Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

donderdag 24 maart 2011

Kaart voor challenge 2011-6 Alles met en over kleuren met Derwents


Hallo allemaal, vandaag deze kaart gemaakt voor de challenge 2011-6 van Alles met en over kleuren met Derwents.
Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.
Groetjes Ageeth xx

woensdag 23 maart 2011

Kaartje met Rachelles papier




Hallo allemaal, als eerste wil ik mijn nieuwe blogvolgers zeggen dat ik het zo leuk vind dat ze mijn kaarten de moeite waard vinden. Heel erg fijn en ben erg trots.
Ik had gisteren een knutseldag met mijn moeder. Mijn moeder heeft een kerstkaart gemaakt ook dit model en ik heb deze kaart gemaakt met het papier van Rachelle. Vanmorgen de bloemetjes erop geplakt, taartkant randje achter het plaatje gefreubeld pffffff maar zeg nou zelf het is toch schitterend papier of niet? Ja toch? Dank je wel nogmaals Rachelle.
Iedereen een hele fijne avond nog!
Groetjes van Ageeth xx
Ik wilde de kleine foto groot en de grote foto's klein maar helaas kreeg ik het niet goed voor elkaar.

ROOD!!


Goedemorgen allemaal, vandaag deze rode kaart als bijdrage aan het kleurenkaartenteam van Martina. Ik heb gezien dat er meer deelnemers zijn dan de vorige keer en dat het dus een record is. Ik hoop dat dat zo doorgaat. Het is heel erg leuk om een kaart in 1 kleur-tint te maken en ik heb met deze ook weer erg veel schik gehad. Wil je de volgende keer ook meedoen? Kijk dan even op haar blog voor de spelregels!
Ik kijk weer uit naar de kaarten van alle deelnemers en ben benieuwd uiteraard wat jullie van mijn kaart vinden.
Groeten en een hele fijne dag iedereen!
Ageeth xx
Tevens is deze kaart voor challenge 24 bij http://kartenallerlei.blogspot.com/2011/03/challenge-24.html?showComment=1300860475391#c4750994496342276266

donderdag 17 maart 2011

Mijn gewonnen candy van Rachelle


Hallo allemaal, vandaag geen kaartje maar een foto. Een kwartier geleden werd een pakket gebracht en toen ik die opende viel mijn mond open van verbazing! Echt, niet te geloven, moet je eens kijken wat ik gewonnen heb bij Rachelle. Prachtig papier wel 35 vellen, echt stuk voor stuk mooi, met en zonder glitters, allemaal dubbelzijdig en helemaal mijn smaak. Ik ben zo blij en ook de leuke dingen die ze erbij heeft gedaan, o.a. een mal om een tasje te maken. Kunnen jullie je voorstellen wat mijn reactie was? Jullie kennen vast wel die reclame van dat bekende biermerk: aaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!! Zoiets was het dus. Bedankt Rachelle voor de ontzettend mooie verrassing.
Groetjes Ageeth x
(eigenlijk wel een beetje raar: ik ben blij met mijn prijs en in Japan is het vreselijk mis, ook daar sta ik echt wel bij stil en ben bezorgd om de mensen daar)

dinsdag 15 maart 2011

TURQUOISE bij kleurenkaartenteam


Goedemorgen allemaal, turquoise zou de kleur moeten zijn die zo´n beetje de hele dag door voorbij komt. Bij het kleurenkaartenteam van Martina lees je meer over de spelregels als je ook eens mee wilt doen! Elke week een kaart in een andere kleur en degene die het eerst reageert mag de kleur bepalen. Ik heb geprobeerd de foto zo goed mogelijk te maken en in het echt is de kleur van de kaart echt turquoise. Turquoise wordt echter al snel blauw op een foto. Ik vond het weer leuk om mee te doen alhoewel het wat kleur betreft niet mee viel maar ja dat zeg ik iedere keer geloof ik. Ik ben benieuwd wat alle andere deelneemsters er weer voor moois van gemaakt hebben. We gaan het zien. Tot mijn grote schrik staat deze blogpost op dinsdag ipv woensdag. Dit komt omdat ik hem gisteren heb `weggezet` en in mijn onnozelheid heb ik er verders niet bij stil gestaan. Excuses aan een ieder die zich eraan heeft gestoord maar het is niet opzettelijk gebeurd.
Liefs Ageeth xx

