Hallo en welkom op mijn blog

Gezellig dat je even langskom op mijn blog. Al jaren maak ik 3D kaartjes en ook kleur ik stempels in. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om zelf mijn kaarten te maken maar ik heb er ook andere hobby's bijgekregen. Ik haak, maak armbandjes met Miyuki kraaltjes maar boeketten maken dat is weer nieuw en is zo leuk. Ook onze 2 Ragdolls, Cherry-Lou en Bruce, hebben recht op aandacht en verzorging, iets wat ze dan ook fulltime krijgen. Regelmatig bezoek ik andere blogs ook om zelf weer wat ideeën op te doen en val soms van mijn stoel, zoveel moois wordt er gemaakt! Wat zijn er veel creatieve mensen. Ik ben best trots dat ik zoveel blogvolgers heb en dat er altijd wel leuke reacties gegeven worden. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. De laatste tijd komt het er niet zo van om iets te maken en te bloggen, maar dat zal best wel weer goedkomen. Ik geniet altijd van jullie reacties, wil weten wat jullie van mijn knutsels vinden dus laat gerust een berichtje achter enne tips zijn altijd welkom. Door op de foto´s te klikken worden ze meestal wat groter. Liefs van Ageeth x

woensdag 23 februari 2011

Weer nieuw kaartje gemaakt

Voorkant ....

.... en de binnenkant

Hallo allemaal, allereerst bedankt weer voor alle leuke reacties op mijn laatste kaartje. Ik had gisteren al een beginnetje gemaakt met deze kaart en heb hem vandaag verder afgewerkt. De voorkant van het kaartje is nog niet helemaal "af" voor mijn gevoel dan. Ik wil er nog iets aan toevoegen maar ben er nog niet helemaal uit wat dat dan moet zijn. Ook het stikken van de randjes is weer eens een leuke afwisseling. Ik ga het zeker vaker doen. En ik vond het inkleuren met de Derwents ook weer super leuk om te doen. Iedereen nog een fijne avond en ik zie graag weer jullie berichtjes.
Liefs Ageeth

zondag 20 februari 2011

Dickens kaartje/ Christmaschallengeblog bij Hazel


Hallo allemaal, voor zover ik me kan herinneren heb ik altijd wel iets gehad met de Dickens tijd. Plaatjes van Anton Pieck, de Efteling en DE kerstfilm kennen we allemaal wel. We zijn ook in december naar Deventer geweest naar het Dickens festijn gewoon eens om de sfeer van toen te proeven. Ik heb laatst 2 3-D boeken van Anton Pieck gekocht en heb nu het eerste kaartje eruit gemaakt. Niet 3-D geplakt, ik vond het zo ook goed. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Fijne zondag nog en tot blogs, Ageeth x
Ik doe met deze kaart mee met de challenge van:
Christmaschallengeblog van Hazel
http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.com/

zondag 13 februari 2011

Kaartje voor Duo-Challenge nr. 03



Hallo allemaal, hij is eindelijk, zucht eindelijk! af. Bloed, zweet en tranen hoor maar leuk dat ik hem vind en het maken van de kaart met bijpassende envelop was ook zo top. Ik doe met deze kaart mee aan de challenge 03 van http://duo-challenge.blogspot.com. (sorry ik krijg de link er weer niet in)
Hier kan je de beschrijving krijgen maar je moet dan wel met de challenge meedoen. Ik vond het heerlijk weer eens te knutselen, heb lekker zitten kleuren met de Derwents, weliswaar gedoseerd over 4 dagen maar ik heb het dan toch mooi maar gedaan. Ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.
Lieve groetjes van Ageeth x

woensdag 2 februari 2011

Candy gewonnen bij Suze


Hallo allemaal, het is even stil geweest rond mijn blog. Jullie weten denk ik wel hoe dat komt. Vandaag kreeg ik een leuk bericht van Suze. Ik heb haar candy gewonnen en heb een hele leuke stempelset gewonnen. Dat had ik nou net even nodig. Het revalideren valt soms niet mee en het is lastig als je van alles wil doen maar niet mag of kan. Morgen komt moeders een dagje naar hier en ik hoop dan weer eens een kaartje te maken voor de leuke uitdaging bij Annettes Creafarm.
Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve en attente reacties en graag tot snel blogs!
Liefs Ageeth x
ps. de foto is wat kwaliteit betreft niet bijzonder maar ik vind koolmezen/pimpelmezen zo grappig dat ik hem toch geplaatst heb hoor.

