Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

dinsdag 3 augustus 2010

Kerstkaartje


Het randje heb ik vorige week gehaakt maar toen moest het kaartje nog vorm krijgen. Dit is het geworden. Heerlijk hoor, in augustus werken aan een kerstkaartje.
Ik wil iedereen bedanken die de moeite heeft genomen mij advies te geven over de scor-pal of Martha Steward board. Ik ben eruit en heb voor de Martha Steward gekozen. Nu alleen nog wat geduld ..... en dat hebben we eigenlijk niet.
Groetjes iedereen en nog een fijne avond, Ageeth

13 opmerkingen:

Sandra zei

je kaartje is prachtig geworden. super weer met dat gehaakt stukje top
groetjes sandra

*Ellen* zei

whow prachtig hoor, en dat randje heb je supers gehaakt

chantal zei

wouw schitterend kaatrje ageeth
erg leuk gedaan
liefs chantal

Anoniem zei

OOh Ageeth wat een schitterende kaart is dit.
Echt super mooi.

Groetjes Jannie.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een schitterende kerstkaart, heel mooi.

groetjes jolande

Camilla zei

Amazing Christmascard!! I love it! And the details are stunning:)
Hugs, Camilla

Annika zei

oh my, the dimension and texture on your card is just unreal! Gorgeous!
Hugs
Annika

Wendy Koorevaar zei

Wat prachtig gemaakt Ageeth! Kan me voorstellen dat het heel apart is om een kerstkaart in augstus te maken haha. Jij bent in ieder geval mooi op tijd! Je kaartje doet een beetje chique aan, super hoor!

Groetjes,
Wendy

Mina zei

oh my goodness Ageeth this is one amazing piece of work...absolutly stunning
Mina xxx

Riet zei

Zo prachtige kaart Ageeth.

Liefs Riet.

hetty roolaart zei

Wat een ontzettend mooi kaartje is dit geworden echt SUUUUUUUUUper. groeten fleur

Marianne Schut zei

Hai Ageeth, prachtig kaartje! Erg mooi ook met die pareltjes! Super hoor! Groetjes Marianne

Knerten zei

Wow, this is absolutely beautiful, Ageeth ! Love the skates, and everything else of this card :-)