Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

maandag 12 juli 2010

En ik geef de awards door aan .......



Swaantje http://swaantjes-welt.blogspot.com/
Thea http://theacreatief.blogspot.com/
Gefeliciteerd!
Ageeth

zondag 11 juli 2010

Mijn eerste Blog-awards



Hallo allemaal, ik heb net een heel leuk mailtje gekregen. Wendy http://wendysscrapworld.blogspot.com/ vroeg of ik naar haar blog wilde gaan daar stond iets voor mij klaar. Ik heb 2 blog-awards van haar gekregen - de eerste - en ben er heel erg trots op. Bedankt Wendy, en ook bedankt voor je altijd leuke en spontane reacties!
Ik ga morgen deze blogawards doorgeven want het voetbal begint met een paar minuten. Iedereen een hele fijne wedstrijd en dat Oranje maar mag winnen!
Groetjes van Ageeth

woensdag 7 juli 2010

Kerstkaartje door moeders


Moeders heeft dit kerstkaartje gemaakt. Ik vind hem super.
Groetjes Ageeth

Net gemaakt


Dit kaartje heb ik nog maar net af. Ben een groot fan van Inger Harding en heb het door haar ontworpen papier gedownload. Ook de afbeelding is van haar. Ze heeft freebees die je kunt downloaden en heel mooi papier. Zie hiervoor
http://simplyinger.blogspot.com. Het is zeer de moeite waard eens op haar blog te kijken. Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden.
Groeten van Ageeth

dinsdag 6 juli 2010

Romantisch





Hallo allemaal, vanmorgen in alle vroegte, toen de merels nog hun hoogste lied zongen, heb ik deze kaart in elkaar gefabriekt. Heb de hortensia bij Jolanda (http://www.scrapdictive.blogspot.com/) gezien en was al zo lang naar dit soort afbeeldingen op zoek dat ik hem meteen uitgeprint heb. Ik ga hem zeker nog in andere kleuren maken, het is een top stempel. Ben wel verdeeld over een paar dagen bezig geweest met deze kaart maar het resultaat mag er zijn. Enige jaren geleden heb ik echt alle kleuren stickles aangeschaft en het komt nu goed van pas. Hier en daar wat aanbrengen geeft je kaart net iets meer. Ik heb de kaart niet helemaal dichtgeplakt zo kan je bijv. papiergeld tussen de kaart steken. Verder de cuttlebug gebruikt en kant, parels, pons en inkt. Tekst heb ik wat ik vaker doe niet gestempeld omdat je dan de kaart voor verjaardag of beterschap kan gebruiken.
Ik hoop dat jullie het ook een mooie kaart vinden en wens jullie een hele fijne dag toe!
Ageeth

woensdag 30 juni 2010

Lekker gekleurd


Hallo allemaal, heb vanmiddag dit kaartje gemaakt. Halverwege deed mijn randpons raar, ik was even bang dat tie kaduuk was maar ik heb gewoon iets te dik papier gebruikt. Gelukkig pffff ik ben er net zo blij mee.
Groetjes en nog een fijne dag, Ageeth

maandag 28 juni 2010

Genieten hoor


Ook deze keer geen kaartje maar ik vond het een leuke foto geworden vandaar. Gisteren gemaakt op de afsluitdijk. Ik vind het net buitenland wat jullie?
Het is een spannende dag onze jongens voetballen vandaag. Of juichen jullie niet zo mee? Nou ik wel hoor. Heb een zwak voor het Nederlands Elftal en ik kijk altijd als ze spelen. Voor iedereen een fijne wedstrijd en dat we maar mogen winnen he? De volgende post wordt een kaartje ik beloof het.
Groetjes vanuit een heel erg warm Dordrecht

zaterdag 26 juni 2010

Het betere voetenwerk



Vandaag natuurlijk niets aan de hobby gedaan maar vroeg uit de veren om lekker een stuk te gaan fietsen. Ze gaven zulk mooi weer op dat het echt zonde is om er niet op uit te gaan hoor. Ik had van de week uitgeprobeerd hoe mijn been en rug het zouden houden en was op de fiets naar de therapie gegaan. Dat ging zo goed dat ik het wel aandurfde om vandaag iets verder weg te gaan. Met mijn lieffie dus op pad geweest, onderweg een hapje gegeten en op de terugweg ons vaste stekkie opgezocht. Het was druk met bootjes op het water, iedereen had het naar de zin en ook wij hebben de grootste lol gehad. Iedereen een hele fijne zondag toegewenst en geniet van het prachtige weer!
Groeten van Ageeth

woensdag 23 juni 2010

Condoleancekaart


Het is niet gemakkelijk om een condoleancekaart te maken, maar ik heb er een nodig en had er geen meer liggen. Ik heb er zelf nog nooit een gemaakt, dit was dus de eerste voor mij. Ik heb de rand gestempeld en de rest gewoon eenvoudig gelaten. Ik wilde ook weer geen zwart gebruiken dat is zo `gewoon`. Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken en heb jullie assistentie nodig. Eerlijk zeggen wat jullie ervan vinden want ik wil geen buil vallen met deze kaart.
Alvast bedankt voor jullie eerlijke mening en reactie, Ageeth

