Ik weet het ...... ik loop echt achter, de halve wereld heeft al een schuifkaartje gemaakt. Maar ik schaam me echt niet hoor, dit is mijn eerste schuifkaartje. Vond het ook erg leuk om te maken en er zullen er meer volgen.
woensdag 17 februari 2010
Schuifkaartje
Ik weet het ...... ik loop echt achter, de halve wereld heeft al een schuifkaartje gemaakt. Maar ik schaam me echt niet hoor, dit is mijn eerste schuifkaartje. Vond het ook erg leuk om te maken en er zullen er meer volgen.
maandag 15 februari 2010
Voor de verzameling
Vandaag weer een kaartje maken met moeders. Moeders is met een mozaikkaartje bezig, lekker knippen en plakken. Deze is voor de kerstverzameling. Weer een easelkaartje deze keer, ze zijn erg leuk om te maken, hij blijft nu goed staan ik weet wat ik bij de vorige verkeerd heb gedaan haha, vind hem wel lief.
donderdag 11 februari 2010
Frisse kleurtjes


Gisteren en vandaag aan dit kaartje gewerkt. Ik had een nieuw blok gekocht - Nursery Baby Boy, schitterend papier met lila, groen, geel en blauw tinten. Allemaal bij elkaar passend, ruitjes, streepjes, stipjes, bloemetjes en nog veel meer, echt helemaal te gek. Moest ik meteen uit proberen natuurlijk.
maandag 8 februari 2010
Mooi meisje
zaterdag 6 februari 2010
Mannenkaart
donderdag 4 februari 2010
Lief roze en kerst groen

Vandaag een knutseldag gehad met Janette. Lekker bijgekletst en natuurlijk een kaartje gemaakt dat was al weer even geleden dat we samen gezeten hebben. Er zit weer een kerstkaart bij maar ik had gezegd dat ik het hele jaar door kerstkaarten zou gaan maken. Het roze meisje is wel van een erg hoog roze gehalte maar ik vind het kaartje erg geslaagd. Ben weer reuze nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.
dinsdag 2 februari 2010
Easel kaartje
zaterdag 30 januari 2010
maandag 25 januari 2010
Mozaik kaartje
vrijdag 22 januari 2010
Mijn nieuwe knutselkamer
We zijn gisteren al begonnen met de kastjes in elkaar zetten, zijn vandaag de hele dag bezig geweest, spullen verzet, opgeruimd en weggegooid. Alles anders ingedeeld, gepast en gemeten maar ..... het resultaat mag er zijn. Ik ben hartstikke blij, mijn grote wens is vervuld, dank je wel mijn lief. Voortaan lintjes, papier, enveloppen, stempels, inkt, potloden enz. enz. enz. zo bij de hand, grijpklaar en overzichtelijk. Er komt nog een gezellig rolgordijntje voor het raam en een leuke krans hangt al aan de muur maar ik wilde vast wat foto´s maken om te laten zien hoe het is geworden. Wij zijn uitgeteld en gaan zo lekker Barra kipfilet eten. Laat het weekend maar beginnen! Fijn weekend allemaal. Ageeth
dinsdag 19 januari 2010
Beetje later dan gedacht ....
Advies
Hallo en goedemorgen. Aanstaande weekend gaan we bij ons boven een knutselkamer maken. Om het meteen goed te doen zou ik een daglichtlamp willen aanschaffen maar ik heb er totaal geen ervaring mee. Kunnen jullie mij adviseren? Zijn er knutselaars onder jullie - vast wel - die zo'n lamp hebben en kunnen zeggen of het de moeite en het geld waard is? Ik ben blij met jullie reacties. Alvast bedankt! Vandaag ga ik proberen een kaartje te maken, in de loop van de dag hoop ik een foto te plaatsen. Fijne dag allemaal!
dinsdag 12 januari 2010
Schaatspret
donderdag 7 januari 2010
Dit is hem geworden
woensdag 6 januari 2010
maandag 4 januari 2010
Goede voornemens voor deze week
Met schaatsen in het vooruitzicht - ik ga een poging doen op noren te rijden - is mijn andere voornemen voor deze week : proberen as. donderdag te gaan knutselen. Ik heb ideeen voor een kaartje en ga als eerste de kerstkrans kaart maken die ik al even geleden had willen maken. Dan heb ik alvast een kerstkaart voor dit jaar. Voor alle schaatsliefhebbers komt het er weer van : pak je goed in, neem een lekkere punch of chocomel en natuurlijk heel veel schaatsplezier toegewenst! Groetjes van Ageeth
woensdag 30 december 2009
Wie weet

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een kaartje heb gemaakt. Het komt er gewoon even niet van. De kerstkaartjes zijn verstuurd, ik zou de bak wel weer wat kunnen aanvullen. Een tip om het hele jaar door kerstkaarten te blijven maken ga ik opvolgen. Dan heb ik aan het eind van het jaar eindelijk een keer genoeg kaarten. Misschien dat ik morgen de spullen pak maar als de plannen veranderen ..... je weet het niet he, dan heb ik jullie in ieder geval een heel gezellige jaarwisseling gewenst en wens ik jullie voor het nieuwe jaar alle goeds!
Groeten van Ageeth
Abonneren op:
Posts (Atom)