donderdag 20 januari 2011

Hallo ik ben er weer


Hoi allemaal, even een kort berichtje van mij. De reden dat ik jullie niet heb kunnen bezoeken en wat ik altijd doe een berichtje achter laten is dat ik afgelopen donderdag aan mijn hernia ben geopereerd. Ik mocht maandag naar huis en ben nu herstellende van de operatie. Alles is goed gegaan, heb een paar rottige dagen achter de rug maar nu gaat het elke dag ietsje beter. De foto is een collage van de boeketten en kaarten die ik heb ontvangen van mijn lief, familie, vrienden en collega´s. Ik mag max. 15 minuten achtereen zitten, moet dan of even lopen of liggen. Morgen krijg ik fysio aan huis en dat voorlopig even een week lang. Op naar herstel! Op naar een pijnvrij leven.
Lieve groeten aan jullie allemaal en hopelijk snel tot blogs!
Ageeth xxx

woensdag 12 januari 2011

Waxine-lichtjes kaart




Deze kaart wilde ik al zo lang maken maar ik had de maten niet. Bleek dat op StampArtic de kaart met alle info erop stond. Heb ik gemist dan want het is een van mijn favoriete blogs. Vanmiddag ben ik (pas laat) er aan begonnen, ik kon wel een beetje afleiding gebruiken, en dit is het resultaat. Ik hoop dat de foto's een beetje overkomen. Ik heb er niet te veel frummels en fratsen op geplakt dan blijft het een beetje "rustig". Ik vond het heel erg leuk om te maken en het is zeker niet de laatste waxine-lichtjes kaart.
Liefs van Ageeth

vrijdag 31 december 2010

Laatste 2010 kaart


Hallo allemaal, gisteren dit kaartje gemaakt. Het laatste kaartje voor 2010. Ik wil graag meedoen met deze kaart aan de challenge van alles met en over kleuren met derwents nummer 17. Deze keer mocht alles zolang het maar gekleurd is met Derwent, nou dat heb ik dus doe ik weer een poging. Ook doe ik met deze kaart mee met de nieuwe challengeblog van: http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.com, nummer 1 en de nieuwe challenge van 3D Cards.
De blaadjes heb ik 2-D geplakt en bewerkt met embossingpoeder.
Iedereen een gezellige oudejaarsdag en een prettige jaarwisseling toegewenst!
Liefs Ageeth x

dinsdag 28 december 2010

Even iets anders



















Hallo allemaal, zo daar ben ik weer na veel te lang niets gemaakt te hebben laat ik jullie mijn laatste kaartje zien. Ik ga nog wel door met kerstkaarten maar ik was even aan iets anders toe. Ik heb het embossingspoeder ontdekt en wat is dat leuk spul zeg. De punten van de bloemen heb ik met het poeder bewerkt. Op de foto is het niet echt spectaculair maar in het echt ziet het er chique uit. Ik ben nog met iets anders bezig wat ik jullie in de loop van de middag wil laten zien. Tenminste als het lukt en ik de inspiratie heb om er iets van te maken.
Zijn jullie trouwens de kerstdagen een beetje goed doorgekomen? Wij wel, met onze beide ouders hebben we 1e kerstdag bij ons doorgebracht en 2e kerstdag waren Dick en ik samen thuis. De kerstdagen zitten er weer op, nu op naar het nieuwe jaar.
Groetjes van Ageeth x

woensdag 15 december 2010

Bijna kerst ......


