donderdag 10 juli 2014
En weer een kerstkaartje voor crafty hazelnuts christmas challenge make your mark
En opnieuw hallo, niet gewend van mij maar vandaag de tweede post (goed bezig) en nu met een kaartje voor Hazel
De kerstballen zijn gekleurd met Derwents en ik heb ook parelmoer stickles gebruikt. Dit is nou echt een kaartje om er een paar in verschillende kleuren te maken.
Wens jullie nog een fijne middag, Ageeth
52 weeks of Christmas Challenge
Goedemorgen allemaal, hier mijn bijdrage aan de 52 weeks of Christmas voor deze week. Af en toe wil ik nog weleens een Anton Pieck kaartje maken. De sfeer van die tijd en Dickens ... ik hou ervan. Het is alleen jammer dat de kleuren van het plaatje niet zo mooi helder zijn. Ze komen uit een boekje, jullie kennen ze vast wel, maar de kwaliteit is nou niet zo goed, vind ik tenminste. Ik wilde de kaart in een tint houden en dat is zoals jullie zien grijs/zilver. Ik wens jullie nog een hele fijne dag, het weer is in elk geval beter. Het zonnetje schijnt hier en de temperatuur loopt op.
Groetjes van Ageeth
zaterdag 5 juli 2014
Zomers boeket
Goedenavond allemaal, net op de valreep nog even een kaartje van mij. Deze is weer in etappes gemaakt want we zijn druk met klussen. Dus na het leggen van de plavuizen, pfffff was dat een klus, nog even dit kaartje afgemaakt. Ik ben er erg tevreden over, het is één van mijn favoriete plaatjes van Janneke Brinkman. Ik heb er ook een flink boeket bij gemaakt dat past er volgens mij prima bij.
Ik wens de voetballiefhebbers een toffe wedstrijd, dat we maar mogen winnen!
Groetjes van Ageeth
maandag 30 juni 2014
52 weeks of christmas challenge en Challenge Hazel
Goedenavond, met dit kaartje wil ik meedoen aan de kerstchallenge van Hazel en 52 weeks of christmas challenge. Tenminste ...... als ik het juiste cardstock (?) heb gebruikt. Ik heb gezocht tussen alle kleurtjes en papiertjes, maar heb eigenlijk nooit begrepen wat dat nou is cardstock. Ik denk dat het papier is wat op karton lijkt???? Bruinachtig van kleur?? Ik heb iets gevonden en op de kaart gebruikt. Jullie moeten maar zeggen of ik hiermee een beetje vals speel haha.
Fijne avond allemaal, Ageeth
zondag 29 juni 2014
Gearriveerd
Hallo allemaal nog even snel een berichtje, de wedstrijd begint zo meteen en dan heb ik even geen tijd. Deze kaart heb ik gemaakt en gestuurd naar Marianne die lelijk gevallen was en het voorzichtig aan moet doen met haar rug. Hij is inmiddels bij haar aangekomen dus kon ik hem nu laten zien. De kikker heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Dat is weer een tijdje geleden maar door last in mijn handen ging het toch niet zo lekker, gelukkig was de stempel niet zo groot haha.
Ik wens iedereen een hele fijne en vooral sportieve wedstrijd. Van mij hoeven ze geen mooi voetbal te laten zien als we maar winnen wat jullie.
Groetjes en tot de volgende keer, Ageeth
donderdag 26 juni 2014
Vaasje bloemen
Goedemiddag, vandaag kan ik deze kaart laten zien, ik heb hem gisteren in elkaar gefrutseld. Heb geprobeerd om hem een beetje vintage uitstraling te geven...... jullie moeten maar zeggen of dit is gelukt (?) Ik zeg niks. Maar goed het is bijna weekend! Hopen op een beetje zonneschijn en ontspanning voordat we ons opmaken voor de wedstrijd zondag. Wij kijken natuurlijk, zo spannend! Ik wens iedereen alvast een fijn weekend, veel voetbalplezier en bedankt weer voor jullie reacties. Blijft leuk om te lezen maar ik heb wel begrip als de hoeveelheid reacties tegenvallen. Andere dingen zoals bijv. werk, boodschappen, huishouden ! gaan altijd voor uren bloggen. Je doet het omdat je trots bent op wat je hebt gemaakt maar tenslotte doet je het gewoon voor jezelf.
