Vandaag dit kaartje (af)gemaakt. Ik was er al eerder aan begonnen maar het kwam er niet van het verder in elkaar te zetten. Ik zou vandaag gaan knutselen bij moeder van Janette, paar weken geleden een datum geprikt maar helaas ..... mijn slijmbeurs ontsteking gooide roet in het eten. Heb staande het kaartje gemaakt want zitten ging niet. Dit is dus een kaartje met een verhaal. Het is wel balen want ik had me er zo op verheugd met z'n allen weer te freubelen.
dinsdag 23 maart 2010
Kerstkaartje
Vandaag dit kaartje (af)gemaakt. Ik was er al eerder aan begonnen maar het kwam er niet van het verder in elkaar te zetten. Ik zou vandaag gaan knutselen bij moeder van Janette, paar weken geleden een datum geprikt maar helaas ..... mijn slijmbeurs ontsteking gooide roet in het eten. Heb staande het kaartje gemaakt want zitten ging niet. Dit is dus een kaartje met een verhaal. Het is wel balen want ik had me er zo op verheugd met z'n allen weer te freubelen.
zondag 14 maart 2010
Nieuw kaartje
Ik durf het bijna niet te zeggen maar dit is mijn eerste Magnolia kaartje. Het model van de kaart had ik gezien op het blog van Marianne (http://mariannespapir.blogspot.com) en was er meteen weg van. Ben er wel lang mee bezig geweest en heb er mijn stinkende best op gedaan, ben dan ook helemaal tevreden met het resultaat. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
zaterdag 13 maart 2010
Foto problemen
Na een update van Picasa ben ik erachter gekomen dat mijn profielfoto niet meer zichtbaar is op jullie blogs. Heb trouwens ook problemen om foto´s bij nieuwe berichten te plaatsen. Wie kan mij een goeie tip geven om deze problemen op te lossen? Alvast bedankt, Ageeth
woensdag 10 maart 2010
Knutseldag bij Janette
zondag 7 maart 2010
Niet geknutseld maar wel .....
Ik wilde eigenlijk vandaag een kaartje maken maar daar is niets van gekomen. Ik kan nou eenmaal niet in een uurtje even een kaart in elkaar stampen. Er moest ook nog een karweitje in huis worden gedaan, dat is nu gebeurd. Heb wel gezellig bij iedereen even op de blogs gekeken en toen op het terras een kippie gebraden, je moet tenslotte toch wat eten nietwaar? Morgen ga ik knutselen ik verheug me er al op. Groetjes.
woensdag 24 februari 2010
Weer aan de knutsel geweest
dinsdag 23 februari 2010
Prachtige kaarten
Er zijn zo van die blogs, als je daar met toeval op terechtkomt nou nou. Ik heb echt met mijn adem in zitten kijken naar de prachtige kaarten. Als jullie tijd hebben kijk dan ook eens: http://yvonne-anabelle.blogspot.com/
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
maandag 22 februari 2010
Rood wit kaartje
woensdag 17 februari 2010
Schuifkaartje
maandag 15 februari 2010
Voor de verzameling
Vandaag weer een kaartje maken met moeders. Moeders is met een mozaikkaartje bezig, lekker knippen en plakken. Deze is voor de kerstverzameling. Weer een easelkaartje deze keer, ze zijn erg leuk om te maken, hij blijft nu goed staan ik weet wat ik bij de vorige verkeerd heb gedaan haha, vind hem wel lief.
donderdag 11 februari 2010
Frisse kleurtjes


Gisteren en vandaag aan dit kaartje gewerkt. Ik had een nieuw blok gekocht - Nursery Baby Boy, schitterend papier met lila, groen, geel en blauw tinten. Allemaal bij elkaar passend, ruitjes, streepjes, stipjes, bloemetjes en nog veel meer, echt helemaal te gek. Moest ik meteen uit proberen natuurlijk.
maandag 8 februari 2010
Mooi meisje
zaterdag 6 februari 2010
Mannenkaart
donderdag 4 februari 2010
Lief roze en kerst groen

Vandaag een knutseldag gehad met Janette. Lekker bijgekletst en natuurlijk een kaartje gemaakt dat was al weer even geleden dat we samen gezeten hebben. Er zit weer een kerstkaart bij maar ik had gezegd dat ik het hele jaar door kerstkaarten zou gaan maken. Het roze meisje is wel van een erg hoog roze gehalte maar ik vind het kaartje erg geslaagd. Ben weer reuze nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.
dinsdag 2 februari 2010
Easel kaartje
zaterdag 30 januari 2010
maandag 25 januari 2010
Mozaik kaartje
vrijdag 22 januari 2010
Mijn nieuwe knutselkamer
We zijn gisteren al begonnen met de kastjes in elkaar zetten, zijn vandaag de hele dag bezig geweest, spullen verzet, opgeruimd en weggegooid. Alles anders ingedeeld, gepast en gemeten maar ..... het resultaat mag er zijn. Ik ben hartstikke blij, mijn grote wens is vervuld, dank je wel mijn lief. Voortaan lintjes, papier, enveloppen, stempels, inkt, potloden enz. enz. enz. zo bij de hand, grijpklaar en overzichtelijk. Er komt nog een gezellig rolgordijntje voor het raam en een leuke krans hangt al aan de muur maar ik wilde vast wat foto´s maken om te laten zien hoe het is geworden. Wij zijn uitgeteld en gaan zo lekker Barra kipfilet eten. Laat het weekend maar beginnen! Fijn weekend allemaal. Ageeth
Abonneren op:
Posts (Atom)




