Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

zondag 14 maart 2010

Nieuw kaartje



Ik durf het bijna niet te zeggen maar dit is mijn eerste Magnolia kaartje. Het model van de kaart had ik gezien op het blog van Marianne (http://mariannespapir.blogspot.com) en was er meteen weg van. Ben er wel lang mee bezig geweest en heb er mijn stinkende best op gedaan, ben dan ook helemaal tevreden met het resultaat. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

15 opmerkingen:

Linda zei

Hij is super Ageeth. Wat een leuk model.

Gr Linda

*Ellen* zei

whow dat is er een met verrassingen prachtig hoe je dit hebt gemaakt

Henriëtte zei

Wat een leuk kaartje is het geworden zeg!!!! Dat dit je eerste magnoliakaartje is is toch super. Je kan nou eenmaal niet alles tegelijk doen. Wat een leuk model heeft dit kaartje. Volgens mij een heel werk, wat super gelukt is.

Groetjes Henriëtte

Anoniem zei

Wow wat een schitterende kaart Ageeth!!!!!!!!
En een super leuk model .
Ik vind het een schatje je eerste Magnolia.

Groetjes Jannie.

Linda W zei

Wow.
Its gorgeous i really love the colores. The modell you have just are wonderful.
lots of love, linda:)
I m so happy that you want to follow my blog, thanks

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart

chantal zei

wouw ageeth
wat een super leuk kaartje
echt super
en eens moet het de eerste keer zijn dat ej magnolia stempels gebruikt;)
liefs chantal

Sandra zei

wauwie ik vind je kaart helemaal geweldig geworden en wat een origineel model heb je gebruikt.
groetjes sandra

Esther zei

Leuke kaart geworden hoor.
Je eerste Magnolia kaart?Denk dat er nog wel meer gaan volgen,toch?
Ik heb een leuke blogcandy,misschien iets voor jou?

Groetjes Esther.

Inger Harding zei

Ohhh, your card is soooo beautiful Ageeth!!!
Love that design!

♥ Hugs, Inger

Mina zei

wow stunning card Ageeth, fantastic fold and beautifully done
Mina xxx

Unknown zei

Wat een leuk model kaart zeg, prachtig papier.
Geweldig.

Groetjes Suze

Scrap@Home by Miranda Bouhof zei

bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en het super leuke compliment! :-)
ik ben meteen even bij jou komen kijken
wat leuk je eerste magnoliakaartje
er volgen er vast meer na zo'n resultaat
groetjes miranda

fridel zei

mooi kaartje is leuk zo vouwen
mooi kleuren hoor groetjes fridel maak mij volger kom ik vaaker langs

*Ellen* zei

whow wat een prachtig en origineel kaartje is dit