Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

maandag 30 augustus 2010

Hartelijk Gefeliciteerd


Dit kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt. Had het nog niet laten zien maar ik vind het best de moeite waard.
Fijne dag, Ageeth

24 opmerkingen:

Marjan zei

Het is zeker de moeite waard om te laten zien! Mooie kaart is het met leuke kleuren en een schattige stempel. Mooie randponsen zijn dat!

Groetjes, Marjan

Marijke zei

Hij is mooi, heeft een "sjieke" uitstraling, maar door het bijtje ook iets heel vrolijks!

Sandra zei

je kaartje is schitterend
groetjes sandra

chantal zei

schitterend kaatrje ageeth
erg leuk gedaan
liefs chantal

Justine zei

Hey,
Wat een super mooie kaart!
Groetjes Justine

Lia zei

hoi ageeth,
schitterend mooi kaartje, leuk met het lint met knoopje zo over de kaart hee
liefs Lia

Dena zei

Hi Ageeth! What beautiful papers. Love that peach!!!!
Hugs, Dena

@ddy zei

Wat een vrolijk kaartje!!
Groetjes Addy

Marijke zei

Hoi Ageeth, als je op mijn kaartjes klikt, krijg je ze groter in beeld. Misschien dat dat helpt om ze beter te zien?

Peet zei

Wat een prchtige kaart, Ageeth!!

Marijke zei

Graag gedaan Ageeth! Ik ben niet zo'n geweldige fotograaf en als ik de foto iets schuin omlaag maak is hij meestal het scherpst! Vandaar dat mijn foto's bijna allemaal op die manier gemaakt worden haha!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuke kaart,vrolijke kleuren.

groetjes jolande

Wendy Koorevaar zei

Nou hij is zeker de moeite waard hoor! Ik vind het een heel mooi kaartje geworden. Heerlijk die vrolijke kleuren en dat bijtje is zo lief!

groetjes,
Wendy

Annemarie en Merit zei

Het is zeker de moeite waard op te laten zien prachtig ik vind het altijd knap een kaart maken zonder cute plaatje maar jou gaat dat goed af

Thea zei

Hoi Ageeth,

Wat een fleurige kaart, heel erg leuk.
Groetjes Thea

Lia zei

Leuke lekkere simpele kaart!

Groetjes Lia

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ageeth,prachtig papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Mina zei

wow Ageeth I love love love these fresh colours, fantastic card
Mina xxx

Milnie zei

hij is zeker de moeite waard; ik vind het een schatje!

RosesMarijke zei

Wat een mooie kaarten allemaal...mijn complimenten hoor!!

groetjes van Marijke

Anoniem zei

Hoi Ageeth,
Wat een vrolijk kaartje, schitterend!!!!

Groetjes Jannie.

Sandra zei

hoi ageeth,

ik heb mijn clear stempels in een doos zitten van de action, ik heb dan 1 doos voor mijn tekststempels en 1 doos voor de cute stempels, ik vind het erg handig en makkelijk weg te zetten in de kast en omdat die dozen er ook nog leuk uit zien vind man lief het ook niet erg als ze wel eens op de tafel laat staan.
succes vandaag groetjes sandra

Agnes zei

Mooi en strak kaartje!!

Groetjes, Agnes

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Ageeth,
Wat een heerlijk fris kaartje:))
Ik wou dat ik zo netjes kon werken, lukt mij
nooit

patroon komt eraan hoor
Lieve groetjes
Sonja