maandag 28 juli 2014
Afscheid nemen en een nieuw avontuur
Goedemorgen allemaal, vandaag even geen kaart maar iets héél anders. Afgelopen weekend hebben wij een knoop doorgehakt. Mijn man en ik waren er al een poosje druk mee maar soms moet je beslissingen nemen die niet leuk maar wel verstandig zijn. Onze mooie caravan compleet met grote Brand voortent en luifel, schuur etc. wacht in Clervaux Luxemburg op een nieuwe eigenaar. Op marktplaats staan vele foto's ook van de omgeving/staanplaats die als er interesse voor is over kan gaan op de volgende eigenaar. De plaats is tot 31 december 2014 betaald. Een fijne grote plaats helemaal in de hoek van de camping dus aan één kant buren en direct aan het stroompje de Clerf, wat lekker vissen is. Wij hebben er altijd met heel veel plezier gestaan want de camping is een fijne rustige, niet al te grote camping. Dus bij eventuele belangstelling mail of reageer even of kijk op marktplaats.
Bedankt voor jullie aandacht en graag weer tot de volgende kaartenpost.
Groetjes en een hele fijne dag, Ageeth
woensdag 23 juli 2014
Kerstkaartje voor CHNC Challenge
Goedemorgen, het is vandaag een rare dag. De zon schijnt maar er is geen reden om daar blij mee te zijn vandaag. De vlaggen hangen halfstok want de mensen die zijn omgekomen bij de vliegramp zullen vanmiddag in Nederland aankomen. In heel Nederland zal rekening gehouden worden met deze treurige gebeurtenis.
Vanmorgen met het posten van deze kaart (ik heb dus nu de tekst aangepast) heb ik er niet bij stilgestaan en had eigenlijk beter tot morgen kunnen wachten. Maar dat is achteraf helaas dus met dit kaartje doe ik mee aan de CHNC Challenge van Hazel. Het was een toer om met dit warme weer iets te fabrieken maar in etappes is dit eruit gekomen. Het moest een kaart met laagjes zijn en volgens mij is dat aardig gelukt.
Bedankt voor alle goede wensen en reacties op mijn vorige post.
Ageeth
donderdag 17 juli 2014
52 weeks of Christmas en CHNC Challenge
Goedemorgen, dit is mijn bijdrage voor onderstaande kerstchallenges. De kaart is vrij eenvoudig heb wat strass steentjes gebruikt die had ik nodig voor de gevraagde bling bling bij Hazel. Het papier is druk genoeg dus verder rustig gehouden.
1) 52 weeks of Christmas en
2) Hazel
De stempel is ingekleurd met Derwents. Wat weer erg leuk was om te doen maar voor mijn handen eigenlijk not done. Maar goed tis zo leuk hè kleuren.
Ik had dit nog niet eerder gezegd maar deze week wordt mijn vader 3x bestraald met een speciale robot in het Daniel den Hoed Ziekenhuis. Vandaag de laatste keer dan krijgen we weer wat meer rust, we gaan ervoor!
Ik wens jullie allen een hele fijne dag, Ageeth
woensdag 16 juli 2014
Verjaardagskaart
Goedemiddag allemaal, heb gisteren dit kaartje nog voorbereid en vanmorgen vroeg in elkaar gezet. Gisteren schreef ik het al ik ga meer van deze kaartjes met afmeting 11 x 11 cm maken. Dit is wel de laatste hoor die ik zal laten zien anders wordt het zo ééntonig. We moeten ons opmaken voor een paar warme dagen. Drink allemaal goed en ga lekker naar buiten als het niet te heet gaat worden tenminste. Ik wens de vakantiegangers alvast een hele fijne vakantie toe.
Groetjes en een fijne avond nog, Ageeth
dinsdag 15 juli 2014
Hartelijk Gefeliciteerd
Goedemorgen allen, geen kerstkaart deze keer maar een eenvoudige verjaardagskaart. De afmetingen van het kaartje zijn 11 x 11 cm en dat is een leuke maat. Ik had toevallig de juiste envelopjes nog dus dit kaartje hoeft niet in een te grote envelop te zwemmen. Vier verschillende papiertjes gebruikt van een eurolandblok geloof ik, die zijn perfect te combineren, een hartjes stempeltje met stickles omgetrokken, een vlindertje uit gestanst en wat bloemetjes met een glitter maken de kaart af. Ik ben tevreden en ga er een paar in andere kleuren en papiertjes bijmaken. Das altijd fijn iets op voorraad te hebben.
Bedankt voor alle leuke reacties op mijn laatste kaartjes en wat heb ik er veel gekregen : dank jullie wel.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag, hier regent het inmiddels en ik kan me nauwelijks voorstellen dat het 30 graden gaat worden?? Jullie?? Maar mooi om nog wat te knutselen of te klussen, ik weet nog niet wat het gaat worden vandaag.