donderdag 10 maart 2011

Toch nog kaartje gemaakt


Hallo allemaal, het huis is (bijna) aan kant, geen strijk meer, even geen zin om te lezen, buiten is het ook niet alles, dus maar even naar de knutselkamer gegaan. Het klinkt allemaal errug errug maar is het niet hoor. Ben alleen niet echt gemotiveerd geweest maar heb toch lekker zitten kleuren en deze kaart is eruit gerold. Had weer eens zin om een stikrandje te maken. Dat staat altijd wel stoer.
Iedereen heel hartelijk bedankt voor alle leuke reacties en felicitaties op mijn vorige blogpost.
Liefs Ageeth xx

Gewonnen bij StampARTic


Goedemorgen allemaal, vanmorgen zag ik dat ik met mijn Dickens kaart de challenge van maart 2011 heb gewonnen bij StampARTic. Ben heel erg trots dat mijn kaart is gekozen! Wilde ik toch even laten weten. Heb er een prachtige stempelset mee gewonnen.
Groetjes en een fijne dag! De mijne kan niet meer stuk hoor.
Ageeth x x

woensdag 9 maart 2011

Girlscardsworld challenge en Duo challenge 4, lente kaartje


Hallo allemaal, vandaag dit kaartje gemaakt voor het Girlscardsworld challenge 5 en Duo challenge blog, challenge nummer 4. Annika heeft me de tip gegeven om met dit kaartje ook mee te doen aan de Girlscardchallenge, dank je Annika ik probeer het dus.
De blogpost van gisteren was wat aan de korte kant. Normaal ben ik iets langer van stof maar ik ben gisteren naar de kaakchirurg geweest om 2 kiezen te trekken en de napijn zorgde ervoor dat ik zo snel mogelijk lekker wilde gaan liggen. Wat ik dan ook gedaan heb.
Groetjes en tot ziens, Ageeth

zondag 6 maart 2011

Oranje kaart voor kleurenkaartenteam


Goedemorgen allemaal, en?????? is tie oranje genoeg?????? Vandaag komen er allemaal oranje kaarten voorbij als het goed is. Deze heb ik op mijn knutsel zaterdag gemaakt en het viel weer niet mee maar ben wel heel erg tevreden met het resultaat. Ik vind de dubbele rand aan de voorkant nog steeds helemaal te gek en ga hem denk ik heeeeeeeel veel op kaarten gebruiken. Ik hoop dat er meer en meer kaartenmaaksters ook mee willen doen aan deze challenge van het kleurenkaartenteam. Iedere week een kaart in een andere kleur, een echte uitdaging. Zie hier voor Martina´s blog voor verdere info. Ben heel benieuwd wat de andere deelneemsters hebben gemaakt. Heb ook meteen mijn blog weer een nieuw gezicht gegeven, met de lente in aantocht is een bloemetje wel gezellig.
Groetjes en graag weer tot blogs, Ageeth x

zaterdag 5 maart 2011

GEWONNEN met deze kaart bij StampARTic Challenge Sketch Maart




Hallo allemaal, ik heb vandaag heerlijk geknutseld. Mijn man was vissies vangen en ik kon lekker aan de gang met verschillende kaarten. O.a. deze kaart, heb ik gemaakt voor de challenge bij StampARTic voor maart. Dankzij Marianne heb ik de dubbele rand ontdekt. Is zo gaaf en staat zo mooi! Dank je Marianne voor het maken van altijd zulke mooie kaarten. Het was geen best foto weer maar ik hoop dat de kleuren van de kaart een beetje overkomen.
Iedereen weer bedankt voor alle reacties op mijn vorige berichtje en ik hoor graag jullie reacties op deze kaart.
Groetjes en een fijn weekend! Ageeth
Heb inmiddels gehoord dat ik de eerste prijs heb gewonnen met deze kaart. Ik ben natuurlijk supertrots wat dacht je!

