Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

vrijdag 6 maart 2015

Grote meid

1 januari 2015 mochten we ons kitten Cherry-lou verwelkomen, ze is inmiddels gegroeid tot dit formaat. Wekelijks zien we haar veranderen. Tis ons schetekind en ik wilde haar weer even in de schijnwerper zetten. Allemaal een heel fijn weekend, groetjes van Ageeth

dinsdag 3 maart 2015

de vaart erin

Ik had vandaag de vaart erin, deze keer een lang smal kaartje met natuurlijk een nieuw plaatje en het nieuwe mooie papier gebruikt. Groetjes .....

Kerst

Goedemiddag allemaal, het blijft het hele jaar door kerst in mijn hobbykamer. Ik krijg het alleen niet voor elkaar er iedere week een af te leveren. Dus dat laten we maar los, niets moet alles mag. Ik ben afgelopen weekend bij Gerda's Hobbyshop in Putten geweest tjee wat is dat een gave winkel zeg. Zoveel papier en plaatjes en bloemetjes en en en, niet te geloven en alles zo netjes gesorteerd. Geweldig. Ik weet niet hoe het in de rest van ons land is maar hier in Dordt hebben we net een behoorlijke hagelbui gehad. Tis wat met het weer. Van mij mag langzaam de lente komen........ Groetjes en een fijne dag, Ageeth

woensdag 18 februari 2015

Yes, weer drie kaartjes ........

Goedemiddag blogvriendinnen, wat een prachtig weer hebben we nu al een paar dagen op rij. De zon is echt al warm, nog even en we kunnen heerlijk voor bruinen. Ik heb afgelopen week nog een drietal kaartjes kunnen maken. Ik ben tevreden met het resultaat. Ik duik zo meteen mijn knutselkamertje in en ga eens kijken of er iets uitrolt. Een fijne middag nog en weer graag tot
de volgende post. Groetjes van Ageeth

woensdag 11 februari 2015

56 jaar getrouwd, kerst en verjaardagskaartje

Goedemorgen, vandaag wil ik drie kaartjes laten zien. Vorige week woensdag waren mijn ouders 56 jaar getrouwd. Daar had ik deze kaart voor gemaakt.
Gisteren nog even aan de knutsel geweest en deze vrij eenvoudige kaartjes gemaakt. Wel lekker voor de voorraad want die is aardig geslonken.
Bedankt voor jullie lieve en attente berichtjes op de vorige post en ik wens jullie een hele fijne dag! Groetjes van Ageeth

woensdag 4 februari 2015

2 kaartjes gemaakt

Hallo, ik heb een lange tijd niets of niet veel gedaan op hobbygebied. Maar ik zit niet stil nee ik verveel me in het geheel niet hoor. Ons nieuwe poezenkind houdt me lekker bezig en verder moet het huishouden toch ook gedaan worden. Een helpende hand bieden zo hier en daar, solliciteren waar toch ook serieus de brieven voor moeten worden gemaakt, enz. enz. Ik heb vandaag wel weer eens een kaartje gemaakt en wil deze dan ook laten zien. De stickers had ik al zo lang liggen eigenlijk zonde om er niets mee te doen.
Ik wens jullie een fijne avond en graag tot de volgende post. Groetjes van Ageeth

zondag 18 januari 2015

Kijk mij nou

De foto spreekt voor zich toch? Ons lieffie mag veel, te veel😄 maar dat vindt ze zelf niet hoor. Fijne zondag ! Groetjes Ageeth

woensdag 7 januari 2015

13 weken en onweerstaanbaar!

Onze dappere dodo vandaag 13 weken, ze doet het goed en voelt zich helemaal thuis
Groetjes en een fijne dag! Ageeth

vrijdag 2 januari 2015

Gelukkig Nieuwjaar en ....... EINDELIJK

Hallo allemaal en iedereen een goed en gezond 2015 toegewenst. Na 8 lange weken, na 8 ontzettend lange weken, kregen we op nieuwjaarsdag een verrassend mailtje. Als we wilden maar alleen als we wilden natuurlijk, mochten we ons kind ophalen. Nah dat wilden we wel natuurlijk. Na een korte nacht, maar dat hebben we er wel voor over, werden we vanmorgen zo lief en hartelijk begroet door onze eigenste eigenwijze lieve Cherry-Lou.
Ze is ons huis aardig aan het verkennen en ze heeft het erg naar d'r zin.
Ja wel een hele grote krabzuil voor zo'n klein beestje maar als ze over een jaar of drie is uitgegroeid spreken we elkaar weer. Zo leuk dat we haar nu al hebben. Ik wens iedereen een hele fijne dag.
Groetjes van Ageeth

maandag 22 december 2014

En nog maar eentje

Op naar de voorraad voor volgend jaar........

