Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

maandag 5 december 2011

Weer eens een kerstkaart


Hallo allemaal, vandaag deze kerstkaart gemaakt. De achtergrond heb ik gemaakt met embossingpoeder in goud, de sneeuwvlok stempel had ik nog liggen en nog nooit gebruikt, errug he? Ik ben wel tevreden met deze kaart. Nu even een bakkie met manlief drinken en dan weer snel aan de knutsel.
Iedereen een hele fijne dag nog!
Groetjes van Ageeth

zondag 27 november 2011

Borstplaatvormen, wie kan mij eraan helpen?


Hallo allemaal en een fijne zondag iedereen. Ik heb al een tijdje internet afgestruind maar kom niet verder dan borstplaatvormen in hart vorm en dat op zich is al moeilijk genoeg. Ben eigenlijk op zoek naar rondjes en andere vormpjes. Voor diegene die niet weten wat het is: het zijn een soort deeguitstekers maar dan zijn ze open en kunnen met een soort van clipje vastgezet worden. Ik heb er maar een foto van gemaakt, dat is duidelijker uitleggen. Tis misschien een beetje raar om dit op mijn blog te zetten maar wie weet is er iemand die een tip heeft?? Iemand die ze heeft en er wel vanaf wil??
Verder ben ik zelf nog steeds niet aan de knutsel toegekomen, kijk wel veel bij jullie rond en vind dat ook reuze gezellig hoor. Maar de voorraad kerstkaarten schiet op deze manier niet echt op. Ik heb voor dit probleem wel een oplossing gezocht en gelukkig ook gevonden.
Maar ben heel benieuwd: laat maar horen: wie kan mij aan borstplaatvormpjes helpen?

Lieve groetjes allemaal!
Ageeth

maandag 17 oktober 2011

En kerst 3


Zo en dit was de laatste van vandaag.
Bedankt weer voor alle leuke reacties op mijn vorige blogpost.

Lieve groetjes van Ageeth

Kerst 2


Excuses voor de niet zo beste foto kwaliteit.
De kaart is eenvoudig maar wel smaakvol vind ik zelf.
Groetjes van Ageeth

Kerst


Hallo en welkom aan mijn nieuwe volger!
Zo eindelijk weer iets van mij op de post. Ik ben vandaag de hele dag vrij en had me voorgenomen gezellig aan de knutsel te gaan. Deze kaart had ik al voor een deel klaar maar moest nog aangekleed worden.
Zo nu even een boterham.... dan weer lekker aan de slag.
Fijne dag allemaal en tot straks! Ik loop achter met de kerstkaarten produktie.
Groetjes van Ageeth

dinsdag 4 oktober 2011

Vintage kerst


Hallo!
Tis weer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb. Tussendoor heb ik af en toe wel iets kunnen maken gelukkig. Deze vintage kerstkaart bijvoorbeeld. Ik vind hem erg mooi geworden al zeg ik het zelf, ik houd wel van de vintage stijl.
Ik heb al veel kerstkaarten op de blogs voorbij zien komen maar ben er zelf eigenlijk nog niet zo mee bezig.
Ik heb nog een kaart klaarliggen, kijken of ik er morgen puf voor heb om hem te plaatsen.
Lieve groetjes en ik ben natuurlijk zo benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ageeth

vrijdag 16 september 2011

Even showen

Hallo allemaal, ik hoop dat het met jullie goed gaat.
Ik wilde deze 2 knutsels even laten zien, ik heb ze in de vakantie gemaakt.




Tekst doe ik er pas bij als ik weet voor welke gelegenheid ik ze gebruik, slim he? De labelkaart is wat mij betreft af maar het "boekje" kan nog wel wat worden opgeleukt. Er zit een heerlijk geurend zakje vanille in.
Fijn weekend iedereen,
Ageeth xx

maandag 12 september 2011

Wat een tijd geleden!