donderdag 3 maart 2011

Merci doosje




Hallo allemaal, vandaag heb ik dit Merci doosje gemaakt. Voor iemand die elke dag wel een paar keer naar mijn blog kijkt en regelmatig komt knutselen. Verder verklap ik niks haha. Ik neem het malletje dan maar meteen mee want ze zal er ook wel wat willen maken. Ik ga er zeker meer maken en ook anders want de mogelijkheden zijn groot. Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
Een fijne en vooral zonnige dag toegewenst, liefs Ageeth x

dinsdag 1 maart 2011

Groen kaartje voor kleurenkaartenteam



Hallo allemaal, ik vond het ook wel een leuk idee om vandaag allemaal groene kaarten voorbij te zien komen vandaar mijn bijdrage aan het kleurenkaartenteam van Martina. Ik vond het een hele uitdaging om je kaartje helemaal in 1 kleur te maken en Bep wilde graag groen dus groen is tie geworden. Viel helemaal nog niet mee. In het echt is de kaart niet zo somber van kleur. De foto kon ik niet beter krijgen helaas. Ik heb het schitterende (ik kan niks anders bedenken hoor) Maja papier gebruikt. Ik weet alleen niet (lekker snugger he? blond) of de Magnolia die ik gekleurd heb eigenlijk wel iets met kerst te maken heeft, maar dat kunnen jullie me wel vertellen. Kan later altijd nog iets aan de kaart veranderen als dat nodig is. Heb ook wat Stickles gebruikt, dat zie ik altijd bij Kim haar kaarten en vind dat zo mooi. Nou ik wens iedereen weer een fijne dag en alvast heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik vind het prachtig ze allemaal te lezen. Op mijn vorige kaartje zijn wel 44 reacties gekomen, fantastisch leuk! Oh ja ik heb nog een candy gewonnen maar later meer daar over.
Liefs Ageeth x
Wil je volgende week gezellig meedoen trouwens met het kleurenkaartenteam kijk dan gauw op het blog van martina, daar vindt je de regeltjes!

woensdag 23 februari 2011

Weer nieuw kaartje gemaakt

Voorkant ....

.... en de binnenkant

Hallo allemaal, allereerst bedankt weer voor alle leuke reacties op mijn laatste kaartje. Ik had gisteren al een beginnetje gemaakt met deze kaart en heb hem vandaag verder afgewerkt. De voorkant van het kaartje is nog niet helemaal "af" voor mijn gevoel dan. Ik wil er nog iets aan toevoegen maar ben er nog niet helemaal uit wat dat dan moet zijn. Ook het stikken van de randjes is weer eens een leuke afwisseling. Ik ga het zeker vaker doen. En ik vond het inkleuren met de Derwents ook weer super leuk om te doen. Iedereen nog een fijne avond en ik zie graag weer jullie berichtjes.
Liefs Ageeth

zondag 20 februari 2011

Dickens kaartje/ Christmaschallengeblog bij Hazel


Hallo allemaal, voor zover ik me kan herinneren heb ik altijd wel iets gehad met de Dickens tijd. Plaatjes van Anton Pieck, de Efteling en DE kerstfilm kennen we allemaal wel. We zijn ook in december naar Deventer geweest naar het Dickens festijn gewoon eens om de sfeer van toen te proeven. Ik heb laatst 2 3-D boeken van Anton Pieck gekocht en heb nu het eerste kaartje eruit gemaakt. Niet 3-D geplakt, ik vond het zo ook goed. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Fijne zondag nog en tot blogs, Ageeth x
Ik doe met deze kaart mee met de challenge van:
Christmaschallengeblog van Hazel
http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.com/

zondag 13 februari 2011

Kaartje voor Duo-Challenge nr. 03



Hallo allemaal, hij is eindelijk, zucht eindelijk! af. Bloed, zweet en tranen hoor maar leuk dat ik hem vind en het maken van de kaart met bijpassende envelop was ook zo top. Ik doe met deze kaart mee aan de challenge 03 van http://duo-challenge.blogspot.com. (sorry ik krijg de link er weer niet in)
Hier kan je de beschrijving krijgen maar je moet dan wel met de challenge meedoen. Ik vond het heerlijk weer eens te knutselen, heb lekker zitten kleuren met de Derwents, weliswaar gedoseerd over 4 dagen maar ik heb het dan toch mooi maar gedaan. Ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.
Lieve groetjes van Ageeth x

