Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

dinsdag 24 april 2012

Goedemorgen

Goedemorgen allemaal, Bij dit berichtje geen kaart. Het is al maanden dat ik de knutselspullen niet heb aangeraakt. Gebrek aan tijd en inspiratie zijn de boosdoeners. Bovendien worstel ik met de vraag of ik wel door moet gaan met mijn blog. De weinige tijd die er is wil ik zo graag aan kaarten maken besteden en daar kom ik niet eens aan toe. Er zijn in de afgelopen week weer een aantal volgers afgehaakt. Daar heb ik alle begrip voor natuurlijk. Jammer is het wel. Maar goed ik heb over 14 dagen wat meer tijd om aan de hobby te besteden en ga dan kijken of ik eraan toe kom. Ik kijk wel regelmatig naar jullie blogs hoor dus ik blijf op de hoogte. Ik wens iedereen een fijne dag en hopelijk tot ziens! Groetjes van Ageeth

10 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hoi ageeth, wat sneu te horen dat je je niet zo lekker voelt in je hum ! ik blijf gewoon op post hoor, niks me afmelden, dat is niet m'n sport. neem je tijd en begin gewoon op een dag. het zal niet vanzelf gaan (weet ik van mezelf), maar dan maak je maar een kaartje na, of een sketch volgen, maakt het altijd wat makkelijker en zo vond ik mijn inspiratie toch wel terug.
ik hoop toch dat je niet stopt met je blog, maar heb er alle respect voor als dat je beslissing zou zijn.
veel sterkte en inspiratie en tot binnenkort,
grtjs, martina
x

Linda zei

Jammer als je zou stoppen, maar wel begrijpelijk hoor. Als je heel weinig tijd hebt zou ik ook kiezen voor kaarten maken ;-)
gr Linda

SandraR zei

Hoi, Ageeth!

Hopelijk komt je "mojo" nog weer terug, je maakte mooie dingen!
En ik blijf je volgen, hoor. Ook al post je niet zo vaak.
Hopelijk tot "ziens"!

Liefs, San

Marlies zei

Het zou jammer zijn als je stopte met bloggen Ageeth maar het is wel te begrijpen als je geen tijd ervoor hebt. Het is ook niet leuk als het knutselen 'moeten'wordt omdat je iets wilt plaatsen.
Ik zou zeggen, gewoon knutselen als het je schikt en ook zo doen met bloggen! Hopelijk tot blogs,
groetjes, Marlies

Marianne Schut zei

Hai Ageeth, ik denk dat we allemaal wel eens een periode hebben dat het bloggen even niet op 1 staat maar dat is toch helemaal niet erg. Het is geen moeten hoor. Ik heb ook vaak dat ik alleen aan kijken toekom en niet aan reageren. Dan wil ik de weinige tijd die ik heb gewoon gebruiken om zelf iets te maken. Soms merk je dan wel dat je zelf ook wat minder reacties terug krijgt maar ik vind dat helemaal niet erg, je blijft toch wel een vast clubje houden. En dat maakt het bloggen voor mij nu zo bijzonder, ondanks dat ik er een tijdje uit ben geweest zie ik de mensen toch weer terug komen, of er komen weer nieuwe bij. Uiteraard heb ik er alle begrip en respect voor als je zou stoppen maar ik zou het wel heel erg jammer vinden...Kom graag bij je langs hoor! Hopelijk komt er een moment dat je je inspiratie weer terugkrijgt! Kijk er al naar uit hoor! Liefs Marianne

Christine zei

Opgeven zou jammer zijn! En al is het maar af en toe dat je iets post, ik blijf op post hoor meid!
Liefs
Christine

June Nelson zei

Good morning me darling, I do hope your ok, I cannot translate your page so I dont know what has been happening but ive missed you lots hope your ok xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Wendy Koorevaar zei

Hoi Ageeth!

Ja ik herken dat hoor. Toen ik net zwanger was had ik ook zo'n periode en ben toen ook volgers kwijtgeraakt. Daarna heb ik het weer opgepakt en vind het nu weer erg leuk. Nu met de kleine erbij heb ik ook minder tijd hoor. Het zou jammer zijn als je helemaal zou stoppen al is het alleen al voor de leuke contacten. Dan post je toch gewoon wat minder vaak, je trouwe volgers komen toch weer terug hoor.

Liefs,
Wendy

Mina zei

I hope you dont give up Ageeth but totally understand what you mean about time...thank you so much for your lovely comment about Phils's new job it really meant a lot to us
Mina xxx

Inger Harding zei

Hi Ageeth,
I do not understand your language/blog post - but thank you for visiting my blog and your kind words.
Have a lovely week! :)

♥ Hugs, Inger