Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

donderdag 21 maart 2013

Nog maar een keer bloemen

Deze kaart gemaakt voor iemand die binnenkort jarig wordt en van bloemen houdt hoop ik. Allemaal de groetjes en tot de volgende post. Liefs Ageeth

maandag 11 maart 2013

Bloemen 2

Ik zit even in een bloemenfase, deze vond ik ook wel de moeite waard te laten zien. Liefs van Ageeth

vrijdag 8 maart 2013

Bloemen

Hallo allemaal, ik heb weer 2 kaartjes die ik aan jullie wil laten zien. Ik ben zelf tevreden en dat is al heel wat. De laatste tijd was ik het niet zo eens meer met wat ik aan het doen was. Maar met deze kaarten als voorbeeld ga ik vandaag weer een beetje aan de slag. Met het koude weer op komst zou je zo weer aan de kerstkaarten gaan. Dat is misschien wel een idee! Iedereen een fijne dag toegewenst. Liefs van Ageeth

zondag 24 februari 2013

2e poging

Hallo allemaal, Ik heb vorige week geprobeerd deze kaartjes te posten maar dit lukte helaas niet. Ik kreeg de foto's er niet bijgeplaatst. Kijk ik doe af en toe nog weleens wat maar het wordfeuden neemt ook veel tijd in beslag haha en het huis moet aan kant zijn anders zit ik niet rustig, de strijk en was moeten bij zijn natuurlijk, ik werk 4 dagen dat is best vermoeiend en bovendien je wilt af en toe ook weleens de stad in, familie bezoeken, kortom druk druk druk maar we klagen niet hoor. Wat vinden jullie van de kaartjes? Altijd leuk jullie reacties te lezen. Lieve groeten vanuit een sneeuwwit Dordrecht! en een fijne zondag iedereen, Liefs Ageeth

vrijdag 28 december 2012

Beste wensen voor 2013

Hallo allemaal, de kerstdagen zijn weer voorbij op naar het nieuwe jaar. Via deze weg wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties die ik heb gehad. Ik wens u allen een veilige jaarwisseling en een goed en gezond
2013! Groetjes van Ageeth (en nogmaals bedankt pa en ma voor het mooie kerststuk)

maandag 17 december 2012

Kerstkrans

Hallo allemaal, ik heb gisteren dit kerstkranskaartje gemaakt. Het blijft leuk om te maken, met verschillende takjes en blaadjes en hier en daar wat sneeuw. Ik geniet vandaag van een vrije dag, het weer is regenachtig maar wat maakt mij het uit? Zomaar een vrije dag is weleens lekker. De strijk wacht, het is gelukkig niet veel en daarna duik ik de knutselkamer weer in. Eten is al klaar, heb gisteren een ovenschotel gemaakt, die hoeft alleen maar opgewarmd te worden dus...... de rest van de dag is van mij. Ik hoor graag weer wat jullie van mijn kaartje vinden. Al post ik helaas niet zo vaak meer, ik zie zoveel moois voorbijkomen ik volg het allemaal wel hoor. Lieve groetjes van Ageeth

zondag 2 december 2012

Vraagje over blogger

Hallo allemaal, ik heb even een vraag over blogger. Nu we de kerstboom weer in huis hebben, ja we zijn er deze keer erg vroeg bij maar het is zo gezellig, probeer ik mijn blog een beetje in kerstsfeer te brengen. Helaas krijg ik het niet voor elkaar. Ik kan de code voor een nieuwe achtergrond niet inkopieren. Ook de sneeuwvlokken krijg ik niet voor elkaar. Wie kan me helpen?? Wie heeft er een tip? Alvast bedankt voor alle tips. Groetjes van Ageeth

zondag 4 november 2012

Weer kerstkaart erbij

Goedemorgen allemaal, mijn voorraad kerstkaarten is gelukkig wat groter geworden inmiddels. Vorig weekend heb ik deze kaart gemaakt. Ik houd wel van wat klassieke kaarten vandaar dat ik ze toch blijf maken.
Iedereen een fijne zondag toegewenst! Groetjes van Ageeth

donderdag 18 oktober 2012

Kerstboom 2

En ik blijf nog even bij de kerstboom. Hoe vinden jullie deze? Ook een hele eenvoudige kaart maar leuk om te maken.
De voorraad kerstkaarten groeit eindelijk een beetje. Fijne avond allemaal, Ageeth

dinsdag 16 oktober 2012

Kerstster

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaartje. De kerstster heb ik gekleurd met Derwent potloden en 2-D geplakt. De randen heb ik met glitterpoeder bewerkt. Ben benieuwd hoe jullie deze kaart vinden. Groeten van Ageeth

