
Hallo lieve allemaal, wat gaat de tijd snel en ik kom er niet toe een kaart te maken. Schande. We zijn nu een weekje met vakantie en heb zelfs geen knutselspullen meegenomen. Maar een klein beetje spijt heb ik wel, mijn lief zei het nog: neem nou wat mee, en ik was gewoon eigenwijs.

Gelukkig vervelen we ons zelden en zijn er zoveel dingen die we kunnen doen.
Dus weer geen kaartje bij dit berichtje maar wat foto's van onderweg genomen. Ook mooi toch? We hebben internet hier (wat een luxe) en ik kijk regelmatig op jullie blogs hoor. Zo blijf ik op de hoogte van jullie mooie creaties. En ik geniet ervan.
Ik wens jullie een hele fijne dag en hopelijk snel weer tot ziens met een kaart van eigen hand!!!
Groetjes van Ageeth xx