Ja hoor een kerstkaartje

Zo op de valreep vandaag toch nog een kerstkaartje gemaakt. Zat me te vervelen....... dus na het stofzuigen naar mijn hobbykamer gegaan. Ik dacht eerst een stapel papier op te gaan ruimen maar zag zulke leuke plaatjes dat ik aan een kaartje ben begonnen. Wat vinden jullie ervan? De kwaliteit van de foto laat helaas te wensen over, volgende keer beter! Groetjes en nog een fijne dag, Ageeth

zaterdag 20 december 2014

Kerst 2014

Goedenavond allemaal, ik wil jullie allen vast hele fijne kerstdagen toewensen en voor het nieuwe jaar alle goeds! Ik spreek de hoop uit dat 2015 in ieder geval wat gezondheid betreft beter zal zijn dan het afgelopen jaar! Bijgaand nog een recente foto van onze lieverd die we begin januari mogen ophalen.
Groetjes van Ageeth

vrijdag 21 november 2014

Jarige vijfling

Hallo, even een foto laten zien, de vijfling is zes weken geworden. De donkerste deugniet achterin komt bij ons wonen. Lief he zo met z'n allen. Groetjes en een fijn weekend, Ageeth

dinsdag 11 november 2014

Kerst

Vandaag wil ik deze kerstkaart laten zien. Eindelijk weer eens een kaartje voor de voorraad. Groetjes en nog een fijne avond, Ageeth

zondag 9 november 2014

Lief

We moeten nog even geduld hebben maar de tweede week van januari 2015 mogen wij deze lieverd in onze armen sluiten. Lief he!
Ze is nog maar 4 weken en mag niet eerder dan 13 weken het nestje verlaten. Haar naam is Cherry-Lou. We zijn zo blij! Groetjes van Ageeth

dinsdag 4 november 2014

Hartelijk Gefeliciteerd

Vanmiddag deze kaart afgemaakt. Had hem al een tijdje liggen maar wist er niet zo goed raad mee. Uiteindelijk ben ik wel blij met het resultaat. Fijne avond verder en graag weer tot de volgende blog. Ageeth

woensdag 29 oktober 2014

Goedemorgen

Goedemorgen lieve blogvolgers, met trots laat ik jullie dit haakwerkje zien. Aan Marian had ik gevraagd of zij mij kon helpen aan een patroontje en ze stuurde mij, heel lief dank je wel Marian!, alle info die ik nodig had want ik had echt geen idee hoe ik nu moest beginnen.
Ik heb er een eigen draai aan gegeven want haken is nou niet iets dat ik al jaren doe. Ben met de steken begonnen die ik me nog herinnerde van de handwerklessen heeeeeeel lang geleden, ik ben dus een echte beginneling, maar leuk dat ik het vind! Ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe ikea plantje vinden. Een hele fijne dag en graag weer tot blogs, Ageeth

dinsdag 14 oktober 2014

Even iets anders ........

Goedemorgen (nog), na lange tijd weer eens een bericht van mij. Door rare weken en het verwerken van verschillende ingrijpende gebeurtenissen is het er maar niet van gekomen. Ook het zoeken naar een nieuwe leuke baan vergt tijd en aandacht, wie heeft er nog een goede tip?
Bovendien ben ook ik naast het kaarten maken begonnen met een andere hobby nl. haken. Op de foto zien jullie een begin van een sprei die nog lang niet klaar is! Maar dat is ook niet de bedoeling, de komende herfst en wintermaanden wil ik elke dag een stukje van de sprei proberen af te haken. Ik heb er zo'n plezier aan dat het kaarten maken even op een wat lager pitje is gekomen. Hoewel???? Ik heb toch weer twee leuke papierblokken erbij joh! Tja dan kan je het niet lang laten liggen he dusssssss vandaag op naar de hobbykamer en eens kijken of ik nog inspiratie heb. Ik ben benieuwd wat jullie vinden van mijn haakwerk, ik laat tussendoor de vorderingen zien mits voldoende belangstelling natuurlijk haha. Lieve groetjes en hopelijk snel weer een nieuwe post met dan weer een kaartje als het goed is, Fijne dag iedereen!, Ageeth

maandag 22 september 2014

Triest bericht

Hallo allemaal, het is alweer even geleden dat ik iets heb gepost. Ik ben er nog wel maar we hebben een drukke en rare tijd achter ons. Ik heb nu ook nog geen knutsel of kaart om te laten zien, wel een naar bericht wat ik toch met jullie wil delen. Onze Shamar was al een tijdje dan wel dan weer niet zo lekker. Vorige week maandag ging het zo slecht met haar dat ik haar naar het ziekenhuis moest brengen. Ze is onderzocht en de dierenarts kon niets meer doen. Je moet dan een beslissing nemen die zo tegen alles indruist maar om haar verder leed en pijn te besparen toch moet nemen. Helaas is ze er niet meer, het huis is al een week zo stil en leeg....... Lieve Shamar we
missen je zo! Ageeth en Dick

dinsdag 5 augustus 2014

Kerst in augustus voor 52 weeks of Christmas met sterren challenge en CHNC Challenge ook met sterren

Goedemorgen, gelukkig is het een beetje afgekoeld en hopelijk blijft het zo. Sorry voor de echte zonaanbidders maar eens vond ik het ook heerlijk in de zon te bakken maar tegenwoordig kies ik voor de schaduw. Ik zag bij de kerst challenges 52 weeks of christmas met sterren challenge en CHNC Challenge ook met sterren de opdracht maak een kaart met sterren en deze heb ik vanmorgen vroeg gemaakt. Tis alweer even geleden dat ik een kaart heb gemaakt en ik had vanmorgen wel puf.
Je kan goed merken dat het vakantietijd is, het is rustig op de blogs en ook de reacties zijn minder. Maakt niks uit ik heb er weer een kerstkaart bij voor de voorraad en daar gaat het om. Ik wens jullie allen een fijne dag, groetjes van Ageeth