Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

woensdag 2 februari 2011

Candy gewonnen bij Suze


Hallo allemaal, het is even stil geweest rond mijn blog. Jullie weten denk ik wel hoe dat komt. Vandaag kreeg ik een leuk bericht van Suze. Ik heb haar candy gewonnen en heb een hele leuke stempelset gewonnen. Dat had ik nou net even nodig. Het revalideren valt soms niet mee en het is lastig als je van alles wil doen maar niet mag of kan. Morgen komt moeders een dagje naar hier en ik hoop dan weer eens een kaartje te maken voor de leuke uitdaging bij Annettes Creafarm.
Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve en attente reacties en graag tot snel blogs!
Liefs Ageeth x
ps. de foto is wat kwaliteit betreft niet bijzonder maar ik vind koolmezen/pimpelmezen zo grappig dat ik hem toch geplaatst heb hoor.

18 opmerkingen:

Cynthia zei

Hallo Ageeth,

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de Candy en heel veel beterschap gewenst.

Groetjes,

Cynthia

Marian zei

Gefeliciteerd met je candy,
en beterschap
Groetjes

Annemarie en Merit zei

van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs...en het allerbeste toegewenst.

annnemarie en merit

Thea zei

Het is een prachtige foto van het koolmeesje, ze komen ook steeds bij ons in de tuin. Nu moet ik zeggen dat ik de vogeltjes altijd graag mag verwennen in de wintertijd. Ik vond je tip van de kokosnoot met pindakaas zo leuk. Er zijn al twee grote potten leeg inmiddels en de vogeltjes zijn er inderdaad dol op.
Gefeliciteerd met je gewonnen candy, ik ga ook wat vaker meedoen aan candy's, en heel veel beterschap en succes met de revalidatie. Veel plezier morgen met moeders.

Lieve groetjes Thea

Lia zei

Wat leuk dat je een candy hebt gewonnen, en ik vind je foto superleuk, zijn toch plaatjes die meesjes.
Ja revalideren is zwaar, echt keihard werken he? Maar je zal zien, dat je straks weer een hele Piet bent.

groetjes Lia

Marianne Schut zei

Hai Ageeth, heel veel plezier gewenst met je candy, je verdient het meid! Hoop dat je je snel weer een beetje beter zal voelen en dat je weer lekker aan het scrappen kan! Liefs Marianne

Marlies zei

Fijn om weer van je te horen en leuk dat je een candy hebt gewonnen. Je foto is prachtig gemaakt, koolmeesjes zien er altijd zo leuk uit, ze komen ook altijd bij ons in de tuin.
Veel beterschap en sterkte met revalideren en hopelijk gaat alles toch nog vlot vooruit.
groetjes, Marlies

Aleida zei

Leuke foto, ik ben dol op pimpelmeesjes!
Gefeliciteerd met het winnen van Suze's candy!
Sterkte,

Het zonnetje in huis zei

Hallo Ageeth,

Proficiat met uw prijsje en probeer toch maar wat kalm te houden als het moet van de artsen hoor, hoe moeilijk ook hé, sterkte meid !!

Groetjes, Jaimie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuke foto, ziet er zo lief uit, veel sterkte met revalideren en je moet je zelf de tijd gunnen hoor.

groetjes jolande

* Üla * zei

Gefeliciteerd met je candy Ageeth. Een geweldig oppepper!
Veel beterschap en sterkte met revalideren en vooral rustig doen!
groetjes Ula

Kaatje zei

gefeliciteerd met je prijs, erg leuk! Verder wil ik je sterkte toewensen. Ik hoop voor je dat je lekker even aan de freubel kunt.

groetjes,
Annika

Neltine zei

Heyy meittie, hoe is het met je rug? Is het nog een beetje te doen?
Ik hoop dat je snel opknapt en het herstel door mag zetten. Succes hoor;)

Groetjes,
Neltine

Wendy Koorevaar zei

Ik zag bij Suze dat je gewonnen hebt, van harte gefeliciteerd! Ik vind het super leuk voor je en hoop dat je snel wat opknapt. Veel beterschap!!

Liefs,
Wendy

Inger Harding zei

Hope you get well soon Ageeth!
Thanks for stopping by my blog and your kind words :)
Have a lovely weekend!

♥ Hugs, Inger :)

Unknown zei

ik vind je foto heel mooi en gefeliciteerd met je candy ook .Bedankt dat je bij mij langs geweest bent en een berichtje hebt achter gelaten.
groetjes,lean..ps gave katten ook.

Mina zei

congratulations on your win Ageeth
Mina xxx

Josee zei

Van harte gefeliciteerd Ageeth, veel plezier met de prijs!!
Beterschap!!