Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

zondag 13 februari 2011

Kaartje voor Duo-Challenge nr. 03



Hallo allemaal, hij is eindelijk, zucht eindelijk! af. Bloed, zweet en tranen hoor maar leuk dat ik hem vind en het maken van de kaart met bijpassende envelop was ook zo top. Ik doe met deze kaart mee aan de challenge 03 van http://duo-challenge.blogspot.com. (sorry ik krijg de link er weer niet in)
Hier kan je de beschrijving krijgen maar je moet dan wel met de challenge meedoen. Ik vond het heerlijk weer eens te knutselen, heb lekker zitten kleuren met de Derwents, weliswaar gedoseerd over 4 dagen maar ik heb het dan toch mooi maar gedaan. Ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.
Lieve groetjes van Ageeth x

32 opmerkingen:

Marlies zei

Hoi Ageeth, wat fijn om weer van je te 'horen'. Je hebt een Geweldige creatie gemaakt, twee eigenlijk, ze zijn super mooi geworden!!!
En goed werk heeft tijd nodig zeggen ze :)
Ik hoop dat je herstel goed blijft gaan.
groetjes, Marlies

Wendy Koorevaar zei

Oh wauw wat heb je dit prachtig gemaakt! Kan me voorstellen dat het veel werk was maar het resultaat is super. Mooi kleurwerk en schitterende details!

Groetjes,
Wendy

* Üla * zei

Wauw Ageeth, wat heb jij schitterende creaties gemaakt! Heel romantisch en zooo lief geworden met dit kleine egeltje. Daar hou ik erg veel van!
groetjes Ula

*Ellen* zei

whow wat een gaaf setje is dit, schitterend hoe je dit hebt gemaakt

Linda zei

Wat prachtig Ageeth. Superfijn dat je weer wat kan doen.

GR Linda

Unknown zei

Oohh wat is dit mooi Ageeth, prachtig gekleur en alles pas ook zo mooi bij elkaar.
Wat leuk dat je deze stempel heb gebruikt het is een schatje hé.

Groetjes Suze

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat ziet dat er prachtig uit, mooi papier heb je gebruikt en de bijpassende enveloppe is helemaal super.

groetjes jolande

Lia zei

Prachtig setje heb je gemaakt, geloof graag dat je er er langer mee bezig bent geweest dan gehoopt, schitterend hoor.

groetjes Lia

Yvonne zei

In één woord schitterend Ageeth.
Groetjes,Yvonne.

Anoniem zei

Wat een geweldig mooie creatie heb je gemaakt.
Echt super gaaf.

Groetjes Jannie.

Marijke zei

Wat geweldig mooi Ageeth!! Geeft toch niks dat je er wat langer over doet, het resultaat is er dan ook wel naar!!! Het is schitterend!!

Marjan zei

Jeetje... dit is super, zeg! Geweldig mooi!!
Wat zal je hier een werk aan gehad hebben, maar het is dan ook een beauty!!

Groetjes, Marjan

chantal zei

schitterende kaart ageeth
erg leuk gedaan
liefs chantal

Marjanne zei

Wat ziet dit er fantastisch leuk uit!

Esther zei

Ik vind je creatie prachtig geworden hoor.

groetjes Esther

Aleida zei

Mooie easel! Lekker romantisch!
groetjes,

Josee zei

Prachtige kaart Ageeth!!!!
Fijn dat je weer langzaam aan de knutsel kunt ;)

Kaatje zei

heel mooi!!

groetjes,
Annika

Mina zei

wow Ageeth it was well worth waiting for, stunning work and the envelope is perfect too...Im loving the beautiful new header too...those flowers are stunning
Mina xxx

♥ Sonja Bekker ♥ zei

hallo Ageeth,

Meid wat een geweldige uitwerking heb jij gemaakt voor het duo challenge blog
Super!!!
Hoop dat ik eraan toekom,zoveel ellende meegemaakt deze maand,en hij is nog nieteens afgelopen whaaaaaa.

Lieve groetjes Sonja

Sandra zei

wauw wat een schitterende kaart heb je gemaakt met bijpassend flopje,
super
groetjes sandra

Alina zei

schitterend, Ageeth!
groetjes, Alina

susie zei

WAUW ! PRACHTIG !!
Kan heel goed geloven Ageeth dat deze set jou zeer veel energie gekost heeft maar het is de moeite waard !!!

Een goed herstel nog !

Heidi zei

Gorgeous Ageeth!
Lovely colours and design:)
Hugs, Heidi:)

Miss StampAlot zei

Hi.. Adorable set of cards you have made =) Thank you so much for commeting in my blog !!

Hugs from Norway

Hilde Suykerbuyk zei

ik vind deze prachtig ageeth! ik ben geen designer meer anders had ik op jou gestemd!
gr, hilde

jude zei

This is absolutely beautiful .Thanks for entering my candy but to be in with a chance you must make a main post on the actula blog with the big piccy also.
i will pop back as these are the rules of entering my candy as well as being a follower
thanks judex

Inger Harding zei

Wowwwwwwww this is so BEAUTIFUL Ageeth!!!!!
LOVE it!! :)

♥ Hugs, Inger

Hazel zei

Gorgeous crafting. Thank you for linking my candy in your sidebar. x

June Nelson zei

Hi darling thanks for still being out there and visiting me. This work is magnificent, absolutely beautiful, I will be back far more often again take care love and hugs June xxx

Nicole zei

Heel erg mooi! Prachtig bij elkaar! Groetjes Nicole

Anoniem zei

dit kaartje Ageeth is heel mooi en
prachtige kleuren.
gr.ma