 maart 2015

Grote meid

1 januari 2015 mochten we ons kitten Cherry-lou verwelkomen, ze is inmiddels gegroeid tot dit formaat. Wekelijks zien we haar veranderen. Tis ons schetekind en ik wilde haar weer even in de schijnwerper zetten. Allemaal een heel fijn weekend, groetjes van Ageeth

dinsdag 3 maart 2015

de vaart erin

Ik had vandaag de vaart erin, deze keer een lang smal kaartje met natuurlijk een nieuw plaatje en het nieuwe mooie papier gebruikt. Groetjes .....

Kerst

Goedemiddag allemaal, het blijft het hele jaar door kerst in mijn hobbykamer. Ik krijg het alleen niet voor elkaar er iedere week een af te leveren. Dus dat laten we maar los, niets moet alles mag. Ik ben afgelopen weekend bij Gerda's Hobbyshop in Putten geweest tjee wat is dat een gave winkel zeg. Zoveel papier en plaatjes en bloemetjes en en en, niet te geloven en alles zo netjes gesorteerd. Geweldig. Ik weet niet hoe het in de rest van ons land is maar hier in Dordt hebben we net een behoorlijke hagelbui gehad. Tis wat met het weer. Van mij mag langzaam de lente komen........ Groetjes en een fijne dag, Ageeth

woensdag 18 februari 2015

Yes, weer drie kaartjes ........

Goedemiddag blogvriendinnen, wat een prachtig weer hebben we nu al een paar dagen op rij. De zon is echt al warm, nog even en we kunnen heerlijk voor bruinen. Ik heb afgelopen week nog een drietal kaartjes kunnen maken. Ik ben tevreden met het resultaat. Ik duik zo meteen mijn knutselkamertje in en ga eens kijken of er iets uitrolt. Een fijne middag nog en weer graag tot
de volgende post. Groetjes van Ageeth

woensdag 11 februari 2015

56 jaar getrouwd, kerst en verjaardagskaartje

Goedemorgen, vandaag wil ik drie kaartjes laten zien. Vorige week woensdag waren mijn ouders 56 jaar getrouwd. Daar had ik deze kaart voor gemaakt.
Gisteren nog even aan de knutsel geweest en deze vrij eenvoudige kaartjes gemaakt. Wel lekker voor de voorraad want die is aardig geslonken.
Bedankt voor jullie lieve en attente berichtjes op de vorige post en ik wens jullie een hele fijne dag! Groetjes van Ageeth

woensdag 4 februari 2015

2 kaartjes gemaakt

Hallo, ik heb een lange tijd niets of niet veel gedaan op hobbygebied. Maar ik zit niet stil nee ik verveel me in het geheel niet hoor. Ons nieuwe poezenkind houdt me lekker bezig en verder moet het huishouden toch ook gedaan worden. Een helpende hand bieden zo hier en daar, solliciteren waar toch ook serieus de brieven voor moeten worden gemaakt, enz. enz. Ik heb vandaag wel weer eens een kaartje gemaakt en wil deze dan ook laten zien. De stickers had ik al zo lang liggen eigenlijk zonde om er niets mee te doen.
Ik wens jullie een fijne avond en graag tot de volgende post. Groetjes van Ageeth

zondag 18 januari 2015

Kijk mij nou

De foto spreekt voor zich toch? Ons lieffie mag veel, te veel😄 maar dat vindt ze zelf niet hoor. Fijne zondag ! Groetjes Ageeth

woensdag 7 januari 2015

13 weken en onweerstaanbaar!

Onze dappere dodo vandaag 13 weken, ze doet het goed en voelt zich helemaal thuis
Groetjes en een fijne dag! Ageeth