Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

vrijdag 5 november 2010

Ontvangen van Femmy


De post bracht net de prijs die ik gewonnen heb bij Femmy. Tjee wat een mooi pakket heeft ze er van gemaakt. Alles zo mooi op elkaar afgestemd en het is zoveel! Een mooi papierblok, kerstpapier en taarthartjes, lintjes en prachtig kant in een zoooo mooie kleur, brads, stempels, het is echt te veel om op te noemen. Kijk zelf maar ik heb er een foto van gemaakt. Super he? Na slecht nieuws begin deze week ben ik hier blij mee. Dank je wel Femmy.
Groetjes van Ageeth

8 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow wat een supers pakket, heel veel plezier ermee

Lia zei

schitterend pakket ageeth heel veel plezier ermee
liefs Lia

Esther zei

Woww dat ziet er zeker super uit zeg.
Veel plezier ervan.

Groetjes Esther

Marijke zei

Dat is een super mooi pakket wat je gekregen hebt! Heel veel freubel plezier ermee!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw wat een moois allemaal, veel plezier ermee.

groetjes jolande

Unknown zei

Wauww wat een hoop moois Ageeth veel plezier er mee.

Groetjes Suze

Marianne zei

Hello, and thank you for your very nice comment in my blog.
There are plenty of "Swing Card" tutorials on YouTube, and here is one of them.

http://www.youtube.com/results?search_query=swing+card+tutorial&aq=1

I have been mixing a little with the inches on my card, but you get a good idea on how it is done.
Good luck with your Swing Card:)
Hugs, Marianne:)

Wendy Koorevaar zei

Wat een mooie prijs Ageeth! Super leuk voor je, geniet er lekker van. Ben erg benieuwd wat voor een prachtige kerstkaartjes je er weer van gaat maken!

Lieve groetjes,
Wendy