Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

vrijdag 10 juni 2011

Knutselmiddagje


Hallo allemaal, zo heb ik een hele maand niets gepost en zo 2x achter elkaar. Mijn knutselvriendin Lia is hier ook op de camping en gistermiddag hebben we samen gezellig zitten kleuren. Deze stempel heeft zij van de week hier gekocht, wat is tie mooi he? Lia had hem al in blauw en paars en roze gemaakt. Ik heb deze kleuren gekozen. In iedere kleur is tie erg mooi, tis een super stempel. Ik heb de ene vleugel en wat bloemen extra gekleurd om later 2-D te kunnen plakken. Gelukkig had zij wel haar knutselspullen meegenomen en hebben we een hele gezellige middag gehad. De foto lijkt niet helemaal scherp maar als je hem aan klikt is tie mooi helder.
Groetjes aan iedereen en bedankt nog voor alle lieve en leuke reacties! Supers.
Ageeth xx

dinsdag 7 juni 2011

Tijd geleden he?


Hallo lieve allemaal, wat gaat de tijd snel en ik kom er niet toe een kaart te maken. Schande. We zijn nu een weekje met vakantie en heb zelfs geen knutselspullen meegenomen. Maar een klein beetje spijt heb ik wel, mijn lief zei het nog: neem nou wat mee, en ik was gewoon eigenwijs.

Gelukkig vervelen we ons zelden en zijn er zoveel dingen die we kunnen doen.
Dus weer geen kaartje bij dit berichtje maar wat foto's van onderweg genomen. Ook mooi toch? We hebben internet hier (wat een luxe) en ik kijk regelmatig op jullie blogs hoor. Zo blijf ik op de hoogte van jullie mooie creaties. En ik geniet ervan.
Ik wens jullie een hele fijne dag en hopelijk snel weer tot ziens met een kaart van eigen hand!!!
Groetjes van Ageeth xx

dinsdag 3 mei 2011

Wat minder tijd

Lieve allemaal, nee geen kaartje maar even een mededeling van huishoudelijke aard. Ik ben wel met wat kaarten bezig maar ze zijn nog niet af. We zijn vorige week even eruit geweest en kon daardoor niet op jullie blogs kijken. Het zal trouwens de komende tijd minder gaan worden, ben maandag weer voorzichtig begonnen met werken, tis even wennen maar het ging gelukkig goed. Ik ben zo blij dat het met mijn rug steeds beter gaat, daar heb ik het tenslotte allemaal voor gedaan. Omdat het beter is in beweging te blijven dan lang in een zelfde houding te zitten en dat in combinatie met werk, huis schoon houden, genieten van het mooie weer, lekker fietsen en de sociale contacten zal er de komende tijd niet veel tijd meer overblijven om kaartjes te maken en regelmatig iets op mijn blog te zetten. Maar helemaal stoppen met mijn hobby doe ik natuurlijk niet. Wel probeer ik regelmatig even langs te komen bij jullie. Niet dat jullie denken dat ik ermee stop ok? Dus tot ziens in blogland ! Dank jullie wel voor de lieve reacties die ik tot nu van jullie heb ontvangen op dit bericht. Geweldig!
Lieve groetjes van Ageeth x

dinsdag 19 april 2011

Bloemenkaartje


Hallo allemaal, eindelijk weer eens een kaartje kunnen fabrieken. Vandaag stond strijken op de planning, ja inderdaad, met dit mooie weer! Maar er komen nog zoveel mooie dagen, dat vandaag binnen zijn niet erg is. Moeders is er vandaag ook dus even aan de knutseltafel gezeten en deze kaart gemaakt. Ik ben blij met het resultaat. Het afdrukje heb ik gekleurd met Derwents en 3-D gemaakt wat met deze bloem gewoon een leuk effekt geeft. Papier is een combi van Rahder met Maja. Wat kant en lint gebruikt en het metalen hoekje past er volgens mij ook wel goed bij. Ik ben weer erg nieuwsgierig naar jullie mening.
Heb gezien dat er een volger is afgehaakt..... jammer.
Fijne dag allemaal!
Liefs Ageeth

