Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

donderdag 18 november 2010

Kerst


Goedemorgen allemaal, vanmorgen in alle vroegte heb ik deze kaart afgewerkt. Ik was er gisteren aan begonnen, hij was dan ook bijna af, maar omdat ik iets had bedacht wat in mijn hoofd wel leuk leek, maar op papier helemaal niets was, verknalde ik hem en heb ik hem vanmorgen gemaakt zoals ik hem wilde hebben. Wat een verhaal weer. Ik ben nu helemaal tevreden met het resultaat.
Ik wil Mariska (http://sendingyoualittlesmile.blogspot.com/ ) nog even bedanken voor haar hulp, ik heb de stempel opgebold en (bijna) 3D geplakt. Dank je voor je uitleg Mariska. Je bent inderdaad wel wat langer bezig maar het ziet er erg leuk uit.
Ik hoop dat ik op deze kaart net zoveel reacties krijg als op mijn vorige kaartje. Dat was echt ongelofelijk! Dank jullie wel.
Iedereen een hele fijne dag en tot blogs, Ageeth

32 opmerkingen:

Jolara zei

prachtig geworden ! GR JOyce

nicolet zei

Ik kwam even gluren op je blog, maar blijf ook gelijk plakken hoor!! :-)
Wat maak je een prachtige kaarten, die wil ik niet meer missen!
Groetjes Nicolet

Lia zei

Prachtige kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

-Sanna- zei

It's gorgeous.
I love that snowman.
And you have used nice paper.
Hugs...

Unknown zei

Wat een prachtige kaart Ageeth, wat is de sneeuwman op een originele manier gemat met die 2 cirkels erachter. Ben zelf toevallig ook bezig met een kaart voor die challenge, hoop 'm vandaag of morgen af te krijgen.
GRoetjes, Frea

Sandra zei

je kaartje is prachtig geworden
groetjes sandra

Heidi zei

A beautiful card Ageeth!
Lovely image:)
Hugs, Heidi:)

Het zonnetje in huis zei

Hallo Ageeth,

Schitterend en leuk de stempel zo gedaan!

Groetjes, Jaimie

Marjanne zei

hij is enig!! lekker vrolijk met die sneeuwman en toch ook heel sfeervol.

Astrid zei

Jemig, wat een schitterende kaart heb je gemaakt Ageeth !!

groetjes Astrid

Marijke zei

Hij is schitterend Ageeth!! Heel leuk dat 3D en die bloem is ook prachtig!

Kaatje zei

heel mooi kaartje!

groetjes,
Annika

*Ellen* zei

wat een schatje, prachtig in die kleurtjes, en supers dat je meedoet met onze challenge

Dena zei

Such a cute card! The image is very cute and I love that poinsettia!
Hugs, Dena

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een super cute kaartje heb je gemaakt, heel leuk.

groetjes jolande

Riet zei

Prachtige kaart Ageeth,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Marjan zei

Wow Ageeth, erg mooi!! Leuk, die iets opgebolde stempel.

Groetjes, Marjan

Dina zei

mooie kaart hebt je gemaakt bedankt voor het meedoen bij Derwent
volgende keer alleen naar jekaart linken die meedoet en niet naar je blog

BepvS zei

Wat een leuke kaart Ageeth, schitterende stempel ook....
Gr, Bep

Durvina zei

Wat een leuke winterse kaart.

gr, Durvina

Durvina zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Mariska zei

Hoi Ageeth,

Ik vind hem super! Wat een schattig sneeuwpopje heb je ook uitgezocht voor je eerste 3D stempelproject en de bloem vind ik ook helemaal geweldig.

xxx
Mariska

Josee zei

Wat een mooie kaart weer Ageeth!!!

Annika zei

What a cute snowman and I love that punched layer of patterned paper - so gorgeous!
Hugs
Annika

Agnes zei

Wat een plaatje!! Super mooi gemaakt, vooral de "bolle" sneeuwman!

Groetjes, Agnes

susie zei

Pracht van een kaart Ageeth ! Leuke stempel :)

nog een fijn weekend , Susie

Inger Harding zei

This is super cute Ageeth!!!!
Love it! :)

Inger

Mina zei

wow I love this Ageeth...stunning colouring
Mina xxx

Alina zei

heel erg mooi geworden, Ageeth!
bedankt voor je leuke reacties!
groetjes,
Alina

Nicole zei

Wat een gezellig kerstkaartje!! Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

Groetjes

Marianne zei

Ahhh, this is so cute!
A beautiful Christmas card!!!
Hugs, Marianne:)

Chris zei

Absolutely gorgeous Ageeth and such wonderful colouring! Love your image and it's a great design. Hugs Chris xx