Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

donderdag 18 november 2010

Ik geef een candy!


Hallo allemaal, ik zag vanmorgen dat ik al 91 volgers heb en dat had ik, toen ik met mijn blog begon, echt niet verwacht. Ben er trots op hoor en om te vieren dat het er al zoveel zijn mag ik een candy weggeven. Wat je kan winnen zie je op de foto en ik doe er zelf nog wat bij. De prijs is beschikbaar gesteld door Joyce van www.jolara.marktplaza.nl.
Wat moet je doen:
1) word volger als je dat nog niet bent (maar het is niet verplicht, ik vind het natuurlijk wel leuk)
2) schrijf een berichtje hieronder met je link naar je blog of een emailadres, dan kan ik je later terugvinden.
3) zet mijn candy op je blog tenminste als je er een hebt

Ik ga op 5 december 2010 d.m.v. lootjes trekken (lekker ouderwets) de winnaar bekend maken. Jullie hebben dus de tijd tot 4 december 2010 20.00 uur.

Ik vind het reuze leuk om te doen,
Groetjes van Ageeth

28 opmerkingen:

Marjanne zei

Wat leuk Ageeth, natuurlijk doe ik mee ik ben gek op verassingen, en ik volg je al, dus dat is in orde, omdat je blog zo leuk is! Succes!

Kaatje zei

Hoi Ageeth, wie houdt er nu niet van verrassingen ;-) Ik doe graag mee aan deze candy.

groetjes,
Annika

Astrid zei

Wat super Ageeth, ik doe graag mee met deze candy hoor :)
Ik ben 1 verwijderd van de 200 volgers, dus ik ga ook maar even een candy bedenken :)

groetjes Astrid

Unknown zei

Leuk hoor Ageeth, ik volgde je al dus ik ga je candy nu even plaatsen op mijn blog.
Groetjes, Frea

Thea zei

Hoi Ageeth,
Ik doe niet vaak mee aan candy's maar bij jou ga ik een gokje wagen, ik hou wel van een verrassing. Ik vind je blog onwijs leuk en je creaties niet minder.
Fijne dag!
Groetjes Thea

Lia zei

Oei, een verrassingscandy, dat is superleuk Ageeth, volger was ik al, je candy staat op mijn blog dus???????

groetjes Lia

@ddy zei

Graag wil ik mee doen aan je candy en hoop dat je snel de honderd volgers (fans)zal halen!!
Groetjes Addy

Yvonne zei

Wat leuk Agaath een verrassingscandy.
Ik ben volger geworden en plaats je candy op mijn blog.
Een leuke blog heb je.
Groetjes,Yvonne.

Neline zei

Hoi Ageeth,
Ik ben eerst maar eens volger bij je geworden!
kan ik je beter in de gaten houden;)
groetjes
Neline

Marijke zei

Hallo Agheet,
Leuk een berrassingscandy, ik doe mee. Je hebt er weer een volger bij, op naar de 100. Mooie blog en leuke creaties.
Groetjes, Marijke
http://freubelsvandemolletjes.blogspot.com/

Sieta zei

Hoi Agheet,
Leuk blog heb jij met mooie creaties.
Ik ben volger geworden en waag ook een kansje voor de candy.
Zet je candy op mijn blog; http://creamutskaartjes.blogspot.com
Groetjes Sieta

Aleida zei

Leuk, een candy! Ik ben volger geworden. Je hebt een leuk blog, ook je achtergrond ziet er super uit.
groetjes,

Cynthia zei

Hallo Ageeth,

Wat een leuke candy. Ik ben ook een volger geworden en doe graag mee voor deze candy.

Groetjes,

Cynthia

Jolara zei

Gaaf he zoveel volgers en nog leuker dat je nu bijna aan de 100 zit !
Ontzettend leuk, gefeliciteerd.
Liefs Joyce

ScrapBep zei

Hoi Ageeth... Ik ben volger bij je geworden! Helaas heb ik zelf geen blog maar ben wel op hyves te vinden.
Succes met de volgers en een creatieve groet uit het Brabantse land!

Berthy

Margreet zei

Hallo Ageeth...via Jolara ben ik bij jou gekomen...ik ben je volger geworden en niet alleen voor de candy...ik vind je blog heel leuk en heb meteen die schattige welkomstbeer gekopieerd (hoop dat je dat niet erg vindt!...ik zou het ook leuk vinden als je eens op mijn blog komt kijken (en volger wordt)...je kunt mij <a href="http://margreets-scrapcards.blogspot.com/>hier</a> vinden.
xxx Margreet

Inge zei

Wat een leuke candy ik doe graag mee.
Er staat een linkje op mijn candy pagina:
http://toephi.wordpress.com/give-aways-en-andere-leuke-blogs/

x Inge

Marianne Schut zei

Hai Ageeth, ik kom al regelmatig op je blog en dacht dat ik me al had aangemeld als volger maar is denk ik niet goed gegaan, nu wel! Wat leuk dat je een candy gaat verloten om je aantal volgers te vieren! Je mag met recht trots zijn op zoveel volgers, is toch een stukje waardering voor je creaties en je blog!
Ik wil graag een gokje wagen hoor! Zet hem zo gelijk op mijn blog! Veel succes allemaal! Liefs Marianne

Inger Harding zei

Congrats on all your followers Ageeth!
This is a great blog candy.
I'll post it in the sidebar in my blog.
I'm already a follower of your blog :)

Inger

angelique (anlou) zei

gefeliciteerd met het passeren van de 100 volgers meis, je blog is toppie
ik heb je super candy geplaatst op mijn blog
dank je wel voor de kans om te winnen
liefs angelique

Paulien van den Bosch zei

Hoi Ageeth,
Dank je wel voor je lieve berichtjes, op mijn blog.
Ik heb mijn tekst aangepast, van mijn laatste bericht.
De witte randjes zijn gemaakt door witte Puffy Paint (Tulip)met een kwastje aan te brengen op de randjes. even een half uurtje laten drogen (aan de lucht) en daarna verhitten met je heatgun. voila..... klaar is Kees.
gr. Paulien

Wendy Koorevaar zei

Hoi Ageeth!

Wat leuk dat je een candy gaat weggeven! Ik wil graag een gokje wagen hoor! Ik volf je blog al maar ik zet je candy op mijn blog.

Groetjes,
Wendy

Caroline zei

Hallo, Ageeth, kom even kijken bij je :-) Wat een schitterende kaarten maak je, ben gelijk volger geworden, ik ga nog even verder kijken ! Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Groeten Caroline

Tinie zei

Hallo Ageeth, wat een mooie blog heb jij en geweldige kaarten. Ben gelijk volger bij je geworden, helaas weet ik nog niet hoe alles werkt, kan je candy daarom niet plaatsen:)

Groetjes Tinie

Ukka zei

Congrats on 100+ but i'm sure it will soon be much more! Your work is so great! hope I can take part in this candy?I'm a new follower and added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!

Greetings from Russia,
Ukka

KarenB zei

Your blog is fabulous Ageeth, and congratulations on so many followers! I'd love to join in and I've linked you up on my sidebar at http://beingkaren.blogspot.com

KarenB zei

Hi Ageeth, your blog is lovely - congratulations on so many followers :)

Nikki zei

Congrats on all the followers and thanks for the chance I've linked you in myside bar Hugs Nikki