maandag 15 oktober 2012

Kerstboomkaartje

Hallo allemaal, ik heb in het weekend eindelijk weer eens iets kunnen knutselen. Dit kaartje laat ik deze keer zien. De stans heb ik afgelopen week gekocht. Hij was afgeprijsd en ik dacht: sla je slag. Heb nog meer kaartjes met deze stans gemaakt die laat ik de volgende keer weer eens zien.
Groetjes en een fijne dag nog, Ageeth

woensdag 26 september 2012

Kleurenkaartenteam

Hallo allemaal, ook ik heb een kaart voor het Kleurenkaartenteam van Martina, vandaag de kleuren Bruin en Okergeel. Een oude liefde van mij: 3-D en ik dacht laat ik de kaart in mijn herfstkastje zetten.
Bij Martina / Martina : http://martinaskaartjes.blogspot.com / kunnen jullie alle deelnemers zien. Ik kon alleen het linkje niet voor elkaar krijgen. Er is iets mis met mijn laptop en ik moet nog uitvinden wat. Excuses dus. Volgende woensdag worden de nieuwe kleurtjes bekend gemaakt. Dank je Martina dat ik nog een keertje mocht meedoen! Nog een fijne dag allemaal, groetjes van Ageeth

dinsdag 11 september 2012

Prachtige candy bij Inger Harding

Hallo allemaal, ga eens kijken bij Inger en geniet van haar prachtige creaties. Ze geeft een geweldige candy weg, zie http://simplyinger.blogspot.nl/2012/09/a-huge-giveaway-for-you.html Groetjes van Ageeth

donderdag 23 augustus 2012

Bloemetje

Goedemorgen, vandaag wil ik deze kaart laten zien. Ik was helemaal weg van het mooie bloempapier en de kleuren. Even een vraagje nog aan jullie. Kunnen jullie mijn volgers zien op mijn blog? Ik namelijk niet maar ik hoor van anderen dat ze weer wel zichtbaar zijn. Ik hoor graag jullie reactie. Alvast bedankt! Nog een fijne dag en weer tot ziens, groetjes van Ageeth

donderdag 2 augustus 2012

kaartje

Vandaag laat ik dit kaartje zien. De inspiratie kwam van een andere blogster (sorry vergeten welk blog) en ik heb het kaartje veranderd door er een rand aan te maken met een MS pons en andere kleuren en papier te gebruiken.
Tekst heb ik niet gebruikt, ik heb aan de binnenkant iets persoonlijks geschreven. Hartjes zijn gekleurd met Derwent en 2-D geplakt, papier heb ik ooit eens gekocht maar weet niet meer waar. Ik wil met deze kaartindeling ook wat kerstkaarten gaan maken. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Fijne dag allemaal, Ageeth

zondag 29 juli 2012

Nieuwe techniek

Hallo allemaal, vandaag plaats ik een verjaardagskaartje. Ik heb hem een tijd geleden al gemaakt. Papier is van een Action blokje, ik heb de stempel ingekleurd met aquamarkers. Voor mij een nieuwe techniek. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik wens jullie een fijne zondag! Ageeth

donderdag 19 juli 2012

zomaar even een vraagje

Hallo Bloggers, ik kan al een tijdje mijn hele trouwe volgers niet meer zien op mijn blog. Dat is al eens eerder gebeurd en dat is toen vanzelf weer goed gekomen. Maar nu komt het niet goed heb ik het idee. Is er iemand die mij kan helpen dit probleem te bestrijden? Alvast bedankt! Groeten van Ageeth

donderdag 31 mei 2012

Moederdag

Hallo lieve bloggers, tis alweer even geleden maar deze kaartjes heb ik nog gemaakt voor de moederdag.
Groetjes van Ageeth

donderdag 10 mei 2012

Weer gelukt ....kerstkaartje nr. 2

Hallo allemaal, Bedankt voor alle lieve reacties op mijn laatste kaartje. Leuk om zoveel trouwe volgers te hebben hoor. Vandaag weer een kerstkaartje en weer zonder "cutie" want niet iedereen vindt ze leuk. Ik heb er nog veel nodig vandaar ik me echt op de kerstkaarten ga storten de komende tijd. Wat vinden jullie ervan? Iedereen een hele fijne dag gewenst
en graag tot ziens! Groetjes van Ageeth

maandag 7 mei 2012

Aan de knutsel

Hallo Allemaal, vandaag ben ik eindelijk, eindelijk aan de knutsel en het resultaat is deze kaart. Ben nog met andere kaartjes bezig maar die zijn nog niet helemaal af. Ik wilde eerst deze maar eens laten zien, ik heb al zolang niets meer gepost. Zo nu eerst even iets drinken en snoepen en dan weer aan de slag. Tot laterrrrrrrr! Groetjes van Ageeth