Hallo allemaal, vandaag (nog) geen zelfgemaakte kaart om te laten zien, ik had of geen puf of gewoon geen zin om iets te maken. Wel wil ik jullie erg bedanken voor de altijd leuke en eerlijke reacties op mijn berichten en kaartjes en antwoorden op mijn vragen die ik stel.
Als het even kan blijf ik ook volgend jaar doorgaan met jullie te bezoeken en met mijn blog en natuurlijk met kaartjes maken.



We hebben in ieder geval dit weekend twee fijne dagen gehad. Iets waar we al 1,5 jaar naar uit hadden gekeken. Wij zijn naar Deventer geweest naar het Charles Dickens Festijn en het was zoooo leuk! We hebben veel foto´s gemaakt en een paar heb ik bij dit bericht geplaatst.


Jullie allemaal hele fijne en gezellige kerstdagen toegewenst en voor iedereen veel creativiteit en knutselplezier, uiteraard in goede gezondheid, voor het nieuwe jaar!!

Liefs Ageeth x
(zullen we dan toch nog een witte kerst krijgen?)


woensdag 8 december 2010

Kerst


Hallo allemaal, en? hebben jullie de kerstkaarten al geschreven? ik wel gelukkig, de druk is eraf. Deze heb ik wel net gemaakt maar gaat vast naar de voorraad voor volgend jaar. In december maak ik het liefst kerstkaarten. De sfeer van kerstbomen en sneeuw vind ik heerlijk.
Groetjes en een hele fijne dag iedereen, Ageeth x
Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van:
http://365cards.blogspot.com/2010/12/day-288-fun-with-fonts.html

zaterdag 4 december 2010

Winnaar candy bekend


Hallo allemaal, vandaag zou ik de winnaar van mijn candy bekend maken. We hebben gewoon lekker ouderwets papiertjes met alle namen van de deelnemers in een mand gedaan en mijn man heeft er 1 papiertje uit gehaald.
De winnaar is: Yvonne (http://yvonne54.blogspot.com)
Gefeliciteerd Yvonne! Mail even je adres dan stuur ik volgende week de spulletjes naar je op.
Verder bedank ik iedereen voor jullie deelname en leuke reacties.
Groetjes van Ageeth

vrijdag 3 december 2010

Rood en groen



Hallo allemaal, ik heb gisteren deze 2 kaartjes gemaakt. Eenvoudig maar met veel plezier en liefde gemaakt. Ik wil jullie nog bedanken voor alle leuke en aardige reacties die ik op mijn berichtjes van gisteren heb gekregen. Altijd weer leuk te lezen.
Groetjes en graag weer tot de volgende kaart!
Ageeth

donderdag 2 december 2010

Mijn vriend


Mijn vriend het roodborstje vindt de pindakaas die ik neergezet heb errug lekker. Maar ook merels en koolmeesjes vliegen af en aan hier. Tis echt winter hoor.

Eindelijk !


Het is er toch van gekomen.... eindelijk af deze kaart, de inspiratie was ver te zoeken afgelopen week. Aan het papier ligt het niet want dit mooie blok ligt al een tijdje te wachten maar het ligt meer aan mij. Gelukkig blijk ik niet de enige te zijn. We gaan gewoon stug door.
Groetjes vanuit een wit en brrrrr koud Dordrecht, Ageeth

maandag 29 november 2010

Nieuwe kerst challenge blog

Er komt met ingang van januari 2011 een nieuw kerst challenge blog:
http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.com
Dit prachtige papierblok is te winnen zie foto.




Het is al weer even geleden dat ik een kaartje heb gemaakt, ik ga proberen hier vandaag iets aan te doen.
Iedereen een fijne dag en de groetjes
Ageeth

donderdag 18 november 2010

Ik geef een candy!