Hallo allemaal, tis een hele tijd geleden dat ik een bericht heb gepost. Excuses maar het gebrek aan tijd is iets waar ik even geen oplossing voor heb. Ik heb wel wat dingen geknutseld in de tussentijd maar een goede foto heb ik nog niet kunnen maken, even geduld nog alsjeblieft. Dan maar een tweetal foto´s, gemaakt tijdens onze vakantie. Mijn lief heeft de hobby foto´s van mij te nemen als ik of iets aan het eten(snoepen) ben of iets drink. Ik ben weer blij verrast dat ik er een nieuwe volger bij heb, is altijd leuk.
Groetjes van Ageeth, ik hoop snel de foto's van mijn nieuwe knutsels te plaatsen,

woensdag 13 juli 2011

Hart


Hallo allemaal, gisteravond heb ik deze kaart in elkaar gezet. Ben er niet helemaal tevreden mee en hoe dat komt kan ik niet zeggen. Maar ik vind hem wel mooi genoeg om hem te laten zien.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige berichtjes.
Groetjes van Ageeth

zondag 3 juli 2011

Nummer 3


En dit is dan nummer 3 en tevens de laatste kaart voor vandaag. Ook deze had ik al ingekleurd, moest hem alleen nog wat opleuken. Ik heb al veel kerstkaarten voorbij zien komen en ik moet de voorraad echt gaan aanvullen vandaar een kerstkaart in hartje zomer. Blijft raar. Nogmaals bedankt voor alle leuke reacties en voor degene die met vakantie gaan: een heeeele fijne vakantie toegewenst. Rust lekker uit en geniet!
Groetjes van Ageeth xx

Nummer 2


Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn eerdere kaartje van vandaag. En dit is dan nummer 2. Ook deze had ik al voor het grootste gedeelte klaar liggen. En nu de rust gevonden om hem verder af te maken. Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes van Ageeth xx

Gelukt


Hallo allemaal, na een hele lange pauze eindelijk weer eens een blogpost van mij. Ik had dit kaartje al een beetje voorbereid maar vandaag heb ik tijd gemaakt om het af te maken. Het enige dat nog ontbrak is een strik maar dat heb ik inmiddels aangepast. Het was erg leuk om deze stempel in te kleuren en voor mijn idee is het goed gelukt. Wat vinden jullie ervan?
Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag,
groetjes van Ageeth xx

vrijdag 10 juni 2011

Knutselmiddagje


Hallo allemaal, zo heb ik een hele maand niets gepost en zo 2x achter elkaar. Mijn knutselvriendin Lia is hier ook op de camping en gistermiddag hebben we samen gezellig zitten kleuren. Deze stempel heeft zij van de week hier gekocht, wat is tie mooi he? Lia had hem al in blauw en paars en roze gemaakt. Ik heb deze kleuren gekozen. In iedere kleur is tie erg mooi, tis een super stempel. Ik heb de ene vleugel en wat bloemen extra gekleurd om later 2-D te kunnen plakken. Gelukkig had zij wel haar knutselspullen meegenomen en hebben we een hele gezellige middag gehad. De foto lijkt niet helemaal scherp maar als je hem aan klikt is tie mooi helder.
Groetjes aan iedereen en bedankt nog voor alle lieve en leuke reacties! Supers.
Ageeth xx

dinsdag 7 juni 2011

Tijd geleden he?


Hallo lieve allemaal, wat gaat de tijd snel en ik kom er niet toe een kaart te maken. Schande. We zijn nu een weekje met vakantie en heb zelfs geen knutselspullen meegenomen. Maar een klein beetje spijt heb ik wel, mijn lief zei het nog: neem nou wat mee, en ik was gewoon eigenwijs.

Gelukkig vervelen we ons zelden en zijn er zoveel dingen die we kunnen doen.
Dus weer geen kaartje bij dit berichtje maar wat foto's van onderweg genomen. Ook mooi toch? We hebben internet hier (wat een luxe) en ik kijk regelmatig op jullie blogs hoor. Zo blijf ik op de hoogte van jullie mooie creaties. En ik geniet ervan.
Ik wens jullie een hele fijne dag en hopelijk snel weer tot ziens met een kaart van eigen hand!!!
Groetjes van Ageeth xx

dinsdag 3 mei 2011

Wat minder tijd

Lieve allemaal, nee geen kaartje maar even een mededeling van huishoudelijke aard. Ik ben wel met wat kaarten bezig maar ze zijn nog niet af. We zijn vorige week even eruit geweest en kon daardoor niet op jullie blogs kijken. Het zal trouwens de komende tijd minder gaan worden, ben maandag weer voorzichtig begonnen met werken, tis even wennen maar het ging gelukkig goed. Ik ben zo blij dat het met mijn rug steeds beter gaat, daar heb ik het tenslotte allemaal voor gedaan. Omdat het beter is in beweging te blijven dan lang in een zelfde houding te zitten en dat in combinatie met werk, huis schoon houden, genieten van het mooie weer, lekker fietsen en de sociale contacten zal er de komende tijd niet veel tijd meer overblijven om kaartjes te maken en regelmatig iets op mijn blog te zetten. Maar helemaal stoppen met mijn hobby doe ik natuurlijk niet. Wel probeer ik regelmatig even langs te komen bij jullie. Niet dat jullie denken dat ik ermee stop ok? Dus tot ziens in blogland ! Dank jullie wel voor de lieve reacties die ik tot nu van jullie heb ontvangen op dit bericht. Geweldig!
Lieve groetjes van Ageeth x

