Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

woensdag 21 juli 2010

Gehaakt



Voor het eerst een kaart met een gehaakt randje gemaakt. Ik had het bij Jolande en ook nog op een ander blog gezien en vond het zo leuk. Wat is het leuk zeg haken en achteraf helemaal niet zo moeilijk. Ik ben heel tevreden met het resultaat. Nu wat andere kleurtjes katoen gaan kopen want er zullen nog wel wat kaartjes volgen. Ook leuk voor kerstkaartjes. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

24 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Ageeth,

Ik vind hem schitterend geworden, leuk werkje he?
Ik ga wat voorprikken en dan meenemen op vakantie denk ik.

Groetjes
Thea

*Ellen* zei

wat een prachtig romantisch kaartje, en knap hoor dat gehaakte randje

chantal zei

schiteerend kaartje ageeth
erg leuk gedaan
liefs chantal \

Unknown zei

Dat is een hoop werk, hoop dat de ontvanger het wel waardeert mooi hoor

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterende kaart, je gehaakte rand is erg mooi geworden.
Pas op, je hebt er zo weer een verslaving bij, ik ben zelf ook volop aan het haken.

groetjes jolande

Josee zei

Hartstikke leuk geworden Ageeth!!!!

Wendy Koorevaar zei

Mooi gedaan hoor Ageeth! Knap dat je dat randje zelf gehaakt hebt, het past heel mooi bij je kaart!


Liefs,
Weny

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ageeth,prachtig dat hart met dat gehaakte randje.
Heel mooi papier.
Straalt heel chique uit.

Liefs Riet.

Inger Harding zei

Ohhh wowwww this is super beautiful Ageeth!!!
So pretty!!

♥ Hugs, Inger

Anoniem zei

Wat een geweldig mooi kaartje Ageeth.
Heel mooi met dat gehaakte randje.
Groetjes Jannie.

Esther zei

Leuk hoor je kaartje met het gehaakte randje.
Ik ben zelf nog op zoek naar een patroon van een bloemetje om te haken,dus als je iemand weet.haha

Groetjes Esther

Petra Maria zei

Wow. I love this card.
Thank's for your nice comment in my blogg.
Hugs
Petra

Marianne Schut zei

Hai Ageeth, wow prachtig gemaakt hoor! Ik heb het inderdaad ook al voorbij zien komen op andere blogs, erg mooi hoor!! Maar haken....ehhh hoe moet dat ook al weer, hihi! Maar goed, jouw kaartje is in ieder geval super geslaagd, een prachtig geheel! Groetjes Marianne

Annemarie en Merit zei

Wat prachtig zeg,alleen dat haken zou bij mij niet goed komen.

Sandra zei

wauw je kaartjes zijn heel erg mooi geworden super met dat gehaakte
groetjes sandra

Mina zei

wow Ageeth this is amazing...so beautiful and feminine...I love it
Mina xxx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Dank je wel voor je waarschuwing, maar internet heeft kuren, dus het lukte niet om de kaartjes te plaatsen, ik probeer het een andere keer weer.

Groetjes Jolande

Carola zei

What a beautiful card, so lovely. Great colours and details.

Hugs Carola

Anoniem zei

This is so gorgeous!!

-Sanna- zei

Hi.
Thank you for nice comments and joining my blog.
I'm a follower at your blog aswell. You make a lot of nice cards. and I'll be back....

Anoniem zei

wauwwwwwwwwwwwwww wat een schitterend kaartje :)

zelf randjes haken is leuker, dan zit er nog meer liefde en plezier in het kaartje:)
ja leuke achtergrondjes hebben wij he;)
groetjes nonna

Sandra zei

hoi hoi,
even over jou vraagje van de drieluik,
ik heb dit uit één stuk papier gemaakt en dan door 3-en gedeeld later heb ik de vorm van de randje geknipt. de falp die je na binnen vouwt moet wel wat smaller zijn dan de middelste gedeelte en de voor zijde is net enkele milimeters breder dan het middenstuk zodat het kaartje goed dicht te vouwen is,
groetjes sandra
groetjes sandra

Annika zei

Your cards are so artful, amazing work!!!
Hugs
Annika

Annika zei

Such a lush, feminine card, adore the colours and the papers are just gorgeous!!!
Hugs
Annika