Groetjes van Ageeth
donderdag 19 juni 2014
52 Weken Kerst en Hazels Christmas Challenge
Goedemiddag, zo ..... heb eindelijk weer eens een kerstkaart gemaakt. Bij de challenge van Hazel moest goud of zilver worden verwerkt in/op de kaart. Ik heb zoals jullie zien goud gekozen. Ben met embossingpoeder en stempels aan de slag gegaan en het geeft een heel leuk effect aan het papier. Hoop alleen dat ik niet te laat ben met de kaart. In ieder geval doe ik weer eens mee met de 52 weken kerst. Ik hoop dat ik de gang er weer een beetje in kan houden.
Bedankt voor alle leuke en trouwe reacties en wens jullie een fijne middag/avond en graag weer tot de volgende keer.
Lieve groetjes, Ageeth
maandag 16 juni 2014
Zoek de verschillen ......
Deze 2 kaartjes vandaag ook nog gemaakt. Hetzelfde papier maar toch anders gemaakt.
Groetjes van Ageeth
Bloemen van Janneke Brinkman
Goedemiddag allemaal, na een heerlijke vakantie in Italië staan we weer met beide benen op de grond. Na zoveel zonneschijn en warmte valt het weer vandaag dan wel een beetje tegen hoor. Wel lekker om een kaartje te maken en dat is deze geworden. Ik heb een paar knipvellen van Janneke Brinkman gekocht. Ik ben echt fan van haar mooie bloemen tekeningen. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en graag weer tot de volgende keer, Ageeth
maandag 26 mei 2014
Zo leuk om te maken
Hallo, in een van mijn vorige berichtjes beloofde ik jullie niet te vervelen met allemaal rompertjes maar bij gebrek aan beter..... toch deze om te laten zien. Ik vind het echt leuk om deze kaart presentjes te maken dus zo af en toe komt er één voorbij. Een roze exemplaar ontbreekt nog aan de verzameling en een lichtgele lijkt me ook erg leuk duzzzz werk aan de winkel.
Iedereen een hele fijne maandag!
Groetjes van Ageeth
donderdag 22 mei 2014
2 kaartjes om te laten zien
Goedemiddag, vandaag dit kaartje gemaakt. Het begon met een heeeeel ander plaatje en andere kleurtjes wat maar niet wilde lukken en heb toen alles weggelegd en mijn stempeltjes tevoorschijn gehaald.
Ik zag van de week een kaartje op een blog dat ik wel als voorbeeld kon gebruiken en heb daar verder mijn eigen ideeën op losgelaten. Ik zag in een boek hoe leuk de pagina's waren voorzien van een bloemfiguur en zo kwam ik op het idee voor mijn kaart. De bloem gestempeld en uitgeknipt en 3D opgeplakt.
Het kleine kaartje
met de 4 verschillende papiertjes heb ik gemaakt tijdens de knutseldag bij mijn buuf en had ik nog niet had laten zien.
Bedankt voor alle leuke en lieve reacties op mijn vorige post en ik wens jullie nog een hele fijne middag, Ageeth
woensdag 14 mei 2014
Boeket
Hallo bloggers, eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten en bedanken voor het volgen van mijn bescheiden blogje.
Vandaag heb ik nog dankbaar geprofiteerd van het slechte weer. Bij ons waren het in ieder geval heftige buien met zelfs onweer erbij kortom geen weer om lekker buiten te zijn. Ik heb o.a. dit kaartje gemaakt. Even geen kerstkaart dus. Volgende week stort ik me daar weer op om de voorraad aan te vullen. Vanavond een voetbalavond heb ik begrepen uit de stille wenk van mijn lief. De liefhebbers wens ik een hele fijne avond. Bedankt weer voor jullie leuke reacties op mijn vorige post! Groetjes en graag tot ziens, Ageeth
zondag 11 mei 2014
Moederdag 2014
Hallo, vandaag wil ik deze 2 moederdagkaarten laten zien. Afgelopen week heb ik ze gemaakt bij mijn knutselbuuf. Het was weer een tijdje geleden dat we afgesproken hadden en we hebben weer heel wat afgekletst en ondertussen een kaartje gelegd. Dit zijn de resultaten en ik ben er blij mee. Dank je Janette voor de gezellige dag! Weer voor herhaling vatbaar.
Groetjes en een fijne moederdag! Ageeth
donderdag 1 mei 2014
Kerstkaart voor Yvonne's 52 weken kerst en Hazel kerstchallenge
Goedemiddag, het is me weer gelukt een kerstkaart te maken. Jippie. Ik doe dan ook weer graag mee aan Yvonne's 52 weken kerst en Hazel Christmas Challenge.