Hallo allemaal, ik zag vanmorgen dat ik al 91 volgers heb en dat had ik, toen ik met mijn blog begon, echt niet verwacht. Ben er trots op hoor en om te vieren dat het er al zoveel zijn mag ik een candy weggeven. Wat je kan winnen zie je op de foto en ik doe er zelf nog wat bij. De prijs is beschikbaar gesteld door Joyce van www.jolara.marktplaza.nl.
Wat moet je doen:
1) word volger als je dat nog niet bent (maar het is niet verplicht, ik vind het natuurlijk wel leuk)
2) schrijf een berichtje hieronder met je link naar je blog of een emailadres, dan kan ik je later terugvinden.
3) zet mijn candy op je blog tenminste als je er een hebt

Ik ga op 5 december 2010 d.m.v. lootjes trekken (lekker ouderwets) de winnaar bekend maken. Jullie hebben dus de tijd tot 4 december 2010 20.00 uur.

Ik vind het reuze leuk om te doen,
Groetjes van Ageeth

Kerst


Goedemorgen allemaal, vanmorgen in alle vroegte heb ik deze kaart afgewerkt. Ik was er gisteren aan begonnen, hij was dan ook bijna af, maar omdat ik iets had bedacht wat in mijn hoofd wel leuk leek, maar op papier helemaal niets was, verknalde ik hem en heb ik hem vanmorgen gemaakt zoals ik hem wilde hebben. Wat een verhaal weer. Ik ben nu helemaal tevreden met het resultaat.
Ik wil Mariska (http://sendingyoualittlesmile.blogspot.com/ ) nog even bedanken voor haar hulp, ik heb de stempel opgebold en (bijna) 3D geplakt. Dank je voor je uitleg Mariska. Je bent inderdaad wel wat langer bezig maar het ziet er erg leuk uit.
Ik hoop dat ik op deze kaart net zoveel reacties krijg als op mijn vorige kaartje. Dat was echt ongelofelijk! Dank jullie wel.
Iedereen een hele fijne dag en tot blogs, Ageeth

maandag 8 november 2010

Kerstkaartje van candy

Voorkant kaartje .....

..... en de achterkant


Hallo allemaal, ik heb vandaag dit kaartje gemaakt. Een easel-kaartje en ik heb veel spulletjes van de gewonnen candy van Femmy gebruikt. Ik heb de sneeuwpop op een andere manier ingekleurd dan ik normaal doe en ik ben heel tevreden hoe hij geworden is. Nou ja niet helemaal tevreden, ik zie nu dat ik het papier van de achterkant op z´n kop heb geplakt...... snel even veranderen haha.
Groetjes en tot blogs maar weer, Ageeth

vrijdag 5 november 2010

Ontvangen van Femmy


De post bracht net de prijs die ik gewonnen heb bij Femmy. Tjee wat een mooi pakket heeft ze er van gemaakt. Alles zo mooi op elkaar afgestemd en het is zoveel! Een mooi papierblok, kerstpapier en taarthartjes, lintjes en prachtig kant in een zoooo mooie kleur, brads, stempels, het is echt te veel om op te noemen. Kijk zelf maar ik heb er een foto van gemaakt. Super he? Na slecht nieuws begin deze week ben ik hier blij mee. Dank je wel Femmy.
Groetjes van Ageeth

woensdag 3 november 2010

In de prijzen


Hallo allemaal, nou tis de laatste tijd toch raak! Kreeg ik gisteravond een mailtje van Femmy dat ik haar blogcandy heb gewonnen. Dank je wel Femmy ik ben er erg blij mee. Het moet vast te maken hebben met mijn belofte om voorlopig geen nieuwe scrapdingen aan te schaffen (wel erg moeilijk hoor maar ik heb nog zoveel liggen). Ben erg benieuwd maar het wordt zeker weer veel knutselplezier. Het plaatje is gedownload en heb ik er voor de gezelligheid bij gedaan. Ik vind ze leuk die nostalgische kaartjes, ik ga er zeker een kaart van maken.

Groeten van Ageeth en allemaal een fijne dag toegewenst.