Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

woensdag 7 juli 2010

Kerstkaartje door moeders


Moeders heeft dit kerstkaartje gemaakt. Ik vind hem super.
Groetjes Ageeth

14 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow prachtig is die hoor

Ellis zei

Hoi Ageeth,
welke link bedoel je ?

Mooie kaart heeft moeders gemaakt!

Groetjes,
Ellis

Unknown zei

Wauww die is heel mooi.

groetjes Suze

chantal zei

wouw die is idd erg leuk geworden
liefs chantal

Mina zei

gorgeous christmas card Ageeth...so beautifully made
Mina xxx

Wendy Koorevaar zei

Wat een leuke kerstkaart! Mooi gemaakt hoor!

Marijke zei

Ik weet niet of jouw moeder al vaker kaarten heeft gemaakt? Maar deze is super leuk!!

Thea zei

Hoi Ageeth's moeder!!

Een hele mooie kerstkaart.
Groetjes
Thea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Hij is zeker super.

Groetjes Jolande

Swaantje zei

Huhu Ageeth ;o)
bedankt voor je lieve berichtje net op mijn blog.
Ik ben ook erg benieuwd ;o)

Je kerstkaartje is erg mooi. De details zijn prachtig en de kleuren ook.

Wens je een mooi avond
Liefs
Swaani

chris zei

Just doing a bit of hopping and found your fabulous blog there are so many interesting things to look at, and this red and green card is no exception, its beautiful.
hugs chris xx

Paola ♥ zei

Deine Karte sieht wunderschön aus!

Liebe Grüße
Paola

Milnie zei

schitterend kaartje heeft je moeder gemaakt Ageeth!

liefs

Swaantje zei

Goodemorgen Ageeth,
ik was hier op 8.Juli ;o)
Bedankt voor je berichtje,Ageeth..

Ik wens je een mooi dag,
Groetjes
Swaani