Groetjes van Ageeth
donderdag 10 juli 2014
En weer een kerstkaartje voor crafty hazelnuts christmas challenge make your mark
En opnieuw hallo, niet gewend van mij maar vandaag de tweede post (goed bezig) en nu met een kaartje voor Hazel
De kerstballen zijn gekleurd met Derwents en ik heb ook parelmoer stickles gebruikt. Dit is nou echt een kaartje om er een paar in verschillende kleuren te maken.
Wens jullie nog een fijne middag, Ageeth
52 weeks of Christmas Challenge
Goedemorgen allemaal, hier mijn bijdrage aan de 52 weeks of Christmas voor deze week. Af en toe wil ik nog weleens een Anton Pieck kaartje maken. De sfeer van die tijd en Dickens ... ik hou ervan. Het is alleen jammer dat de kleuren van het plaatje niet zo mooi helder zijn. Ze komen uit een boekje, jullie kennen ze vast wel, maar de kwaliteit is nou niet zo goed, vind ik tenminste. Ik wilde de kaart in een tint houden en dat is zoals jullie zien grijs/zilver. Ik wens jullie nog een hele fijne dag, het weer is in elk geval beter. Het zonnetje schijnt hier en de temperatuur loopt op.
Groetjes van Ageeth
zaterdag 5 juli 2014
Zomers boeket
Goedenavond allemaal, net op de valreep nog even een kaartje van mij. Deze is weer in etappes gemaakt want we zijn druk met klussen. Dus na het leggen van de plavuizen, pfffff was dat een klus, nog even dit kaartje afgemaakt. Ik ben er erg tevreden over, het is één van mijn favoriete plaatjes van Janneke Brinkman. Ik heb er ook een flink boeket bij gemaakt dat past er volgens mij prima bij.
Ik wens de voetballiefhebbers een toffe wedstrijd, dat we maar mogen winnen!
Groetjes van Ageeth
maandag 30 juni 2014
52 weeks of christmas challenge en Challenge Hazel
Goedenavond, met dit kaartje wil ik meedoen aan de kerstchallenge van Hazel en 52 weeks of christmas challenge. Tenminste ...... als ik het juiste cardstock (?) heb gebruikt. Ik heb gezocht tussen alle kleurtjes en papiertjes, maar heb eigenlijk nooit begrepen wat dat nou is cardstock. Ik denk dat het papier is wat op karton lijkt???? Bruinachtig van kleur?? Ik heb iets gevonden en op de kaart gebruikt. Jullie moeten maar zeggen of ik hiermee een beetje vals speel haha.
Fijne avond allemaal, Ageeth
zondag 29 juni 2014
Gearriveerd
Hallo allemaal nog even snel een berichtje, de wedstrijd begint zo meteen en dan heb ik even geen tijd. Deze kaart heb ik gemaakt en gestuurd naar Marianne die lelijk gevallen was en het voorzichtig aan moet doen met haar rug. Hij is inmiddels bij haar aangekomen dus kon ik hem nu laten zien. De kikker heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Dat is weer een tijdje geleden maar door last in mijn handen ging het toch niet zo lekker, gelukkig was de stempel niet zo groot haha.
Ik wens iedereen een hele fijne en vooral sportieve wedstrijd. Van mij hoeven ze geen mooi voetbal te laten zien als we maar winnen wat jullie.
Groetjes en tot de volgende keer, Ageeth
donderdag 26 juni 2014
Vaasje bloemen
Goedemiddag, vandaag kan ik deze kaart laten zien, ik heb hem gisteren in elkaar gefrutseld. Heb geprobeerd om hem een beetje vintage uitstraling te geven...... jullie moeten maar zeggen of dit is gelukt (?) Ik zeg niks. Maar goed het is bijna weekend! Hopen op een beetje zonneschijn en ontspanning voordat we ons opmaken voor de wedstrijd zondag. Wij kijken natuurlijk, zo spannend! Ik wens iedereen alvast een fijn weekend, veel voetbalplezier en bedankt weer voor jullie reacties. Blijft leuk om te lezen maar ik heb wel begrip als de hoeveelheid reacties tegenvallen. Andere dingen zoals bijv. werk, boodschappen, huishouden ! gaan altijd voor uren bloggen. Je doet het omdat je trots bent op wat je hebt gemaakt maar tenslotte doet je het gewoon voor jezelf.
Groetjes van Ageeth
donderdag 19 juni 2014
52 Weken Kerst en Hazels Christmas Challenge
Goedemiddag, zo ..... heb eindelijk weer eens een kerstkaart gemaakt. Bij de challenge van Hazel moest goud of zilver worden verwerkt in/op de kaart. Ik heb zoals jullie zien goud gekozen. Ben met embossingpoeder en stempels aan de slag gegaan en het geeft een heel leuk effect aan het papier. Hoop alleen dat ik niet te laat ben met de kaart. In ieder geval doe ik weer eens mee met de 52 weken kerst. Ik hoop dat ik de gang er weer een beetje in kan houden.
