Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

dinsdag 1 maart 2011

Groen kaartje voor kleurenkaartenteam



Hallo allemaal, ik vond het ook wel een leuk idee om vandaag allemaal groene kaarten voorbij te zien komen vandaar mijn bijdrage aan het kleurenkaartenteam van Martina. Ik vond het een hele uitdaging om je kaartje helemaal in 1 kleur te maken en Bep wilde graag groen dus groen is tie geworden. Viel helemaal nog niet mee. In het echt is de kaart niet zo somber van kleur. De foto kon ik niet beter krijgen helaas. Ik heb het schitterende (ik kan niks anders bedenken hoor) Maja papier gebruikt. Ik weet alleen niet (lekker snugger he? blond) of de Magnolia die ik gekleurd heb eigenlijk wel iets met kerst te maken heeft, maar dat kunnen jullie me wel vertellen. Kan later altijd nog iets aan de kaart veranderen als dat nodig is. Heb ook wat Stickles gebruikt, dat zie ik altijd bij Kim haar kaarten en vind dat zo mooi. Nou ik wens iedereen weer een fijne dag en alvast heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik vind het prachtig ze allemaal te lezen. Op mijn vorige kaartje zijn wel 44 reacties gekomen, fantastisch leuk! Oh ja ik heb nog een candy gewonnen maar later meer daar over.
Liefs Ageeth x
Wil je volgende week gezellig meedoen trouwens met het kleurenkaartenteam kijk dan gauw op het blog van martina, daar vindt je de regeltjes!

30 opmerkingen:

heidy zei

Hoi Ageeth,ik vindt je kaartje prachtig,ik hou wel van groen
En dit Magnoliatje kan je voor heel veel verschillende gelegenheden gebruiken,vindt ik
Groetjes Heidy

Marjanne zei

Wat een mooi groen kaartje!

manuela zei

Hoi Ageeth,
ik vindt je groene kaartje prachtig,
zeer mooi gemaakt met die magnolia en zeer mooi in gekleurd
ik been volger geworden van je blog

groetjes
Manuela

Lia zei

Ik vind hem prachtig, ook Tilda mooi ingekleurd, echt heel mooi hoor,

groetjes Lia

Marjan zei

Prachtkaart, mooie stempel, super ingekleurd en ik zie veel leuke details! Top!

Groetjes, Marjan

Colien zei

Leuk groen kaartje! En wat mij betreft kan Tilda in elk seizoen, ze is prachtig!
grtz. Colien

*Ellen* zei

wat een schatje, prachtig is ze in die groene kleurtjes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een super liefr, mooi kaartje.

groetjes jolande

m@deliefjuh zei

wat heb je die prachtig gemaakt

Marijke zei

Schitterend en zo mooi gekleurd! Heel mooi in die verschillende tinten groen!

Aleida zei

Ik heb dit Magnoliaatje wel vaker langs zien komen op kerstkaarten. Hier staat zij schitterend met haar mooie strik op de rug!
groetjes,

Vintage cards and more zei

Prachtige kaart Ageeth, erg mooi deze groene tinten!! Groetjes Sonja.

Thea zei

Hoi Ageeth,
Je kaart is prachtig geworden! En zo mooi ingekleurd. Ook ik zie af en toe in bepaalde magnoliastempels wel iets van kerst dus kun je ze "altijd" gebruiken. Hoe gaat het verder met je rug? Op dit moment heb ik weer eens een fikse verkoudheid te pakken en voel me als een vaatdoek.

Liefs
Thea

Anoniem zei

Deze kaartjes zijn ook heel mooi en wel apart.

gr. Ma

Diana zei

je kaart is prachtig geworden en ben volger van je geworden

groet diana

Diana zei

hoi een heel mooi kaartje

groet diana

ben volger van je geworden

Dena zei

Ageeth, this is so pretty! Such an amazing color combination!!!!
Hugs, Dena

Anneke zei

Hoi Agheet, wat een prachtig kaartje!
Groetjes Anneke

martina's kaartjes zei

dit heb je prachtig gemaakt !!! heel mooi ! vergeet je ook geen link naar mij of naar de andere deelnemers te vermelden ? dan krijgen alle deelnemers ook een extra bezoeker langs. dank je ! bedankt dat je mee deed, dankzij jouw bijdrage, zijn we weer met z'n 28 ! goed he ?
groetjes, en nog een fijne dag,
martina
x

Rosina zei

ooooh Ageeth wat een mooi kaartje, prachtig ingekleurd ook....toppie hoor....
groetjes Rosina

Marian zei

Mooie groene kaart

Marlies zei

Prachtige kaart Ageeth, mooi kleurtje! lijkt me inderdaad best lastig, alles in een kleur maar dit is super geworden.
groetjes, Marlies

Hilde Suykerbuyk zei

wauw dit is een prachtig groen kaartje!!
gr, hilde

Esther zei

Heel leuk groen kaartje geworden.
Prachtige kleur.

Groetjes esther

Christine zei

Superkaart en heel mooi ingekleurd!
Groetjes
Christine

anita01 zei

Wat een geweldig gezellig blog heb je, zit te genieten hoor....En heb je erbij gezet voor de candy tas Ala Anita hoor,...veel succes.

Warme groetjes,
Anita.

Wendy Koorevaar zei

Hoi Ageeth!

Ik vind je kaart heel mooi! Leuk zo in het groen hoor en de binnenkant ziet er ook prachtig uit!

Groetjes,
wendy

Agnes zei

Prachtig kaartje Ageeth!
En mooi kleurwerk hoor!

groetjes, Agnes

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een prachtige groene kaart Ageeth!!
Groetjes, Yvonne

Margo zei

Wat een mooie kaart Ageeth !
Sorry maar ik ben een beetje laat met mijn reacties voor 'groene woensdag' :)
Maar daarom niet minder gemeend hoor !
Groetjes
Margo