maandag 21 juni 2010

Kerstkaartje


Zo af en toe maak ik ook een kerstkaartje en deze heb ik al zo lang willen kleuren. Ik vind ze leuk en nu kwam het er eindelijk eens van. De indeling van de kaart heb ik van Tiets, waar ik regelmatig even ga kijken. Het strikje heb ik stiekem vastgezet. Het lijkt zo makkelijk he een strikje maken maar je bent er altijd druk mee ze zo mooi mogelijk te krijgen.
Let op de kat, ik heb een Mootje gekleurd. Lief he?
Groetjes van Ageeth

Vouwkaartje



Hallo allemaal, deze vouwkaart blijft zo leuk om te maken. Het papier is pas gekocht, ik vond het lekker vrolijk. Heb hem gemaakt voor iemand die binnenkort jarig is. Moet nog wel tekst stempelen maar voor de rest is tie wel zo'n beetje klaar. Wat vinden jullie ervan?
Groeten en een fijne dag! Ageeth

woensdag 9 juni 2010

Beterschap kaartje


Ik had vanmiddag zin om even een kaartje te leggen. Dit kaartje is het geworden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind de plaatjes zo vrolijk en ga er komend weekend zeker nog wat kaarten mee maken.
Ageeth

maandag 7 juni 2010

Made in Luxemburg


Hallo, we hebben een fijn weekend in Luxemburg gehad, prachtig weer en onder de luifel is het heerlijk knutselen. De stempel is ingekleurd met Derwent potlood, ik vind het nog steeds heel ontspannend om te doen. Moet het kaartje aan de binnenkant nog wel wat verder afwerken maar de buitenkant is klaar.
Groeten van Ageeth

woensdag 2 juni 2010

Beterschap kaartje


Een oom van ons is in het ziekenhuis opgenomen. Heb vanavond dit kaartje gemaakt voor hem. Wij hopen dat hij snel beter wordt.

dinsdag 1 juni 2010

Dordt in Stoom


Hallo allemaal, deze foto is van Dordt in Stoom van afgelopen weekend. Ik ben gek op friese paarden vandaar ..... Het is een echte aanrader om er eens heen te gaan, het duurt 3 dagen en wordt iedere 2 jaar gehouden. Volgend jaar slaan ze dus over maar in 2012 gaan wij in ieder geval weer.
Groeten van Ageeth

dinsdag 25 mei 2010

Een beetje klassiek



Deze kaart had ik voor een deel al op de camping gemaakt en vandaag thuis verder afgewerkt. Een anders dan anders kaartje, ik houd wel van een beetje klassiek.
Groeten van Ageeth

Moeders kerstkaartje


Dit is het kaartje geworden.

Eindelijk weer eens een kaartje


Hallo allemaal, wat is er nou leuker dan op de camping met 25 graden, onder de luifel een kerstkaartje te maken? Dat heb ik dus afgelopen weekend gedaan. Het zitten ging aardig en ik had wat spullen meegenomen dus ... aan de slag. De kaart is nog niet helemaal af maar ik dacht laat ik hem maar vast posten. Ik vond het heerlijk zo freubelen buiten. Vandaag komt moeders weer. In de loop van de dag zal er nog wel een kaartje verschijnen.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties van de afgelopen tijd. Het doet me goed!
Groetjes van Ageeth

dinsdag 27 april 2010

2 kaartjes



Dit zijn de twee kaartjes die moeders heeft gemaakt vandaag. Bij de eerste (paarse) hebben we mijn laatste nieuwe stempel gebruikt en hebben we er een mozaikkaart van gemaakt. Deze zijn zo leuk om te maken. De tweede heeft lekkere frisse kleurtjes dat past wel bij de zon. Ohhhh ik kan bijna niet wachten tot ik zelf weer wat in elkaar kan freubelen. Groetjes van Ageeth

Moeders komt

Hoi allemaal, vandaag komt mijn moeder. Gezellig! Ik kan helaas geen kaartjes maken omdat ik nog steeds niet kan zitten maar we gaan proberen wat er in mijn hoofd zit via mijn ma op tafel te knutselen. Na lang tobben en niet weten wat er nou aan de hand is, is door de neuroloog vastgesteld dat ik een hernia heb. Morgen krijg ik voor het eerst therapie en zullen de komende weken erg belangrijk worden. Laten we maar hopen dat de therapie aanslaat en dat ik in combinatie met veel rusten binnenkort weer alles kan doen (?). In de loop van de dag zal ik een foto plaatsen van de kaart(en) die we gemaakt hebben. Ik verheug me ontzettend op deze dag het is al zo lang geleden. Groetjes en ik bedank iedereen voor alle lieve en meelevende berichtjes! Ageeth