Mannenkaarten ........???? ik blijf het moeilijk vinden. Heb maar weer eens een poging gewaagd. In het vakje naast de bloem aan de binnenkant van de kaart kan je geld steken. Sorry Lia ik kon de webafmeting niet vinden.
zaterdag 6 februari 2010
Mannenkaart
Mannenkaarten ........???? ik blijf het moeilijk vinden. Heb maar weer eens een poging gewaagd. In het vakje naast de bloem aan de binnenkant van de kaart kan je geld steken. Sorry Lia ik kon de webafmeting niet vinden.
donderdag 4 februari 2010
Lief roze en kerst groen

Vandaag een knutseldag gehad met Janette. Lekker bijgekletst en natuurlijk een kaartje gemaakt dat was al weer even geleden dat we samen gezeten hebben. Er zit weer een kerstkaart bij maar ik had gezegd dat ik het hele jaar door kerstkaarten zou gaan maken. Het roze meisje is wel van een erg hoog roze gehalte maar ik vind het kaartje erg geslaagd. Ben weer reuze nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.
dinsdag 2 februari 2010
Easel kaartje
zaterdag 30 januari 2010
maandag 25 januari 2010
Mozaik kaartje
vrijdag 22 januari 2010
Mijn nieuwe knutselkamer
We zijn gisteren al begonnen met de kastjes in elkaar zetten, zijn vandaag de hele dag bezig geweest, spullen verzet, opgeruimd en weggegooid. Alles anders ingedeeld, gepast en gemeten maar ..... het resultaat mag er zijn. Ik ben hartstikke blij, mijn grote wens is vervuld, dank je wel mijn lief. Voortaan lintjes, papier, enveloppen, stempels, inkt, potloden enz. enz. enz. zo bij de hand, grijpklaar en overzichtelijk. Er komt nog een gezellig rolgordijntje voor het raam en een leuke krans hangt al aan de muur maar ik wilde vast wat foto´s maken om te laten zien hoe het is geworden. Wij zijn uitgeteld en gaan zo lekker Barra kipfilet eten. Laat het weekend maar beginnen! Fijn weekend allemaal. Ageeth
dinsdag 19 januari 2010
Beetje later dan gedacht ....
Advies
Hallo en goedemorgen. Aanstaande weekend gaan we bij ons boven een knutselkamer maken. Om het meteen goed te doen zou ik een daglichtlamp willen aanschaffen maar ik heb er totaal geen ervaring mee. Kunnen jullie mij adviseren? Zijn er knutselaars onder jullie - vast wel - die zo'n lamp hebben en kunnen zeggen of het de moeite en het geld waard is? Ik ben blij met jullie reacties. Alvast bedankt! Vandaag ga ik proberen een kaartje te maken, in de loop van de dag hoop ik een foto te plaatsen. Fijne dag allemaal!
dinsdag 12 januari 2010
Schaatspret
donderdag 7 januari 2010
Dit is hem geworden
woensdag 6 januari 2010
maandag 4 januari 2010
Goede voornemens voor deze week
Met schaatsen in het vooruitzicht - ik ga een poging doen op noren te rijden - is mijn andere voornemen voor deze week : proberen as. donderdag te gaan knutselen. Ik heb ideeen voor een kaartje en ga als eerste de kerstkrans kaart maken die ik al even geleden had willen maken. Dan heb ik alvast een kerstkaart voor dit jaar. Voor alle schaatsliefhebbers komt het er weer van : pak je goed in, neem een lekkere punch of chocomel en natuurlijk heel veel schaatsplezier toegewenst! Groetjes van Ageeth
woensdag 30 december 2009
Wie weet

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een kaartje heb gemaakt. Het komt er gewoon even niet van. De kerstkaartjes zijn verstuurd, ik zou de bak wel weer wat kunnen aanvullen. Een tip om het hele jaar door kerstkaarten te blijven maken ga ik opvolgen. Dan heb ik aan het eind van het jaar eindelijk een keer genoeg kaarten. Misschien dat ik morgen de spullen pak maar als de plannen veranderen ..... je weet het niet he, dan heb ik jullie in ieder geval een heel gezellige jaarwisseling gewenst en wens ik jullie voor het nieuwe jaar alle goeds!
Groeten van Ageeth
maandag 21 december 2009
Roodborstje in de sneeuw
zondag 20 december 2009
Geen kerstkaart maar kerstfoto
Een detail uit onze kerstboom. Buiten sneeuwt het weer en binnen stoken we het lekker warm. Het is zo leuk om te zien dat ik er weer een volger bij heb gekregen. Ook de berichtjes zijn super. Ik ben er trots op hoor. Dank jullie wel. Gisteravond was ik even bang dat ik mijn blog layout helemaal opnieuw kon maken maar gelukkig is de boel weer rechtgezet. Schoenmaker blijf bij je leest zeggen ze weleens maar als je niets uitprobeert dan kom je niet verder toch? Een hele fijne zondag allemaal!
Abonneren op:
Posts (Atom)

