Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

woensdag 3 november 2010

In de prijzen


Hallo allemaal, nou tis de laatste tijd toch raak! Kreeg ik gisteravond een mailtje van Femmy dat ik haar blogcandy heb gewonnen. Dank je wel Femmy ik ben er erg blij mee. Het moet vast te maken hebben met mijn belofte om voorlopig geen nieuwe scrapdingen aan te schaffen (wel erg moeilijk hoor maar ik heb nog zoveel liggen). Ben erg benieuwd maar het wordt zeker weer veel knutselplezier. Het plaatje is gedownload en heb ik er voor de gezelligheid bij gedaan. Ik vind ze leuk die nostalgische kaartjes, ik ga er zeker een kaart van maken.

Groeten van Ageeth en allemaal een fijne dag toegewenst.

12 opmerkingen:

Lia zei

Gefeliciteerd Ageeth met je prijs, kun je weer even voorruit toch, je kaart vind ik mooi geworden.

groetjes Lia

Het zonnetje in huis zei

Hallo Ageeth,

proficiat met uw prijsje en ook hier zeg ik dat nu, geen nieuwe spullen, buiten karton voor mijn kaarten te maken, de rest moet eerst op, gisteren dan ook enkel karton en 3D tape gekocht, flink van mezelf he, hihi.

groetjes, Jaimie

Marjan zei

Wat leuk, gefeliciteerd!!
Je kerstkaartje is super, met kerst past die sfeer perfect.

Groetjes, Marjan

Linda W zei

Thanks for nice comments at my blog, beautyful card.

Josee zei

Geweldig Ageeth, gefeliciteerd en heel veel plezier met de prijs!!
Een mooie kaart :D!

*Ellen* zei

supers voor je, gefeliciteerd met je gewonnen prijs

susie zei

Gefeliciteerd met je candy Ageeth !

En het heeft toch iets hé, die nostalgische plaatjes :)
ik mag er ook graag naar kijken.
Ben benieuwd hoe je dit gaat verwerken in een kaartje.

nog een prettige dag , Susie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd met je prijs, leuk prentje, ik ben benieuwd wat je er mee gaat maken.

groetjes jolande

* Üla * zei

Wij zijn erg benieuwd naar je nieuwe kaartje Ageeth.
Nu wel gefeliciteerd met je candy-prijs! Het is altijd erg spannend, wat er voor leuks in zit.
groeten Ula

Marijke zei

Gefeliciteerd joh, heel veel plezier met je gewonnen prijs!!!

Mina zei

what a fabulous vintage Christmas card Ageeth, I love these cards with the old fashioned feel that you make you do them so well
Mina xxx

Thea zei

Hoi Ageeth,
Gefeliciteerd met je gewonnen candy! En wat heb je er een prachtig plaatje bij gezet.
Fijne dag.
Lieve groetjes Thea