Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

maandag 8 november 2010

Kerstkaartje van candy

Voorkant kaartje .....

..... en de achterkant


Hallo allemaal, ik heb vandaag dit kaartje gemaakt. Een easel-kaartje en ik heb veel spulletjes van de gewonnen candy van Femmy gebruikt. Ik heb de sneeuwpop op een andere manier ingekleurd dan ik normaal doe en ik ben heel tevreden hoe hij geworden is. Nou ja niet helemaal tevreden, ik zie nu dat ik het papier van de achterkant op z´n kop heb geplakt...... snel even veranderen haha.
Groetjes en tot blogs maar weer, Ageeth

29 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Ageeth,
Wat een prachtig kaartje, heel erg mooi. Ik vind de sneeuwpopafbeelding helemaal geweldig en schitterend ingekleurd.
Groetjes Thea

-Sanna- zei

Nice card and sweet snowman.
What a fantastic candy you won, lucky you.
Hugs from Sanna.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Ageeth,

wat leuk om te zien dat je de spullekes van de candy hebt gebruikt.
Mooi gedaan hoor!

ps, die foto van die mand vanboven op uw blog vind ik zo mooi hé!!

Groetjes, Jaimie

Marjan zei

Dit is zeker een erg mooie kaart! Die bloem "op de vloer" maakt het wel af! :)
Leuk dat je zoveel spulletjes van de candy kon gebruiken.

Groetjes, Marjan

Wendy Koorevaar zei

Hoi Ageeth!

Je kaart is heel mooi geworden zeg! Leuk he om met de nieuwe spulletjes aan de slag te gaan! De sneeuwpop heb je heel mooi met een schaduweffect in gekleurd!

Groetjes,
Wendy

Lia zei

schitterend kaartje ageeth mooi ingkleurd en mooie spulletjes heb je gekregen
liefs lia

Lia zei

Hij is heel leuk geworden Ageeth, zo zie je dat ook deze spulletjes weer op zijn plaats zijn.

groetjes Lia

Marijke zei

Hij is schitterend en ik vind de sneeuwman prachtig gekleurd zo! Je hebt je prijs erg goed gebruikt!

chris zei

Both cards are just so stunning.
hugs chris xxx

Sandra zei

wauw wat een schitterend kaartje heb je gemaakt
groetjes sandra

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaart, heel mooi papier en de sneeuwpop is heel mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Anoniem zei

Schitterende kaart Ageeth.
Wat een super gave sneeuwpop en zo mooi ingekleurd.
Het papier is ook heel mooi,je boft maar met zo'n gave candy.

Groetjes Jannie.

Kaatje zei

wat een leukerd en zeker heel mooi ingekleurd!

groetjes,
Annika

Anoniem zei

Hallo je heb weer een mooi kaartje gemaakt, mooie kleuren gr. ma

Annika zei

Another super cute snowman image - and it looks like you have coloured with Prismas. Wonderful work!! Love how you did the top and shaped the flowers - so cute!!
Hugs
Annika

Unknown zei

Hallo Ageeth, mijn 1e keer op je blog, maar wat een enig kaartje is dit zeg. Ga nog even rondneuzen en wordt meteen volger.
Groetjes, Frea

Agnes zei

Wat een gaaf kaartje Ageeth.

Groetjes, Agnes

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Ageeth,leuk die sneeuwpop,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

* Üla * zei

Nou, nou Ageeth, ik weet het echt niet waarom je ontevreden bent met de sneeuwpop! De kleuren passen super bij de rest en zijn ook niet te hard.
Een hele mooie kaart in zijn geheel!
groetjes Ula

susie zei

Hé dit is een prachtig kaartje Ageeth !
Sneeuwman is heel mooi ingekleurd.
Gefeliciteerd met je gewonnen candy.

nog een fijne dag , Susie

Neltine zei

Ik zie mijn berichtje niet staan wat ik net heb geschreven. Maar ik vind je kaartje dus heeelemaal toppie hoor. Niet versturen, maar lekker zelf houden hihi.

Groetjes,
Neltine

P.s. Oh ja en ik heb ook even je lieve Welkom beertje gepikt van je Blog. Wat een schatje is dat. Knuffel terug van mijn beertje:)

Mina zei

gorgeous gorgeous gorgeous Ageeth and I love that snowman
Mina xxx

Dena zei

What an adorable snowman card! Those papers are just perfect for the image!!! Beautiful!
Hugs, Dena

chris zei

Hi Ageeth, this is so very special, I so love easel cards.

Josee zei

Wat een schitterende Easelkaart Ageeth!!!
Superrrr

BepvS zei

Leuke kaart zeg en wat een prachtig papier.
Gr, Bep

Mariska zei

Wat een prachtige kaart Ageeth, erg mooie bloemen en ook het gebruikte stempeltje vind ik gewendig! Je had een lief bericht achter gelaten op mijn blog maar ik zie nergens op jouw blog een e-mailadres waar op ik kan replyen. Zou je mij een mailtje willen sturen? Mijn mailadres is mariskavanderveer@xs4all.nl.

Groetjes,
Mariska

Marjanne zei

Hoi wat leuk dat je mij bent gaan volgen: ik ben ook bij jou langs gekomen en vind je blog heel leuk, mooie kaarten, ik moest wel lachen om die jerstballen die als ballonnen de lucht in schieten, hahaha maar het is een enige kaart! en je andere kaarten ook, en ik ben héél jaloers op je prachtige kaarten molen!

Mina zei

wow this is a stunner Ageeth I love how you used the LOLT snowman hes gorgeous isnt he...the inside is just as gorgeous as the cover too
Mina xxx