Bedankt voor alle leuke en trouwe reacties en wens jullie een fijne middag/avond en graag weer tot de volgende keer.
Lieve groetjes, Ageeth
maandag 16 juni 2014
Zoek de verschillen ......
Deze 2 kaartjes vandaag ook nog gemaakt. Hetzelfde papier maar toch anders gemaakt.
Groetjes van Ageeth
Bloemen van Janneke Brinkman
Goedemiddag allemaal, na een heerlijke vakantie in Italië staan we weer met beide benen op de grond. Na zoveel zonneschijn en warmte valt het weer vandaag dan wel een beetje tegen hoor. Wel lekker om een kaartje te maken en dat is deze geworden. Ik heb een paar knipvellen van Janneke Brinkman gekocht. Ik ben echt fan van haar mooie bloemen tekeningen. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en graag weer tot de volgende keer, Ageeth
maandag 26 mei 2014
Zo leuk om te maken
Hallo, in een van mijn vorige berichtjes beloofde ik jullie niet te vervelen met allemaal rompertjes maar bij gebrek aan beter..... toch deze om te laten zien. Ik vind het echt leuk om deze kaart presentjes te maken dus zo af en toe komt er één voorbij. Een roze exemplaar ontbreekt nog aan de verzameling en een lichtgele lijkt me ook erg leuk duzzzz werk aan de winkel.
Iedereen een hele fijne maandag!
Groetjes van Ageeth
donderdag 22 mei 2014
2 kaartjes om te laten zien
Goedemiddag, vandaag dit kaartje gemaakt. Het begon met een heeeeel ander plaatje en andere kleurtjes wat maar niet wilde lukken en heb toen alles weggelegd en mijn stempeltjes tevoorschijn gehaald.
Ik zag van de week een kaartje op een blog dat ik wel als voorbeeld kon gebruiken en heb daar verder mijn eigen ideeën op losgelaten. Ik zag in een boek hoe leuk de pagina's waren voorzien van een bloemfiguur en zo kwam ik op het idee voor mijn kaart. De bloem gestempeld en uitgeknipt en 3D opgeplakt.
Het kleine kaartje
met de 4 verschillende papiertjes heb ik gemaakt tijdens de knutseldag bij mijn buuf en had ik nog niet had laten zien.
Bedankt voor alle leuke en lieve reacties op mijn vorige post en ik wens jullie nog een hele fijne middag, Ageeth
woensdag 14 mei 2014
Boeket
Hallo bloggers, eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten en bedanken voor het volgen van mijn bescheiden blogje.
Vandaag heb ik nog dankbaar geprofiteerd van het slechte weer. Bij ons waren het in ieder geval heftige buien met zelfs onweer erbij kortom geen weer om lekker buiten te zijn. Ik heb o.a. dit kaartje gemaakt. Even geen kerstkaart dus. Volgende week stort ik me daar weer op om de voorraad aan te vullen. Vanavond een voetbalavond heb ik begrepen uit de stille wenk van mijn lief. De liefhebbers wens ik een hele fijne avond. Bedankt weer voor jullie leuke reacties op mijn vorige post! Groetjes en graag tot ziens, Ageeth
zondag 11 mei 2014
Moederdag 2014
Hallo, vandaag wil ik deze 2 moederdagkaarten laten zien. Afgelopen week heb ik ze gemaakt bij mijn knutselbuuf. Het was weer een tijdje geleden dat we afgesproken hadden en we hebben weer heel wat afgekletst en ondertussen een kaartje gelegd. Dit zijn de resultaten en ik ben er blij mee. Dank je Janette voor de gezellige dag! Weer voor herhaling vatbaar.
Groetjes en een fijne moederdag! Ageeth
donderdag 1 mei 2014
Kerstkaart voor Yvonne's 52 weken kerst en Hazel kerstchallenge
Goedemiddag, het is me weer gelukt een kerstkaart te maken. Jippie. Ik doe dan ook weer graag mee aan Yvonne's 52 weken kerst en Hazel Christmas Challenge.
Op de een of andere manier kan ik de linkjes voor beide sites er niet in kopiëren, helaas. Excuses daarvoor hoor.
Iedereen een fijne dag nog, groetjes Ageeth
dinsdag 29 april 2014
Yvonne's 52 weken Christmas Challenge alles anders dan vierkant
Hallo, met dit kaartje doe ik graag mee aan Yvonne's 52 weken Christmas Challenge alles behalve een vierkante kaart. Ik vond het wel wat moeilijk ik heb helaas geen grote stansen om het papier in een aparte vorm uit te stansen maar wel deze prachtige Cheery Lynn doily die ik tot mijn grote schande veel te weinig gebruik. Uiteindelijk vind ik het een leuke kaart geworden. Tis weer eens wat anders. Op naar de volgende kerstkaart die as donderdag klaar 'moet' zijn.
Lieve groetjes en nog een fijne avond allemaal, Ageeth
Abonneren op:
Posts (Atom)