maandag 11 april 2011

Babykaartje voor Challenge


Hallo allemaal, wat een prachtige dag is het weer vandaag. Ik hoop dat jullie er ook zo van genieten, morgen is het geloof ik weer voorbij.
Dit kaartje heb ik in fasen gemaakt. Iedere keer iets en zo is het geworden zoals het nu is. Ik maak zelden babykaartjes maar voor de challenge bij AllesmetenoverkleurenmetDerwents challenge 2011#7 heb ik deze kaart bedoeld.
Ben natuurlijk erg benieuwd hoe jullie hem vinden.
Lieve groetjes van Ageeth

vrijdag 8 april 2011

Vintage-Tag voor Scr@p-Cards Challenge-Blog



Hallo allemaal, toen ik de opdracht zag dacht ik: tjee kan ik dat wel en hoe ga ik dat doen? Even aan Suze wat info gevraagd en ben vandaag begonnen aan voor mij een uitdaging. Ik heb een Vintage Tag gemaakt, mijn eerste Tag en dan ook nog Vintage! Tenminste ik heb het geprobeerd maar weet niet of het mijn ding is. Moet denk ik wennen en veel oefenen. Ik heb verschillende lagen papier gebruikt, oud gemaakt met Distress van Tim, hier en daar de randen ruw gemaakt, kant en jute gebruikt en verder een hanger en een hoekje. Ik heb een apart tekstlabeltje los tussen het papier gestoken waar ik later een persoonlijke tekst kan schrijven. Leek me wel leuk. Voor de rest lekker zo gelaten, niet te vol. De stempels die ik heb gebruikt heb ik gewonnen bij StampARTic. Ik ben best tevreden met het resultaat en doe daarom dan ook mee met deze tag aan de uitdaging op het Scr@p-Cards Challenge-Blog # 2. Ben uiteraard heeeeeeeel nieuwsgierig hoe jullie mijn eerste tag vinden dus graag weer jullie eerlijke mening.
Alvast een fijne weekend met hopelijk lekker weer!
Liefs Ageeth xx

woensdag 6 april 2011

GEEL met kleurenkaartenteam van Martina


Goedemorgen allemaal, ik mocht de kleur van deze woensdag kiezen en koos voor geel. Deze kaart met de narcis gemaakt. Pasen komt eraan en de lente is in volle gang bovendien zie je ze ook veel langs de kant van de weg staan en dat ziet er altijd prachtig en gezellig uit. Hopelijk gaan we weer een record breken vandaag en doen er weer meer deelneemsters mee. Zie Martina's blog voor meer informatie. Ik heb er weer een paar blogvolgers bij gekregen, leuk dat jullie mijn blog de moeite vinden.
Groetjes en een fijne dag! Ageeth xx

dinsdag 5 april 2011

Kaart voor Nadia´s Challenge Blog


Hallo allemaal, na een dag vol pc problemen is het eindelijk gelukt een nieuw bericht te maken. Dit kaartje is bij de jarige Jet aangekomen dus kan ik het plaatsen. Ik wil met dit kaartje graag meedoen aan Nadia´s Challenge Blog #3. Deze keer moest het een verjaardagskaart in 3-D gemaakt zijn.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Fijne avond en tot morgen!
Ageeth xx

woensdag 30 maart 2011

WIT bij kleurenkaartenteam




Goedemorgen weer allemaal, vandaag is wit DE kleur bij het kleurenkaartenteam van Martina. Mijn bijdrage is deze waterval kaart die ik op een van de blogs voorbij zag komen en op YouTube ook te vinden is. Ik wist niet van het bestaan van deze kaarten maar het schijnt dus al lang te bestaan. Lekker als je denkt hee wat leuk, een nieuw model ahum maar hij is ontzettend leuk om te maken. Wel even een gepriegel (he Janette?) maar dat is meestal als je iets moet uitvinden. Het was een echte uitdaging voor mij om een witte kaart te maken en op de stempelkleur na is het me wel gelukt. Heb voor de gelegenheid (10e x) de datum van vandaag erop gezet, dat haal ik er later wel af natuurlijk want ik ga deze kaart zeker versturen. Ben nieuwsgierig wat de andere deelneemsters ervan gemaakt hebben en hoeveel kaarten er vandaag voorbij komen. En als je de volgende keer ook mee wilt doen?? Kijk dan even op Martina's blog, daar zie je ook de linkjes van alle andere deelneemsters. Ik zag dat ik 1 volger "kwijt" ben, dat is jammer, maar er zijn er inmiddels ook weer bij gekomen, supers! en welkom.
Lieve groetjes van Ageeth xx

