Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

dinsdag 4 november 2014

Hartelijk Gefeliciteerd

Vanmiddag deze kaart afgemaakt. Had hem al een tijdje liggen maar wist er niet zo goed raad mee. Uiteindelijk ben ik wel blij met het resultaat. Fijne avond verder en graag weer tot de volgende blog. Ageeth

7 opmerkingen:

Mona Pendleton zei

So very pretty! The hearts are beautiful!

Anoniem zei

Leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Ageeth
Gr Karin

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw! Schitterend!

Groetjes Ida

Marianne Schut zei

Hai Ageeth, goed dat je hem afgemaakt hebt hoor, hij is super mooi geworden, mooi van kleur en een heel romantische uitstraling! Liefs Marianne

vic zei

Beautiful love the die cut heart :)

Vic x

Henriëtte zei

Ik heb dat soms ook hoor, zo'n kaart waarbij je niet weet hoe je 'm precies af wilt maken. Gewoon even opzij leggen en er later nog een keer naar kijken is dan bij mij de beste oplossing.
Ik vind je kaart heel mooi geworden, prachtig plaatje heb je er ook op zitten.

groetjes Henriëtte