Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

woensdag 8 december 2010

Kerst


Hallo allemaal, en? hebben jullie de kerstkaarten al geschreven? ik wel gelukkig, de druk is eraf. Deze heb ik wel net gemaakt maar gaat vast naar de voorraad voor volgend jaar. In december maak ik het liefst kerstkaarten. De sfeer van kerstbomen en sneeuw vind ik heerlijk.
Groetjes en een hele fijne dag iedereen, Ageeth x
Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van:
http://365cards.blogspot.com/2010/12/day-288-fun-with-fonts.html

32 opmerkingen:

Jeanet van der Lee zei

Oh, ben jij alweer bezit voor volgend jaar, lekker snel zeg. Maar je hebt eigenlijk wel gelijk, midden in de zomer is er toch niks aan om kerstkaarten te gaan maken. Groetjes, Jeanet

Dena zei

Super gorgeous! Wowie! I love that image with all it's vintage style and colors! Beautiful and elegant Ageeth!
Hugs, Dena

Marijke zei

Een schitterende kaart! Heerlijk als de druk van de ketel is en je alvast aan de voorraad van volgend kerst kunt beginnen!

Marjanne zei

wat knap dat je al helemaal klaar bent met je kerstkaarten, ik ben er nog lang niet klaar mee! Maar in de zomer lukt het mij ook niet om kerstkaarten te maken en in januari heb ik zon in de lente... dus ik heb er noooooit gewoon genoeg....
Jij hebt alvast een hele mooie voor volgend jaar!

Lia zei

schitterende kerstkaart ageeth, ik heb ze nog niet klaar voor dit jaar en ook nog niet vertuurd
liefs lia

*Ellen* zei

wat een prachtig en stijlvol kaartje is dit

Marjan zei

Schitterend Ageeth! Mooie, nostalgische kaart.

Ja, mijn kaarten zijn allemaal geschreven en een gedeelte op de post. Ik wacht met posten tot vrijdag, vanwege de staking.

Groetjes, Marjan

Yvonne zei

Een prachtige kerstkaart Ageeth.
Ik ben ook klaar met mijn kerstkaarten.
Ik maak het hele jaar door kerstkaarten.
Het bevalt mij prima niet zo'n gestress aan het einde van het jaar.
Groetjes,Yvonne.

-Sanna- zei

Stunning card with nice colors.
And the motiv is really beautiful.

Aleida zei

Dit is een hele mooie kerstkaart geworden! Ik moet de mijne nog schrijven, maar heb ze wel klaar.
groetjes,

Astrid zei

Een prachtige kaart Ageeth, heerlijk nostalgisch, vind ik zelf ook zo leuk, maar doe het te weinig hihihi :)

groetjes Astrid

susie zei

Wow Ageeth so beautiful !!
Schitterende kaart !

nog een fijne avond , Susie

Esther zei

Prachtig kaartje hoor.
Goed begin voor het nieuwe jaar.

Groetjes Esther

Wendy Koorevaar zei

Wauw jij hebt dus alle kaarten voor dit jaar al af? Ik moet er nog steeds een aantal maken, de tijd begint nu wel te dringen he..
Ik vind je kaart prachtig! Heerlijk in de nostalgische sfeer en zulke warme kleuren, schitterend!

Groetjes,
Wendy

nicolet zei

Mooi kaartje!
Groetjes Nicolet

Thea zei

Deze vind ik ontzettend mooi!!! ik ga straks ook gewoon verder met af en toe een kerstkaart, ik vind het leuk om ze te maken.

Groetjes Thea

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ageeth,lief plaatje,mooi papier.

Liefs Riet.

stempelfreaks zei

Wat een mooi nostalgisch kaartje zeg.
Groetjes astrid & Larissa

Anoniem zei

Wow wat een geweldig mooi kaartje Ageeth.
Dat is zeker een rust al die KK al geschreven.
Fijne dag Groetjes Jannie.

Kaatje zei

mooi kaartje!

groetjes,
Annika

chantal zei

schitterende kaart ageeth
erg leuk gedaan
ik moet ze nog schrijven
liefs chantal

Henriëtte zei

Mooie kaart is het geworden.
Ik moet mijn kaarten nog schrijven, en er zelfs nog maken voor dit jaar. Pffft.
Jij vroeg waar ik de randen van mijn ijskristallen mee heb bewerkt. Dat is met Distress-inkt stormy sky.

Groetjes Henriëtte

Mina zei

wow Ageeth this is stunning, I love the image and the piercing around it frames it perfectly
Mina xxx

Inger Harding zei

This is beautiful!!!
MERRY CHRISTMAS to you and your family.

Inger

Marianne Schut zei

Hai Ageeth, zo heerlijk zeg dat je al zo ver klaar bent met de kaartjes! Ik nog niet hoor...elk jaar is het weer stressen, hihi! Dit kaartje is ook weer prachtig, een heel sfeervol plaatje! Liefs Marianne

Unknown zei

geweldi sfeervolle kaart Ageeth!
Nou, ik heb ze bijna hoor, maar ga vrolijk verder, alvast een beginnetje voor volgend jaar haha

Lia zei

hoi ageeth,
dank je wel voor je compliemtje ik ga het blad even opzoeken dan hoor je de maten nog
liefs Lia

JennyB. zei

Hallo Ageeth,
vielen Dank für deinen lieben Kommentar auf meinem Blog.
Kann dir das Kompliment zurückgeben du machst ja so tolle Sachen.
Ich werde jetzt öffters bei dir vorbeischauen.

Liebe Grüße
Jenny

Maggie zei

This card is so gorgeous! I love the muted colours and the image. The frame is great and the ruffled lace to the left looks super nice.

Marijke zei

Wow, dank je wel Ageeth! Jouw kaartje is vandaag binnen gekomen en hij is schitterend!!!!

~ Sophia ~ zei

This simply wonderful! The colors, the lace and not to mention the image...
It´a little piece of art.

Gloria Stengel zei

This is beautiful! I love everything about it! Thanks for playing at 354 Cards this week!