Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

maandag 23 augustus 2010

YES JOEPIE HIEP HIEP


Hallo allemaal, nog even geen kaartje maar wel, voor mij tenminste, leuk nieuws. Ik ga as. vrijdag naar de knotsgekke kaarten- en scrapdagen in Den Bosch. Vorig jaar wilde ik al gaan maar er kwam toen iets tussen wat belangrijker was maarrrrrr nu heb ik het ticket al gekocht en manlief mag gratis en voor niks mee naar binnen, leuk he? We gaan lekker samen op pad vrijdag. Misschien gaan jullie ook en komen we elkaar tegen? Leuk!
Misschien tot later, hele fijne dag nog iedereen, Ageeth

13 opmerkingen:

Kaatje zei

Hoi Ageeth, leuk he, naar de beurs! Ik ga ook vrijdag met een vriendin :-)

groetjes,
Annika

Alina zei

veel plezier, Ageeth, ik hoop ook dat ik tijd hiervoor kan maken!
groetjes,
Alina

Thea zei

Hoi Ageeth,

Heel veel plezier op de beurs a.s. vrijdag. Maar dat gaat vast wel lukken!

Groetjes Thea

Inger Harding zei

How fun for you Ageeth :-) Enjoy your scrapbooking days!

Hugs, Inger :)

Lia zei

Hoi Ageeth,

Geniet van je dagje beurs meid.............ik ga in oktober naar Gorinchem, nog nooit geweest, dus spaar nog even door............

Groetjes Lia

Marga zei

Wat gezellig dat je naar de beurs gaat Ageeth. Ik ga zelf donderdag, en ik heb er ook heel veel zin in!

Lia zei

hoi Ageeth,
Ik heb de link er bij gezet je kunt nu gelijk aanklikken
liefs Lia

Josee zei

Wat leuk Ageeth, daar is het een waar wahalla voor de kaartenmaaksters ;)
Jammer, ik ga donderdag, dus we zullen elkaar niet tegenkomen, maar ik wens je heel veel plezier!!!

Marijke zei

Wat leuk dat je kaartjes gewonnen hebt! Heel veel plezier. Ik ga ook op donderdag en wel met Josee (zie hierboven) en haar zus.

Loes Oorschot zei

Wat een heerlijk vooruitzicht! Heel veel plezier!

Groetjes, Loes

xmelisx zei

Hoi Ageeth,

Hartelijk bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Heel veel plezier op de beurs!!

Groetjes Melissa

Bernadet zei

super Ageeth, leuk dat je man ook meegaat. Die van mij laat ik liever thuis, want die is het na een uurtje al moe whahaa
Heel veel plezier voor jullie
Wij gaaan zaterdag

-Sanna- zei

Thank you for joining my candy.