Op de een of andere manier kan ik de linkjes voor beide sites er niet in kopiëren, helaas. Excuses daarvoor hoor.
Iedereen een fijne dag nog, groetjes Ageeth
dinsdag 29 april 2014
Yvonne's 52 weken Christmas Challenge alles anders dan vierkant
Hallo, met dit kaartje doe ik graag mee aan Yvonne's 52 weken Christmas Challenge alles behalve een vierkante kaart. Ik vond het wel wat moeilijk ik heb helaas geen grote stansen om het papier in een aparte vorm uit te stansen maar wel deze prachtige Cheery Lynn doily die ik tot mijn grote schande veel te weinig gebruik. Uiteindelijk vind ik het een leuke kaart geworden. Tis weer eens wat anders. Op naar de volgende kerstkaart die as donderdag klaar 'moet' zijn.
Lieve groetjes en nog een fijne avond allemaal, Ageeth
donderdag 17 april 2014
Yvonnes 52 weken kerst
Goedemorgen allen, de zon schijnt en het ziet ernaar uit dat het vandaag een aardige dag wat weer betreft gaat worden. Vandaag heb ik deze kerstkaart om de voorraad weer aan te vullen. Deze week vond ik de rust om wat te knutselen maar nu niet gek op kijken dat er een hele week niets gepost wordt
Een bedankje voor de volgers die trouw een berichtje schrijven, het is altijd leuk een reactie te krijgen!
Fijne dag allemaal, groetjes Ageeth
dinsdag 15 april 2014
En maar weer eens bloemen.....
Goedemorgen allemaal, binnenkort ben ik jarig en heb alvast van mijn lief een cadeau gekregen. Ontdekt tijdens een knutseldag bij mijn vriendin Janette. Zij had een machtig snijmachine waar je heel veel verschillende randen mee kon maken. Niks elektrisch maar wel ideaal als je langs een plaatje een kartel of golf of postzegelrand wil hebben. Ik dacht dat is nu eens een mooi verjaardagscadeau en ik mocht hem van mijn lief bestellen jippie. Binnen 2 dagen geleverd en ben er al mee aan de slag gegaan. Deze kaart gisteren in elkaar gezet en ik ben tevreden. Je kaart wordt echt heel anders met zo'n kartelrandje en er zijn 9 verschillende mesjes.
Iedereen weer een fijne dag en graag tot de volgende post.
Groeten van Ageeth
zondag 13 april 2014
Yvonnes 52 weken en Hazel kerstchallenge
Hallo allemaal, met deze ietwat sombere kerstkaart doe ik weer mee met Yvonne en Hazel.
Van het knutselen komt eigenlijk niet zoveel, ik zou wel willen maar op de een of andere manier???? Ik probeer wel zoveel mogelijk rond te kijken om inspiratie op te doen. Dus alle mooie dingen zie ik voorbij komen hoor. Ik zie dat ik er weer een nieuwe volger bij heb, leuk en welkom, ik kom zo eens bij jou kijken.
Ik wens jullie nog een fijne zondag en graag tot de volgende keer, Ageeth
donderdag 27 maart 2014
Gladiolen, vlinders ......... en wat rozen
Goedemiddag allemaal, nog geen kerstkaart om te laten zien die is nl. nog niet af, maar deze mooie blommen die ik gisteren en vandaag heb gemaakt. Ik kan hem voor een jarige of zieke gebruiken of om iemand zomaar te verrassen, vandaar de ontbrekende tekst.
Nu snel aan de strijk zodat ik misschien nog iets kan fabrieken vandaag.
Nog bedankt voor jullie reacties op mijn kaartje van gisteren, erg leuk altijd.
Groetjes en een fijne dag nog, Ageeth.
woensdag 26 maart 2014
Babypakje nr. 2
Goedemiddag, ik wil natuurlijk dit kaartje laten zien maar eerst wil ik jullie bedanken voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige post.
Zoals eerder geschreven heb ik de smaak van de babypakjes te pakken maar zal jullie hierna niet vermoeien met nog meer pakjes hoor. Ik ga vanmiddag weer eens verder met een kerstkaart zodat ik morgen bij Yvonne en Hazel het resultaat kan laten zien. Ik wens iedereen nog een hele fijne dag en graag tot de volgende post.
Groetjes van Ageeth.
Abonneren op:
Posts (Atom)
