Hallo allemaal, vandaag dit kaartje gemaakt voor het Girlscardsworld challenge 5 en Duo challenge blog, challenge nummer 4. Annika heeft me de tip gegeven om met dit kaartje ook mee te doen aan de Girlscardchallenge, dank je Annika ik probeer het dus.
De blogpost van gisteren was wat aan de korte kant. Normaal ben ik iets langer van stof maar ik ben gisteren naar de kaakchirurg geweest om 2 kiezen te trekken en de napijn zorgde ervoor dat ik zo snel mogelijk lekker wilde gaan liggen. Wat ik dan ook gedaan heb.
Groetjes en tot ziens, Ageeth