dinsdag 29 maart 2011

Kaart voor Challenges for you


Hallo allemaal, met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenges for you. Op de valreep en eindelijk weer een kerstkaartje erbij.
De foto glimt iets, dat komt door het zilverpapier dat ik heb gebruikt.
Groetjes van Ageeth

maandag 28 maart 2011

OPROEP


Goedemorgen allemaal, vandaag geen kaartje maar een oproep. Zoals jullie misschien weten, maken we bij het kleurenkaartenteam van Martina iedere week een kaart in een andere kleur. Om ons doel te bereiken en deze week 40 deelneemsters te halen moeten we wel nog wat inzendingen erbij hebben. Doe mee en maak voor as. woensdag een witte kaart. Wat een hele uitdaging is maar dat is nou juist zo leuk. Zie even de spelregels op Martina´s blog.
Alvast bedankt voor jullie bijdrage! We zouden het allemaal zo leuk vinden!
Groetjes en ik ga vandaag lekker knutselen bij mijn `oude` buuf. Ja, een witte kaart maken.
Liefs Ageeth xx

donderdag 24 maart 2011

Kaart voor challenge 2011-6 Alles met en over kleuren met Derwents


Hallo allemaal, vandaag deze kaart gemaakt voor de challenge 2011-6 van Alles met en over kleuren met Derwents.
Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.
Groetjes Ageeth xx

woensdag 23 maart 2011

Kaartje met Rachelles papier




Hallo allemaal, als eerste wil ik mijn nieuwe blogvolgers zeggen dat ik het zo leuk vind dat ze mijn kaarten de moeite waard vinden. Heel erg fijn en ben erg trots.
Ik had gisteren een knutseldag met mijn moeder. Mijn moeder heeft een kerstkaart gemaakt ook dit model en ik heb deze kaart gemaakt met het papier van Rachelle. Vanmorgen de bloemetjes erop geplakt, taartkant randje achter het plaatje gefreubeld pffffff maar zeg nou zelf het is toch schitterend papier of niet? Ja toch? Dank je wel nogmaals Rachelle.
Iedereen een hele fijne avond nog!
Groetjes van Ageeth xx
Ik wilde de kleine foto groot en de grote foto's klein maar helaas kreeg ik het niet goed voor elkaar.

ROOD!!


Goedemorgen allemaal, vandaag deze rode kaart als bijdrage aan het kleurenkaartenteam van Martina. Ik heb gezien dat er meer deelnemers zijn dan de vorige keer en dat het dus een record is. Ik hoop dat dat zo doorgaat. Het is heel erg leuk om een kaart in 1 kleur-tint te maken en ik heb met deze ook weer erg veel schik gehad. Wil je de volgende keer ook meedoen? Kijk dan even op haar blog voor de spelregels!
Ik kijk weer uit naar de kaarten van alle deelnemers en ben benieuwd uiteraard wat jullie van mijn kaart vinden.
Groeten en een hele fijne dag iedereen!
Ageeth xx
Tevens is deze kaart voor challenge 24 bij http://kartenallerlei.blogspot.com/2011/03/challenge-24.html?showComment=1300860475391#c4750994496342276266

donderdag 17 maart 2011

Mijn gewonnen candy van Rachelle


Hallo allemaal, vandaag geen kaartje maar een foto. Een kwartier geleden werd een pakket gebracht en toen ik die opende viel mijn mond open van verbazing! Echt, niet te geloven, moet je eens kijken wat ik gewonnen heb bij Rachelle. Prachtig papier wel 35 vellen, echt stuk voor stuk mooi, met en zonder glitters, allemaal dubbelzijdig en helemaal mijn smaak. Ik ben zo blij en ook de leuke dingen die ze erbij heeft gedaan, o.a. een mal om een tasje te maken. Kunnen jullie je voorstellen wat mijn reactie was? Jullie kennen vast wel die reclame van dat bekende biermerk: aaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!! Zoiets was het dus. Bedankt Rachelle voor de ontzettend mooie verrassing.
Groetjes Ageeth x
(eigenlijk wel een beetje raar: ik ben blij met mijn prijs en in Japan is het vreselijk mis, ook daar sta ik echt wel bij stil en ben bezorgd om de mensen daar)

