Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

woensdag 17 februari 2010

Schuifkaartje



Ik weet het ...... ik loop echt achter, de halve wereld heeft al een schuifkaartje gemaakt. Maar ik schaam me echt niet hoor, dit is mijn eerste schuifkaartje. Vond het ook erg leuk om te maken en er zullen er meer volgen.

maandag 15 februari 2010

Voor de verzameling


Vandaag weer een kaartje maken met moeders. Moeders is met een mozaikkaartje bezig, lekker knippen en plakken. Deze is voor de kerstverzameling. Weer een easelkaartje deze keer, ze zijn erg leuk om te maken, hij blijft nu goed staan ik weet wat ik bij de vorige verkeerd heb gedaan haha, vind hem wel lief.

donderdag 11 februari 2010

Frisse kleurtjes



Gisteren en vandaag aan dit kaartje gewerkt. Ik had een nieuw blok gekocht - Nursery Baby Boy, schitterend papier met lila, groen, geel en blauw tinten. Allemaal bij elkaar passend, ruitjes, streepjes, stipjes, bloemetjes en nog veel meer, echt helemaal te gek. Moest ik meteen uit proberen natuurlijk.

maandag 8 februari 2010

Mooi meisje


Gisteren dit kaartje gemaakt. Wat kleuren betreft vind ik het geslaagd, ik hou wel van de combinatie bruin, groen en roze. De vorm is ook weer eens iets anders dan normaal.

zaterdag 6 februari 2010

Mannenkaart



Mannenkaarten ........???? ik blijf het moeilijk vinden. Heb maar weer eens een poging gewaagd. In het vakje naast de bloem aan de binnenkant van de kaart kan je geld steken. Sorry Lia ik kon de webafmeting niet vinden.

donderdag 4 februari 2010

Lief roze en kerst groen




Vandaag een knutseldag gehad met Janette. Lekker bijgekletst en natuurlijk een kaartje gemaakt dat was al weer even geleden dat we samen gezeten hebben. Er zit weer een kerstkaart bij maar ik had gezegd dat ik het hele jaar door kerstkaarten zou gaan maken. Het roze meisje is wel van een erg hoog roze gehalte maar ik vind het kaartje erg geslaagd. Ben weer reuze nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.

dinsdag 2 februari 2010

Heel leuk om te maken



Deze kaart is vers van de pers en ik vond het erg leuk om hem te maken.

Easel kaartje


Dit is mijn eerste easel kaartje. Na wat probeersels heb ik deze zo gelaten maar het is nog niet helemaal ok. Het meisje heb ik met veel plezier ingekleurd. Dat ga ik steeds leuker vinden hoor. Groetjes en een fijne dag

zaterdag 30 januari 2010

Valentijns kaartje



Ik kan niet achter blijven natuurlijk

maandag 25 januari 2010

Mozaik kaartje


Een voorbeeld op een blog gezien en wilde hem meteen maken. Een mozaikkaart met deze keer een 3D plaatje, tussen de papierstripjes glitterpoeder gestrooid wat een leuk effect geeft. Op de foto is het niet zo super goed te zien. Ik heb hem inmiddels wel iets aangepast en zo mag tie er wezen.

Nieuw kaartje


Lekker aan de knutsel met moeders, gauw weer verder aan het volgende kaartje

vrijdag 22 januari 2010

Mijn nieuwe knutselkamer


We zijn gisteren al begonnen met de kastjes in elkaar zetten, zijn vandaag de hele dag bezig geweest, spullen verzet, opgeruimd en weggegooid. Alles anders ingedeeld, gepast en gemeten maar ..... het resultaat mag er zijn. Ik ben hartstikke blij, mijn grote wens is vervuld, dank je wel mijn lief. Voortaan lintjes, papier, enveloppen, stempels, inkt, potloden enz. enz. enz. zo bij de hand, grijpklaar en overzichtelijk. Er komt nog een gezellig rolgordijntje voor het raam en een leuke krans hangt al aan de muur maar ik wilde vast wat foto´s maken om te laten zien hoe het is geworden. Wij zijn uitgeteld en gaan zo lekker Barra kipfilet eten. Laat het weekend maar beginnen! Fijn weekend allemaal. Ageeth

dinsdag 19 januari 2010

Dromertje


Lief meisje

Beetje later dan gedacht ....


Het is echt afkicken hoor van de kerstkaarten en kerstkleurtjes. Ik zag deze kleuren en was er weg van. Ik ga snel verder met het volgende kaartje.

Advies

Hallo en goedemorgen. Aanstaande weekend gaan we bij ons boven een knutselkamer maken. Om het meteen goed te doen zou ik een daglichtlamp willen aanschaffen maar ik heb er totaal geen ervaring mee. Kunnen jullie mij adviseren? Zijn er knutselaars onder jullie - vast wel - die zo'n lamp hebben en kunnen zeggen of het de moeite en het geld waard is? Ik ben blij met jullie reacties. Alvast bedankt! Vandaag ga ik proberen een kaartje te maken, in de loop van de dag hoop ik een foto te plaatsen. Fijne dag allemaal!

dinsdag 12 januari 2010

Schaatspret




Helaas geen haarscherpe foto maar wel één die ik graag wil laten zien. Samen met Raymond op de ijsbaan op Dubbeldam. Misschien vanavond weer.
En nog een eerder gemaakt kerstkaartje.

donderdag 7 januari 2010

Dit is hem geworden

Ik wilde hem al een tijdje maken maar het kwam er niet van. Met passen en meten is het toch wel een aardig kaartje geworden. Ik ben tevreden. Groetjes Ageeth

maandag 4 januari 2010

Goede voornemens voor deze week

Met schaatsen in het vooruitzicht - ik ga een poging doen op noren te rijden - is mijn andere voornemen voor deze week : proberen as. donderdag te gaan knutselen. Ik heb ideeen voor een kaartje en ga als eerste de kerstkrans kaart maken die ik al even geleden had willen maken. Dan heb ik alvast een kerstkaart voor dit jaar. Voor alle schaatsliefhebbers komt het er weer van : pak je goed in, neem een lekkere punch of chocomel en natuurlijk heel veel schaatsplezier toegewenst! Groetjes van Ageeth

woensdag 30 december 2009

Wie weet


Het is al weer een tijdje geleden dat ik een kaartje heb gemaakt. Het komt er gewoon even niet van. De kerstkaartjes zijn verstuurd, ik zou de bak wel weer wat kunnen aanvullen. Een tip om het hele jaar door kerstkaarten te blijven maken ga ik opvolgen. Dan heb ik aan het eind van het jaar eindelijk een keer genoeg kaarten. Misschien dat ik morgen de spullen pak maar als de plannen veranderen ..... je weet het niet he, dan heb ik jullie in ieder geval een heel gezellige jaarwisseling gewenst en wens ik jullie voor het nieuwe jaar alle goeds!
Groeten van Ageeth