dinsdag 19 april 2011

Bloemenkaartje


Hallo allemaal, eindelijk weer eens een kaartje kunnen fabrieken. Vandaag stond strijken op de planning, ja inderdaad, met dit mooie weer! Maar er komen nog zoveel mooie dagen, dat vandaag binnen zijn niet erg is. Moeders is er vandaag ook dus even aan de knutseltafel gezeten en deze kaart gemaakt. Ik ben blij met het resultaat. Het afdrukje heb ik gekleurd met Derwents en 3-D gemaakt wat met deze bloem gewoon een leuk effekt geeft. Papier is een combi van Rahder met Maja. Wat kant en lint gebruikt en het metalen hoekje past er volgens mij ook wel goed bij. Ik ben weer erg nieuwsgierig naar jullie mening.
Heb gezien dat er een volger is afgehaakt..... jammer.
Fijne dag allemaal!
Liefs Ageeth

maandag 11 april 2011

Babykaartje voor Challenge


Hallo allemaal, wat een prachtige dag is het weer vandaag. Ik hoop dat jullie er ook zo van genieten, morgen is het geloof ik weer voorbij.
Dit kaartje heb ik in fasen gemaakt. Iedere keer iets en zo is het geworden zoals het nu is. Ik maak zelden babykaartjes maar voor de challenge bij AllesmetenoverkleurenmetDerwents challenge 2011#7 heb ik deze kaart bedoeld.
Ben natuurlijk erg benieuwd hoe jullie hem vinden.
Lieve groetjes van Ageeth

vrijdag 8 april 2011

Vintage-Tag voor Scr@p-Cards Challenge-Blog



Hallo allemaal, toen ik de opdracht zag dacht ik: tjee kan ik dat wel en hoe ga ik dat doen? Even aan Suze wat info gevraagd en ben vandaag begonnen aan voor mij een uitdaging. Ik heb een Vintage Tag gemaakt, mijn eerste Tag en dan ook nog Vintage! Tenminste ik heb het geprobeerd maar weet niet of het mijn ding is. Moet denk ik wennen en veel oefenen. Ik heb verschillende lagen papier gebruikt, oud gemaakt met Distress van Tim, hier en daar de randen ruw gemaakt, kant en jute gebruikt en verder een hanger en een hoekje. Ik heb een apart tekstlabeltje los tussen het papier gestoken waar ik later een persoonlijke tekst kan schrijven. Leek me wel leuk. Voor de rest lekker zo gelaten, niet te vol. De stempels die ik heb gebruikt heb ik gewonnen bij StampARTic. Ik ben best tevreden met het resultaat en doe daarom dan ook mee met deze tag aan de uitdaging op het Scr@p-Cards Challenge-Blog # 2. Ben uiteraard heeeeeeeel nieuwsgierig hoe jullie mijn eerste tag vinden dus graag weer jullie eerlijke mening.
Alvast een fijne weekend met hopelijk lekker weer!
Liefs Ageeth xx

woensdag 6 april 2011

GEEL met kleurenkaartenteam van Martina


Goedemorgen allemaal, ik mocht de kleur van deze woensdag kiezen en koos voor geel. Deze kaart met de narcis gemaakt. Pasen komt eraan en de lente is in volle gang bovendien zie je ze ook veel langs de kant van de weg staan en dat ziet er altijd prachtig en gezellig uit. Hopelijk gaan we weer een record breken vandaag en doen er weer meer deelneemsters mee. Zie Martina's blog voor meer informatie. Ik heb er weer een paar blogvolgers bij gekregen, leuk dat jullie mijn blog de moeite vinden.
Groetjes en een fijne dag! Ageeth xx

dinsdag 5 april 2011

Kaart voor Nadia´s Challenge Blog


Hallo allemaal, na een dag vol pc problemen is het eindelijk gelukt een nieuw bericht te maken. Dit kaartje is bij de jarige Jet aangekomen dus kan ik het plaatsen. Ik wil met dit kaartje graag meedoen aan Nadia´s Challenge Blog #3. Deze keer moest het een verjaardagskaart in 3-D gemaakt zijn.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Fijne avond en tot morgen!
Ageeth xx