Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

woensdag 24 februari 2010

Weer aan de knutsel geweest


Vandaag dit kaartje gemaakt. Ik vond de hoekstempel zo mooi! En de Nestabilities waren binnen dus meteen uitgeprobeerd natuurlijk. Ben heel tevreden met het resultaat.

21 opmerkingen:

Sandra zei

wauw wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. erg mooi je hoekstempel.
groetjes sandra

Elly zei

Leuke kaart hoor, en wat een schattige stempel.
groetjes, Elly

*Ellen* zei

whow wat een chique kaart prachtig en je stempel is ook super

Sinikka zei

Wat een mooie kaart, de hoekstempel is inderdaad heel mooi en past er perfect bij. Leuk hee die netabilities.
Groetjes Sinikka

Alina zei

prachtig geworden, Ageeth!
groetjes, Alina

Linda zei

Ik vind hem super geworden.

Gr Linda

chantal zei

hoi ageeth
wat een schitterend kaartje
echt super leuk gedaan
liefs chantal

Inger Harding zei

Your card is wonderful Ageeth!!!
That image is so sweet and your colours looks beautiful!
Have a lovely weekend.

♥ Hugs, Inger

Mina zei

beautiful card Ageeth, she looks amazing in Sepia...I love it
Mina xxx

Anneke zei

Hoi Agheet,
wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
Groetjes Anneke

Paola zei

Deine Karte sieht wunderschön aus.

Liebe Grüße
Paola

Tina46 Kreativblog zei

wonderful card !! hier ist nochmal ein link für die medallions ;-)

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170420505807&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

lieben gruß
tina46

Caroline zei

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog vandaag !!! Kast is ingeruimd en hij is geweldig !!!
Prachtige kaart heb je gemaakt, hele mooie hoekstempel is het.
Groeten Caroline

Ellis zei

Hoi Ageeth,

dank je wel voor je berichtje :-) Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Die hoekstempel is prachtig!

De meeste van mijn frutsels zijn eigen bedenksels. De kaart waar je naar vroeg ook, ik heb hem "gewoon" gemaakt ;-)zonder patroon.

Groetjes,
Ellis

Unni zei

Oh what a beautiful card and stamp:)
Unni

Marianne zei

Oh, what a great blog you have!
So many beautiful cards!!!

Thank you for your sweet comment in my blog!
The stamp you asked about, do you meen the swirls under the flowers??? (The image is from Sarah Kay).
If it is the swirles you meen, that is not a stamp, but my own doodlings.
Right now I have a doodling tutorial in the StampARTic blog, maybe you want to take a look?

http://stampartic.blogspot.com/

Hugs, Marianne:)

Unni zei

Oh what a lovely card, and stamp:)
Unni

Anoniem zei

Sorry een beetje laat, maar ik vind je kaartje prachtig Ageeth.

Fijn weekend en groetjes Jannie.

Durvina zei

Wat een prachtige stempel en die heb je heel erg leuk gebruikt op deze manier.

Gr, Durvina

Thea zei

Hallo Ageeth,

Je blog gevonden en meteen volger geworden, mooie kaarten maak. En inderdaad de hoekstempels zijn prachtig. Zojuist mijn profielfoto gewijzigd, hierop ben ik iets meer herkenbaar dan mijn vorige. Hij is in Dordt (ha ha) genomen, toen mijn broertje trouwde 15-2-2010

Groetjes Thea

Jackie Thomas zei

This card is wonderful. I adore the colours you have used. Beautiful. xo Jackie