woensdag 2 februari 2011

Candy gewonnen bij Suze


Hallo allemaal, het is even stil geweest rond mijn blog. Jullie weten denk ik wel hoe dat komt. Vandaag kreeg ik een leuk bericht van Suze. Ik heb haar candy gewonnen en heb een hele leuke stempelset gewonnen. Dat had ik nou net even nodig. Het revalideren valt soms niet mee en het is lastig als je van alles wil doen maar niet mag of kan. Morgen komt moeders een dagje naar hier en ik hoop dan weer eens een kaartje te maken voor de leuke uitdaging bij Annettes Creafarm.
Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve en attente reacties en graag tot snel blogs!
Liefs Ageeth x
ps. de foto is wat kwaliteit betreft niet bijzonder maar ik vind koolmezen/pimpelmezen zo grappig dat ik hem toch geplaatst heb hoor.

donderdag 20 januari 2011

Hallo ik ben er weer


Hoi allemaal, even een kort berichtje van mij. De reden dat ik jullie niet heb kunnen bezoeken en wat ik altijd doe een berichtje achter laten is dat ik afgelopen donderdag aan mijn hernia ben geopereerd. Ik mocht maandag naar huis en ben nu herstellende van de operatie. Alles is goed gegaan, heb een paar rottige dagen achter de rug maar nu gaat het elke dag ietsje beter. De foto is een collage van de boeketten en kaarten die ik heb ontvangen van mijn lief, familie, vrienden en collega´s. Ik mag max. 15 minuten achtereen zitten, moet dan of even lopen of liggen. Morgen krijg ik fysio aan huis en dat voorlopig even een week lang. Op naar herstel! Op naar een pijnvrij leven.
Lieve groeten aan jullie allemaal en hopelijk snel tot blogs!
Ageeth xxx

woensdag 12 januari 2011

Waxine-lichtjes kaart




Deze kaart wilde ik al zo lang maken maar ik had de maten niet. Bleek dat op StampArtic de kaart met alle info erop stond. Heb ik gemist dan want het is een van mijn favoriete blogs. Vanmiddag ben ik (pas laat) er aan begonnen, ik kon wel een beetje afleiding gebruiken, en dit is het resultaat. Ik hoop dat de foto's een beetje overkomen. Ik heb er niet te veel frummels en fratsen op geplakt dan blijft het een beetje "rustig". Ik vond het heel erg leuk om te maken en het is zeker niet de laatste waxine-lichtjes kaart.
Liefs van Ageeth

vrijdag 31 december 2010

Laatste 2010 kaart


Hallo allemaal, gisteren dit kaartje gemaakt. Het laatste kaartje voor 2010. Ik wil graag meedoen met deze kaart aan de challenge van alles met en over kleuren met derwents nummer 17. Deze keer mocht alles zolang het maar gekleurd is met Derwent, nou dat heb ik dus doe ik weer een poging. Ook doe ik met deze kaart mee met de nieuwe challengeblog van: http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.com, nummer 1 en de nieuwe challenge van 3D Cards.
De blaadjes heb ik 2-D geplakt en bewerkt met embossingpoeder.
Iedereen een gezellige oudejaarsdag en een prettige jaarwisseling toegewenst!
Liefs Ageeth x

dinsdag 28 december 2010

Even iets anders



















Hallo allemaal, zo daar ben ik weer na veel te lang niets gemaakt te hebben laat ik jullie mijn laatste kaartje zien. Ik ga nog wel door met kerstkaarten maar ik was even aan iets anders toe. Ik heb het embossingspoeder ontdekt en wat is dat leuk spul zeg. De punten van de bloemen heb ik met het poeder bewerkt. Op de foto is het niet echt spectaculair maar in het echt ziet het er chique uit. Ik ben nog met iets anders bezig wat ik jullie in de loop van de middag wil laten zien. Tenminste als het lukt en ik de inspiratie heb om er iets van te maken.
Zijn jullie trouwens de kerstdagen een beetje goed doorgekomen? Wij wel, met onze beide ouders hebben we 1e kerstdag bij ons doorgebracht en 2e kerstdag waren Dick en ik samen thuis. De kerstdagen zitten er weer op, nu op naar het nieuwe jaar.
Groetjes van Ageeth x