Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

maandag 15 februari 2010

Voor de verzameling


Vandaag weer een kaartje maken met moeders. Moeders is met een mozaikkaartje bezig, lekker knippen en plakken. Deze is voor de kerstverzameling. Weer een easelkaartje deze keer, ze zijn erg leuk om te maken, hij blijft nu goed staan ik weet wat ik bij de vorige verkeerd heb gedaan haha, vind hem wel lief.

12 opmerkingen:

chantal zei

hoi ageeth
wat een schitterend kaartje
super leuk
liefs chantal

marjolijn zei

Hoi Ageeth,
Ik vind je kaartje ook superlief geworden hoor. Zelf begin ik altijd te laat met mijn kerstkaartjes, misschien moet ik ook af en toe al een kerstkaartje gaan maken, hoef ik me straks niet zo te haasten ;-)
Groetjes Marjolijn

Mina zei

ooooohhhh so cute and gorgeous colours that are perfect with your stamp
Mina xxx

Esther zei

Deze is zeker ook weer erg leuk geworden.

Groetjes Esther

Milnie zei

gezellig zo samen freubelen, vind het resultaat erg mooi!

liefs

Lia Wilcke zei

Hoi ageeth.
Hij is weer erg leuk.
Ik had vanmiddag ook 3 Vrouwen aan de tafel.
Was erg gezellig.

Groetjes Lia.

Unknown zei

Prachtige kaart, vrolijke kleurtjes.

groetjes Suze

Sandra zei

je kaartje is heel mooi geworden en wat leuk dat je samen met je moeder kaartjes maakt.
groetjes sandra

Ilonka zei

Hoi Ageeth, Wat een schattig en superleuk kaartje!!

groetjes Ilonka

Linda zei

Wat een mooie!!!

Gr linda

Anoniem zei

Wat is deze gaaf zeg, echt een prachtig kaartje .

Groetjes Jannie

*Ellen* zei

Hoi Ageeth ik zie dat je mij bent komen volgen, nu ik jou dus ook, je hebt prachtige creaties op je blog staan
groetjes ellen