Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

dinsdag 26 oktober 2010

Kerstkaart



Weer eentje met lekker veel glitter gemaakt.
Groetjes van Ageeth

19 opmerkingen:

susie zei

Hé Ageeth was je knutseldag nie morgen ? we zijn nog vandaag hoor ;)

Een roze kerstballenboom ! moet kunnen.
Heel mooi kaartje , mooi papier.

groetjes , Susie

Agnes zei

Héél lief kaartje Ageeth, zo schattig met die 2 (knuffel)beertjes!

Groetjes, Agnes

Lia zei

Hij is heel leuk hoor Margreet een echte kerstkaart.

groetjes Lia

Wendy Koorevaar zei

Wat een schattig kaartje Ageeth! Heel mooi gemaakt hoor. En nog gefeliciteerd et je prijs!!

Groetjes,
Wendy

Marjan zei

Het is een plaatje!!

Groetjes, Marjan

Unknown zei

Prachtige kaart Ageeth, geweldig met de lieve beertjes.

En gefeliciteerd met je prijs.

Groetjes Suze

Marijke zei

Hij is schitterend!! Ik vind die beertjes zo lief!!

Josee zei

Wat een mooie kaart Ageeth!!!!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

pracht kaartje en wat een mooie foto hieronder.
Je blog ziet er ook fantastisch uit en gefeliciteerd met je prijs.

groetjes jolande

Durvina zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, ik vind je afdrukje erg leuk!

gr, Durvina

Thea zei

Hoi Ageeth,
Wat een geweldig mooi kaartje. Gefeliciteerd met je prijs en wat een schitterende foto staat er op je vorig bericht, helemaal mijn weer. Zon, vorst en het liefst daarna ook nog een pak sneeuw maar daar is het misschien toch nog wat te vroeg voor ;-)
Je bloglayout is supergezellig!
Groetjes Thea

* Üla * zei

Wat een mooie Kerstkaart Ageeth!
Mooi die volle kerstboom met roze kerstballen en dan nog met Forever beertjes.
En veel glitter past perfect erbij.
groetjes Ula

Anoniem zei

het is een mooi kaartje geworden Ageeth de kleuren vind ik ook mooi. je moeder

Lia zei

oohh wow ageeth, wat is je kerstkaartje mooiii
liefs Lia

Kaatje zei

heel leuk met die schattige bertjes en al die glitter!

groetjes,
Annika

Riet zei

Prachtige kaart Ageeth,lief die stempel,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

*Ellen* zei

prachtig kaartje met dat lieve stel erop

Het zonnetje in huis zei

Hallo Ageeth,

Prachtige kaart en wat een leuke blog lay out heb je nu, en ook wat een schitterende foto in uw vorige post ség!

Groetjes, Jaimie

Bernadet zei

schitterende kaart Ageeth