Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

zondag 19 september 2010

Einde vakantie







Hallo allemaal, zoals aan alles een einde komt, is ook helaas aan onze vakantie een eind gekomen. Ik heb daarom de laatste 14 dagen niet naar alle blogs kunnen kijken en een berichtje achter kunnen laten, zoals ik altijd wel probeer. Sorry daarvoor maar ik had even iets anders te doen haha. Vandaag de boel in huis een beetje opruimen en natuurlijk wacht een badkuip vol met was.
Morgen ga ik na een lange tijd weer aan het werk. Met mijn rug gaat het gelukkig steeds beter en met goede pijnstillers die ik nog wel gebruik is de verwachting dat het allemaal weer goed komt. Geen kaartje dus vandaag maar wel wat foto´s die we gemaakt hebben in de vakantie. Naast kaarten maken ben ik gek op dieren en de natuur maar dat zien jullie wel aan de foto´s. Ik ga nu lekker even mijn schade inhalen, kop thee erbij en ga jullie bezoeken. Ben zo nieuwsgierig wat er aan mooie kaarten is gemaakt!
Lieve groeten van Ageeth

23 opmerkingen:

Marjan zei

Leuk dat je er weer bent, Ageeth en natuurlijk is het normaal dat je op je vakantie niet ook nog eens alle blogs langs gaat!
Je houdt inderdaad van dieren en natuur, ik ook. Maak op vakantie graag natuurfoto's.Mooi zijn, de jouwe en zo te zien heb je het leuk gehad.
Sterkte met je rug en werk ze, zal wel even wennen zijn.

Groetjes, Marjan

susie zei

Ah Ageeth, daar ben je weer, welcom home !
En foto's vind ik ook altijd prettig om naar te kijken en je hebt er mooie gemaakt.

Laat je thee je smaken, Susie

Annika zei

Gorgeous photos - what a beautiful place!
xxx

Alina zei

leuke foto's, Ageeth!
fijn dat het beter gaat met je rug (ik weet er helaas alles van!)! sterkte morgen op het werk!
groetjes, Alina

Heidi zei

Wonderful photos!
What a beautiful place:) Love the horses!
Have a nice sunday Ageeth.
Hugs, Heidi:)

*Ellen* zei

welkom terug, en wat een prachtige foto's allemaal

Josee zei

Helaas Ageeth, aan alle leuke dingen komt een eind, gelukkig ook aan de vervelende, dus die waskuip, raakt ook weer leeg ;)
Mooie vakantiefoto's, trouwen!!!!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

tja helaas de vakantie vliegt altijd zo snel voorbij.
mooie foto's heb je gemaakt.

groetjes jolande

Anoniem zei

Welkom terug.
En wat een schitterende foto's heb je gemaakt.
Zo te zien hebben jullie een hele fijn vakantie gehad.
Succes morgen met het werk.

Groetjes Jannie.

Lia zei

Leuk dat je er weer bent Ageeth, haha, nu mag ik bijna.......leuke foto's ook.

groetjes Lia

Inger Harding zei

Beautiful photos Ageeth!! :)
Have a lovely day.

Hugs, Inger

Durvina zei

Fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad, en die was is even een werk, maar dat komt ook wel weer goed!

gr, Durvina

Thea zei

Hoi Ageeth,
Welkom terug, prachtige foto's heb je gemaakt! En wat de was betreft gelukkig hebben we daar machines voor tegenwoordig.
Groetjes Thea

Neltine zei

Hoi die Ageeth,

Wat een mooie foto's. Prachtig zeg. Echt genieten.
Fijn dat het iets beter gaat met je rug. Wel rustig aan doen hoor.
Ik hoop snel weer een leuke freubel van je te zien.

Groetjes,
Neltine

Marijke zei

Jammer dat vakanties altijd zo snel voorbij zijn! Gelukkig gaat het met jouw rug de goede kant op!
Schitterende foto's heb je gemaakt!

Wendy Koorevaar zei

Welkom terug Ageeth! Jammer is het altijd als de vakantie er weer op zit he. Zo te zien hebben jullie het heerlijk gehad. De foto's zien er prachtig uit!
Veel plezier met bloghoppen....

Groetjes,
Wendy

RosesMarijke zei

Hallo Ageeth
Wat een mooie plaatjes van je vakantie...echt genieten van de natuur!
Het strikje zit gewoon op het knipvel...alleen alles uitknippen en mooi opbollen!
xxMarijke

Marianne Schut zei

Hai Ageeth, wat een prachtige foto's heb je gemaakt een heerlijk aandenken aan de vakantie!
Hoop dat het goed gaat met je rug, zal best even pittig zijn om je werk weer op te pakken, veel succes! Groetjes Marianne

*Ellen* zei

even een antwoord op je vraag, zet het potlood met rond draaiende bewegingen op met een spitse punt, niet te hard drukken op je potlood, en zo kun je kleur over kleur zetten tot je het donker genoeg vind, hopelijk lukt dit

Unknown zei

Hoi ageeth, Ik wist niet dat je ook een blog had joh, dat weet ik van Truus. ik ben nu bezig met het inrichten van een knutselkamer. Ik heb alleen nooit zoveel inspiratie ha ha. Gebruik jij copic markers ? Die lijken mij wel handig.

Groetjes,

mireille

annemarie zei

ik zwijmel helemaal weg..
wat een prachtige foto's!
groet annemarie

Esther zei

Ik heb je mail niet kunnen vinden om het linkje door te sturen.

Groetjes Esther

Swaantje zei

Welcome home,Ageeth ;o)

Je foto's zijn erg mooi..*wow*
Je vakantie was zeker erg leuk als ik kijk naar de foto's.
Wens je een mooi weekend.
Liefs
Swaani