Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

dinsdag 17 augustus 2010

Toch nog een kaartje


Ik wilde vanmiddag een compleet ander kaartje maken dan ik nu heb gemaakt. Ik had me voorgenomen een kerstkaart te maken en dit is het geworden. Voor een bruidspaar dat binnenkort 50 jaar getrouwd is. Nu maar snel nog een kerstkaartje maken dan. Ik weet alleen niet of het nog iets gaat worden want ik heb altijd wel tijd nodig om het naar mijn zin te maken.
Groeten van Ageeth

17 opmerkingen:

-Sanna- zei

Hi..
You've made a lot of nice cards since I visited you last time.
This one had beautiful colors.

Josee zei

Ik vind het een prachtig kaartje Ageeth!!!
Idd wel iets anders dan een kerstkaart ;)

Lia zei

schitterende kaart ageeth mooi papier heb je gebruikt
groetjes Lia

Thea zei

Hoi Ageeth,

Ik vind de kaart prachtig, mijn complimenten. Stijlvol!

Groetjes
Thea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart, stijlvol gemaakt voor een stel dat al zo lang getrouwd is.

groetjes jolande

Silvia zei

Wat een mooie kaarten maak jij Ageeth. Ben gelijk volger bij je geworden.

gr. Silvia

Marga zei

Hoi Ageeth, wat maak jij mooie kaarten zeg! En je hebt ook hele mooie foto's op je blog staan. Ik ga me gelijk ook als volger aanmelden bij je. Ik zag dat je ook uit Dordrecht komt en ook stier bent, wat leuk! :)

chantal zei

schitterende kaart ageeth
erg leuk gedaan
liefs chantal

Swaantje zei

Hoi lieve Ageeth,
bedankt voor je lieve berichtjes
op mijn blog.
Ik ben op de moment beetje de online.
We bouwen een huis,en ik werk voor een paar dagen terug.
Ik hoop dat ik binnenkort hier vaker ben. ;o)
Je kaartje is mooi,heel mooi. De kleuren zijn prachtig en de details zojn leuk..
Wens je een mooi avond
Liefs
Swaani

Durvina zei

Erg mooie klassieke kaart.

gr, Durvina

Kaatje zei

mooi kaartje!

groetjes,
Annika

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ageeth,prachtig papier en kleuren.

Liefs Riet.

Henriëtte zei

Het is geen kerstkaart maar wel een schitterend mooie kaart.

Beebeebabs zei

Beautiful thanks for sharing!!!

Chris zei

A gorgeous card Ageeth and such a lovely design. I love the colours, perfect for the golden anniversary. Hugs, Chris

Michele Kovack zei

Very pretty!!! Love the lace and the pretty colors!

Anoniem zei

Hello my friend! This is so gorgeous! It is just perfect. Colors are awesome!