Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

dinsdag 23 maart 2010

Kerstkaartje



Vandaag dit kaartje (af)gemaakt. Ik was er al eerder aan begonnen maar het kwam er niet van het verder in elkaar te zetten. Ik zou vandaag gaan knutselen bij moeder van Janette, paar weken geleden een datum geprikt maar helaas ..... mijn slijmbeurs ontsteking gooide roet in het eten. Heb staande het kaartje gemaakt want zitten ging niet. Dit is dus een kaartje met een verhaal. Het is wel balen want ik had me er zo op verheugd met z'n allen weer te freubelen.

zondag 14 maart 2010

Nieuw kaartje



Ik durf het bijna niet te zeggen maar dit is mijn eerste Magnolia kaartje. Het model van de kaart had ik gezien op het blog van Marianne (http://mariannespapir.blogspot.com) en was er meteen weg van. Ben er wel lang mee bezig geweest en heb er mijn stinkende best op gedaan, ben dan ook helemaal tevreden met het resultaat. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

zaterdag 13 maart 2010

Foto problemen

Na een update van Picasa ben ik erachter gekomen dat mijn profielfoto niet meer zichtbaar is op jullie blogs. Heb trouwens ook problemen om foto´s bij nieuwe berichten te plaatsen. Wie kan mij een goeie tip geven om deze problemen op te lossen? Alvast bedankt, Ageeth

woensdag 10 maart 2010

Knutseldag bij Janette

 
Zo eindelijk weer eens een kaartje van mij. Gisteren een knutseldag bij Janette gehad en deze easelkaart gemaakt. 't Was heel erg gezellig, lekker gekletst en kaartjes gemaakt. Dat gaan we binnenkort nogeens dunnetjes overdoen.
Posted by Picasa

zondag 7 maart 2010

Niet geknutseld maar wel .....


Ik wilde eigenlijk vandaag een kaartje maken maar daar is niets van gekomen. Ik kan nou eenmaal niet in een uurtje even een kaart in elkaar stampen. Er moest ook nog een karweitje in huis worden gedaan, dat is nu gebeurd. Heb wel gezellig bij iedereen even op de blogs gekeken en toen op het terras een kippie gebraden, je moet tenslotte toch wat eten nietwaar? Morgen ga ik knutselen ik verheug me er al op. Groetjes.

woensdag 24 februari 2010

Weer aan de knutsel geweest


Vandaag dit kaartje gemaakt. Ik vond de hoekstempel zo mooi! En de Nestabilities waren binnen dus meteen uitgeprobeerd natuurlijk. Ben heel tevreden met het resultaat.

dinsdag 23 februari 2010

Prachtige kaarten

Er zijn zo van die blogs, als je daar met toeval op terechtkomt nou nou. Ik heb echt met mijn adem in zitten kijken naar de prachtige kaarten. Als jullie tijd hebben kijk dan ook eens: http://yvonne-anabelle.blogspot.com/

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

maandag 22 februari 2010

Rood wit kaartje




Mijn lief liet me dit papier zien en ja ik vond het erg leuk! heb er dit kaartje van gemaakt. Ik kwam een oude foto tegen en heb die in het kaartje gedaan. Geld of een briefje kan natuurlijk ook. Groetjes vanuit een regenachtig en saai Dordt.

woensdag 17 februari 2010

Schuifkaartje



Ik weet het ...... ik loop echt achter, de halve wereld heeft al een schuifkaartje gemaakt. Maar ik schaam me echt niet hoor, dit is mijn eerste schuifkaartje. Vond het ook erg leuk om te maken en er zullen er meer volgen.

maandag 15 februari 2010

Voor de verzameling


Vandaag weer een kaartje maken met moeders. Moeders is met een mozaikkaartje bezig, lekker knippen en plakken. Deze is voor de kerstverzameling. Weer een easelkaartje deze keer, ze zijn erg leuk om te maken, hij blijft nu goed staan ik weet wat ik bij de vorige verkeerd heb gedaan haha, vind hem wel lief.

donderdag 11 februari 2010

Frisse kleurtjes



Gisteren en vandaag aan dit kaartje gewerkt. Ik had een nieuw blok gekocht - Nursery Baby Boy, schitterend papier met lila, groen, geel en blauw tinten. Allemaal bij elkaar passend, ruitjes, streepjes, stipjes, bloemetjes en nog veel meer, echt helemaal te gek. Moest ik meteen uit proberen natuurlijk.

maandag 8 februari 2010

Mooi meisje


Gisteren dit kaartje gemaakt. Wat kleuren betreft vind ik het geslaagd, ik hou wel van de combinatie bruin, groen en roze. De vorm is ook weer eens iets anders dan normaal.

zaterdag 6 februari 2010

Mannenkaart



Mannenkaarten ........???? ik blijf het moeilijk vinden. Heb maar weer eens een poging gewaagd. In het vakje naast de bloem aan de binnenkant van de kaart kan je geld steken. Sorry Lia ik kon de webafmeting niet vinden.

donderdag 4 februari 2010

Lief roze en kerst groen




Vandaag een knutseldag gehad met Janette. Lekker bijgekletst en natuurlijk een kaartje gemaakt dat was al weer even geleden dat we samen gezeten hebben. Er zit weer een kerstkaart bij maar ik had gezegd dat ik het hele jaar door kerstkaarten zou gaan maken. Het roze meisje is wel van een erg hoog roze gehalte maar ik vind het kaartje erg geslaagd. Ben weer reuze nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.

dinsdag 2 februari 2010

Heel leuk om te maken



Deze kaart is vers van de pers en ik vond het erg leuk om hem te maken.

Easel kaartje


Dit is mijn eerste easel kaartje. Na wat probeersels heb ik deze zo gelaten maar het is nog niet helemaal ok. Het meisje heb ik met veel plezier ingekleurd. Dat ga ik steeds leuker vinden hoor. Groetjes en een fijne dag

zaterdag 30 januari 2010

Valentijns kaartje



Ik kan niet achter blijven natuurlijk

maandag 25 januari 2010

Mozaik kaartje


Een voorbeeld op een blog gezien en wilde hem meteen maken. Een mozaikkaart met deze keer een 3D plaatje, tussen de papierstripjes glitterpoeder gestrooid wat een leuk effect geeft. Op de foto is het niet zo super goed te zien. Ik heb hem inmiddels wel iets aangepast en zo mag tie er wezen.

Nieuw kaartje


Lekker aan de knutsel met moeders, gauw weer verder aan het volgende kaartje

vrijdag 22 januari 2010

Mijn nieuwe knutselkamer


We zijn gisteren al begonnen met de kastjes in elkaar zetten, zijn vandaag de hele dag bezig geweest, spullen verzet, opgeruimd en weggegooid. Alles anders ingedeeld, gepast en gemeten maar ..... het resultaat mag er zijn. Ik ben hartstikke blij, mijn grote wens is vervuld, dank je wel mijn lief. Voortaan lintjes, papier, enveloppen, stempels, inkt, potloden enz. enz. enz. zo bij de hand, grijpklaar en overzichtelijk. Er komt nog een gezellig rolgordijntje voor het raam en een leuke krans hangt al aan de muur maar ik wilde vast wat foto´s maken om te laten zien hoe het is geworden. Wij zijn uitgeteld en gaan zo lekker Barra kipfilet eten. Laat het weekend maar beginnen! Fijn weekend allemaal. Ageeth