Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

dinsdag 26 oktober 2010

Geen kaartje, wel een leuke prijs gewonnen!



Hallo allemaal, ik heb helaas nog geen kaartje dat ik kan laten zien maar ik heb wel een leuke prijs gewonnen bij Kathy. Een flesje distress inkt. Dank je Kathy ik ben er erg blij mee. Ze heeft een super blog hier volgt de info maar jullie zullen het ongetwijfeld wel kennen:
http://distressedstamper.blogspot.com.
Ik heb inmiddels mijn blog aangepast en in kerstsfeer gebracht. Nu komen de gezelligste weken van het jaar eraan, tenminste dat vind ik en jullie?
De foto is genomen toen we onderweg waren in Luxemburg, het was -3 en zo mooi wit van de vrieskou en dan de zon erbij. Schitterend.
Morgen heb ik een knutseldagje ingelast en ga ik proberen mijn kerstkaarten voorraad aan te vullen. Tot dan!
Iedereen een hele fijne dag toegewenst.
Groetjes van Ageeth

5 opmerkingen:

Marjan zei

Gefelicteerd met je prijs!
Wat ziet je blog er mooi en gezellig uit!
En ja, die foto is geweldig, mooi licht!

Veel plezier alvast met je knutselvoornemens.
Ik moet juist weer werken vanaf morgen, dus weing knutselen tot het weekend.
Groetjes, Marjan

Sandra zei

gefeliciteerd met je gewonnen prijs, je blog LO ziet er schitterend uit,
groetjea sandra

Marijke zei

Gefeliciteerd met je prijsje!
Wat is jouw blog schitterend geworden en die foto is schitterend!

susie zei

Het viel me direct op toen ik jouw blog opende, de mooie foto die tevoorschijn kwam.
Gefeliciteerd met je winst, Ageeth
Schitterende foto heb je onderweg genomen.

nog veel knutselplezier , Susie

Annemarie en Merit zei

Van harte gefeliciteerd met je prijs,altijd leuk om iets te winnen.
prachtige foto,heerlijk dat die leuke tijd van het jaar er weer aankomt..