dinsdag 15 maart 2011

TURQUOISE bij kleurenkaartenteam


Goedemorgen allemaal, turquoise zou de kleur moeten zijn die zo´n beetje de hele dag door voorbij komt. Bij het kleurenkaartenteam van Martina lees je meer over de spelregels als je ook eens mee wilt doen! Elke week een kaart in een andere kleur en degene die het eerst reageert mag de kleur bepalen. Ik heb geprobeerd de foto zo goed mogelijk te maken en in het echt is de kleur van de kaart echt turquoise. Turquoise wordt echter al snel blauw op een foto. Ik vond het weer leuk om mee te doen alhoewel het wat kleur betreft niet mee viel maar ja dat zeg ik iedere keer geloof ik. Ik ben benieuwd wat alle andere deelneemsters er weer voor moois van gemaakt hebben. We gaan het zien. Tot mijn grote schrik staat deze blogpost op dinsdag ipv woensdag. Dit komt omdat ik hem gisteren heb `weggezet` en in mijn onnozelheid heb ik er verders niet bij stil gestaan. Excuses aan een ieder die zich eraan heeft gestoord maar het is niet opzettelijk gebeurd.
Liefs Ageeth xx

donderdag 10 maart 2011

Toch nog kaartje gemaakt


Hallo allemaal, het huis is (bijna) aan kant, geen strijk meer, even geen zin om te lezen, buiten is het ook niet alles, dus maar even naar de knutselkamer gegaan. Het klinkt allemaal errug errug maar is het niet hoor. Ben alleen niet echt gemotiveerd geweest maar heb toch lekker zitten kleuren en deze kaart is eruit gerold. Had weer eens zin om een stikrandje te maken. Dat staat altijd wel stoer.
Iedereen heel hartelijk bedankt voor alle leuke reacties en felicitaties op mijn vorige blogpost.
Liefs Ageeth xx

Gewonnen bij StampARTic


Goedemorgen allemaal, vanmorgen zag ik dat ik met mijn Dickens kaart de challenge van maart 2011 heb gewonnen bij StampARTic. Ben heel erg trots dat mijn kaart is gekozen! Wilde ik toch even laten weten. Heb er een prachtige stempelset mee gewonnen.
Groetjes en een fijne dag! De mijne kan niet meer stuk hoor.
Ageeth x x

woensdag 9 maart 2011

Girlscardsworld challenge en Duo challenge 4, lente kaartje


Hallo allemaal, vandaag dit kaartje gemaakt voor het Girlscardsworld challenge 5 en Duo challenge blog, challenge nummer 4. Annika heeft me de tip gegeven om met dit kaartje ook mee te doen aan de Girlscardchallenge, dank je Annika ik probeer het dus.
De blogpost van gisteren was wat aan de korte kant. Normaal ben ik iets langer van stof maar ik ben gisteren naar de kaakchirurg geweest om 2 kiezen te trekken en de napijn zorgde ervoor dat ik zo snel mogelijk lekker wilde gaan liggen. Wat ik dan ook gedaan heb.
Groetjes en tot ziens, Ageeth

zondag 6 maart 2011

Oranje kaart voor kleurenkaartenteam


Goedemorgen allemaal, en?????? is tie oranje genoeg?????? Vandaag komen er allemaal oranje kaarten voorbij als het goed is. Deze heb ik op mijn knutsel zaterdag gemaakt en het viel weer niet mee maar ben wel heel erg tevreden met het resultaat. Ik vind de dubbele rand aan de voorkant nog steeds helemaal te gek en ga hem denk ik heeeeeeeel veel op kaarten gebruiken. Ik hoop dat er meer en meer kaartenmaaksters ook mee willen doen aan deze challenge van het kleurenkaartenteam. Iedere week een kaart in een andere kleur, een echte uitdaging. Zie hier voor Martina´s blog voor verdere info. Ben heel benieuwd wat de andere deelneemsters hebben gemaakt. Heb ook meteen mijn blog weer een nieuw gezicht gegeven, met de lente in aantocht is een bloemetje wel gezellig.
Groetjes en graag weer tot blogs, Ageeth x